Fitness Seller

Verkocht Multipress apparaat

Bezoekers in dit topic

Onslow

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge x5
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2005
Berichten
13.030
Waardering
7.141
Heren,

Wegens andere aankopen en indeling van mijn homegym mag mijn multipress weg.
Het is een prima toestel om je losse oefeningen mee af te wisselen of als afsluiting mee te isoleren en pompen. In hoogte verstelbaar dus alle press oefeningen zijn mogelijk. Van staande shoulder press tot shrugs.

De stackweights gaan tot 75 kg maar niet getreurd je kan hem ook heel makkelijk als plate loaded gebruiken door schijven aan de lange handgrepen te hangen of bovenop te plaatsen. Heb er 150kg op gehad en was geen probleem.

toestel is makkelijk te demonteren en mee te nemen en neemt niet veel ruimte in beslag. Eens in de maand insprayen met siliconenspray en hij blijft goed soepel.
Mag weg voor 200 euro. omg Nijmegen

IMG_0564.jpg


kssssss.jpg
 
Jammer dat je zo ver woont en ik maar een klein autootje heb :mad: ... geen geld ... deze moet je zo kwijt zijn.
 
Je hebt wel een station of grote auto nodig om op te halen. Ik kan hem in 3 delen demonteren.
Ik heb geen haast met verkoop. Hij staat niet in de weg en gebruik hem nog af en toe maar als iemand hem wil hebben mag hij weg.

Er is niet heel veel vraag naar maar zoiets als dit vind je anderzijds ook niet snel op een marktplaats. Ik heb hem daar overigens nog niet op staan, geen zin in die onzin biedingen daar.
 
Ik vind het een perfect apparaat. Op de sportschool hadden ze altijd ook wat "oudere" apparaten en dit is een perfecte. En veilig om je limiet op te zoeken. Je ziet ze inderdaad helaas weinig te koop :mad: en al helemaal niet in de omgeving Den Haag.
 
Bump, nog niet verkocht.
 
Back
Naar boven