MuscleMeat

Multiple Source Protein shake

Bezoekers in dit topic

Leviathan

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2004
Berichten
9.350
Waardering
2
Een waardige mede DBBer vertelde me dat je bij de Sligro 1kg pakken vloeibaar ei kunt kopen.

Hebben ze in 3 soorten:

Vloeibaar Eiwit (Alleen eiwit, zonder dooier, 0% vet)
Vloeibaar Eigeel (zegt het al.....)
Vloeibaar Heelei (Het gehele ei zonder de schil uiteraard, bevat meeste eiwit/100gr van de 3 soorten)

Ik heb zelf vloeibaar Heelei omdat ik erg schoon eet, en de extra vetten wel goed kan gebruiken.

Multiple Protein Source shake:

100ml heelei: 13gr eiwit
100gr kwark: 10gr eiwit
20gr whey: +/- 17gr eiwit (whey voeg je met name voor de smaak toe)
200ml magere melk: 7gr
=====================
Totaal: 47gram eiwit


De eerste 3 in willekeurige volgorde in je shakebeker mikken, 200ml melk erbij. Ff shaken en je hebt een lekkere shake vol hoogwaardige eiwitten.


En dan nu snaveltjes toe en oogjes dicht........
 
100ml heelei = hoeveel eieren? (1,5 ?)

es proberen dan :)

Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven ............
 
super! is zeker een aanrader!

alleen is het teveel eiwitten.. je lichaam kan maar 30 gram eitwitten per 3 uur verwerken dus meer is overbodig.
 
super! is zeker een aanrader!

alleen is het teveel eiwitten.. je lichaam kan maar 30 gram eitwitten per 3 uur verwerken dus meer is overbodig.

1kg pak Heelei staat gelijk aan 20 eieren. 100ml is dus 2 eieren.

Ik zie mezelf geen 5-6 gekookte eieren per dag naarbinnen werken, dan is dit ideaal.

@Sander: Kwestie van doseren. Ik kwam er ook al achter dat je erg snel aan de 50gr eiwit komt op deze wijze.

Mss 100ml vloeibaar ei (13gr eiwit), 100gr kwark (10gr eiwit), 20gr whey en beetje melk.

Ik zou er niet minder dan 20gr whey indoen, anders ga je het ei en de kwark teveel proeven.
 
Back
Naar boven