MuscleMeat

Multivit

Bezoekers in dit topic

Shaun

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Wat vinden jullie hiervan mensen , ik ben van plan om dit te gaan halen , samen met zon stack , maar eerst wat meningen & revieuws ?

MultivitMerk: XXL Nutrition
Prijs: 120 Tabs » EUR 16.502 x 120 Tabs » EUR 29.503 x 120 Tabs » EUR 43.50[Afbeelding niet meer beschikbaar] Klant review: [Afbeelding niet meer beschikbaar] (14 reviews)[Afbeelding niet meer beschikbaar] Voeg dit product toe aan uw winkelmandje[Afbeelding niet meer beschikbaar] Terug naar de vorige pagina
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
MultiVit 120 tabs á 1400mg

Een goed uitgebalanceerde dagelijkse voeding bevat voldoende vitamines en mineralen om aan de menselijke behoeften te voldoen. Om voldoende energievoorziening, botopbouw, eiwitopbouw, spieraanmaak en een verhoging van de weerstand voor intensieve sporters te garanderen zijn bijna altijd hogere doseringen nodig. Uitgebalanceerd B-complex. De B vitamines zijn van het grootste belang voor de energievoorziening van het menselijk lichaam.

Het menselijk lichaam heeft niet van ieder vitamine evenveel nodig. Om het maximale rendement uit een vitamine supplement te kunnen halen moeten de B-vitaminen in de juiste verhoudingen worden toegediend. MultiVit bevat van alle B vitamines 3 keer de hoeveelheid die een volwassen mens nodig heeft. Dit niet onnodig hoog gedoseerde goed uitgebalanceerde B complex blijkt in de praktijk het meest effici?nt te zijn.

Slechts 1 tablet per dag. Deze op sporters afgestemde complete samenstelling met vitamines en mineralen voorziet met 1 tablet per dag in de totale behoefte. Bij zware lichamelijke inspanning kunt u verspreid over de dag 2x een tablet innemen.

Samenstelling per tablet
Vitamine A 800,0 mcg 100% ADH
Vitamine B 14,2 mg 300% ADH
Vitamine B2 4,8 mg 300% ADH
Vitamine B3 54,0 mg 300% ADH
Vitamine B5 18,0 mg 300% ADH
Vitamine B6 6,0 mg 300% ADH
Vitamine B12 3,0 mcg 300% ADH
Biotine 150,0 mcg 100% ADH
Choline 0,4 mg
Inositol 0,4 mg
VitamineC 180,0 mg 300% ADH
Vitamine D 5,0 mcg 100% ADH
Vitamine E 30,0 mg 300% ADH
Calcium 200,0 mg 25% ADH
Foliumzuur 200,0 mcg 100% ADH
Koper 0,4 mg 11% ADH
Mangaan 2,0 mg 40% ADH
Jodium (Kelp) 75,0 mcg 50% ADH
Selenium 25,0 mcg 17% ADH
Zink 6,0 mg 40% ADH
Ijzer 6,0 mg 43% ADH
Chroom 25,0 mcg 20% ADH
Lecithine 10,0 mg
Bioflavono?den 10,0 mg
Hesperidine 3,0 mg
Rutine 1,0 mg
Alfalfa 10,0 mg
Ginseng 2,0 mg
Taurine 5,0 mg

goed. Heel goed zelfs (want dat is XXL nutrition ;) )
Niet teveel vitamine A want dat is slecht, en deze is precies 100%, dus niet teveel.

Ik heb ze zelf ook en ben er tevreden mee.

En een Multivitamine kan je uiteraard niet beoordelen op werking maar wel op prijs/kwaliteit/aantal mg's vitaminen. En wat dat betreft zit het wel goed.

Niet teveel vitamine A want dat is slecht, en deze is precies 100%, dus niet teveel.

En een Multivitamine kan je uiteraard niet beoordelen op werking maar wel op prijs/kwaliteit/aantal mg's vitaminen. En wat dat betreft zit het wel goed.

Pff slijmjurk

Ziet er goed uit, niet overdreven gedoseerd. Ik mis alleen het mineraal Magnesium.

Ik gebruik Source Naturals Life Force Multiple, vind ik een heel goeie en kost ongeveer $11 voor een maand.

daarom vind ik het zo gek dat iedereen ze slikt, je merkt het niet eens!???

ik haal mijn potten altijd bij de kruidvat, vitaminen en mineralen speciaal voor de sporter, scheelt de helft en werkt ook prima hoor.........denk ik ;)

die heb ik ook, vit/min. voor sporters van kruidvat eigen merk

Ok thanks mensen ;)

Terug
Naar boven