XXL Nutrition

Multivitaminen Kruidvat? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1981_5

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
26 mei 2011
Berichten
1.151
Waardering
42
https://online.kruidvat.nl/product/49849/MultiVitaminenMineralenVoorSporters.html

Kruidvat Multi-vitaminen & mineralen voor sporters is speciaal ontwikkeld als voedingssupplement bij training en sporten. Bevat naast vitaminen en mineralen ook een aantal belangrijke stoffen zoals bioflavonoiden, hesperidine en rutine die extra zorg dragen voor de opname van vitamine C. Vitamine C verhoogt de weerstand en zorgt voor een sneller herstel na grote inspanning. Gebruik voedingssupplementen niet als vervanging van een gevarieerde voeding. Een evenwichtige voeding bevat voldoende voedingsstoffen.

Dankzij Carlito:

dhbhv8.jpg
 
Laatst bewerkt:
magnesium,zink en calcium FTW beste ooit van kruidvat:D
 
is er een lijst van de vitamines die erin ziten met hoeveelheden ergens?
 

uitkijken met ijzer teveel heden als man zijnde (dat is de reden dat ik de niet sportes variant heb

---------- Post toegevoegd Fri 29 Jun 2012 om 19:59 ----------

is er een lijst van de vitamines die erin ziten met hoeveelheden ergens?

lopen naar de kruidvat en achterop het potje kijken?? zitten tegenwoordig serieus op elke straat hoek
 
uitkijken met ijzer teveel heden als man zijnde (dat is de reden dat ik de niet sportes variant heb

---------- Post toegevoegd Fri 29 Jun 2012 om 19:59 ----------



lopen naar de kruidvat en achterop het potje kijken?? zitten tegenwoordig serieus op elke straat hoek

dankje dat je mijn woonplaats heb opgezocht en een kruidvat heb gevonden.

Geen zin om 20 minuten naar de stad te fietse voor de samenstelling van een multivit te bekijken.
 
dankje dat je mijn woonplaats heb opgezocht en een kruidvat heb gevonden.

Geen zin om 20 minuten naar de stad te fietse voor de samenstelling van een multivit te bekijken.

aghgossie
 
dankje dat je mijn woonplaats heb opgezocht en een kruidvat heb gevonden.

Geen zin om 20 minuten naar de stad te fietse voor de samenstelling van een multivit te bekijken.

speciaal voor jou heen gegaan

dhbhv8.jpg
 
Mag ik vragen waarom?
teveel ijzer slaat zich op in je lever en veroorzaakt hemochromatose

google --> ijzer teveel

dat is echt geen moeite

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jun 2012 om 17:13 ----------

haha die carlito

oke stiekem ik moest zelf nieuwe multi-vit hebben en nu waren ze in de abieding 1+1 gratis dus denk kleine moeite om die foto te maken (wel gelijk beveiliging in me nek) dan hoeft die jongen niet dat hele stuk te fietsen
 
teveel ijzer slaat zich op in je lever en veroorzaakt hemochromatose

google --> ijzer teveel

dat is echt geen moeite
Aha... maar je eet al snel teveel ijzer zie ik zo...

allemaal naar de getver dus...
 
Aha... maar je eet al snel teveel ijzer zie ik zo...

allemaal naar de getver dus...

yup daarom ijzer proberen te vermeiden in multi-vits nu heb je als sporter iets meer nodig dan de gemiddelde man voor aanmaak van hemoglobine maar alleen mensen die regelmatig bloed doneren of de vrouwtjes met hun maandelijkse last hoeven er niet zo nauw op te letten maar teveel zware metalen is nooit gezond he;)
 
yup daarom ijzer proberen te vermeiden in multi-vits nu heb je als sporter iets meer nodig dan de gemiddelde man voor aanmaak van hemoglobine maar alleen mensen die regelmatig bloed doneren of de vrouwtjes met hun maandelijkse last hoeven er niet zo nauw op te letten maar teveel zware metalen is nooit gezond he;)
ja klopt had laatst al heel artikel doorgepluist en daar gaven ze ookal aan dat zware metalen in grote hoeveelheden nooit te best zijn voor je

In het artikel ging het dan over zink maar dat je met 100-150mg dikke kans heb op prostaatkanker...

en ijzer teveel is ookal niet al te best dus :P

Hoe zit dat eigenlijklijk met koper en chroom? ( chromium ofzo )
 
bullcrap om automatisch uit te gaan van ijzeroverschot, of het te vermijden in multivit, zo hoog is die dosering niet.

Laat je vitaminegehalte in je bloed testen op tekorten
 
voor vergelijking met andere multivit's check mijn multivitamine vergelijking toppic die ik een tijdje terug heb gemaakt. wanneer ik weer wat meer tijd heb zal ik nog wat meer multi in het overzicht plaatsen.

daarnaast heeft Bryce1974 een toppic waarin hij ingaat op Veilige hoeveelheden vitamines en mineralen waaronder ijzer, link: Veilige hoeveelheden vitamines en mineralen
 
bullcrap om automatisch uit te gaan van ijzeroverschot, of het te vermijden in multivit, zo hoog is die dosering niet.

Laat je vitaminegehalte in je bloed testen op tekorten
Ja daar heb je een punt maat :)

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jun 2012 om 20:40 ----------

voor vergelijking met andere multivit's check mijn multivitamine vergelijking toppic die ik een tijdje terug heb gemaakt. wanneer ik weer wat meer tijd heb zal ik nog wat meer multi in het overzicht plaatsen.

daarnaast heeft Bryce1974 een toppic waarin hij ingaat op Veilige hoeveelheden vitamines en mineralen waaronder ijzer, link: Veilige hoeveelheden vitamines en mineralen
Ik zie bij bryce ze topic alleen geen bronnen vermeld over hoe die er precies aankomt??? en dat is voor de gezonde man 19-55 jaar maar hoe zit het dan met de gezonde sporter???

Lijkt me dat die ook wel een stukje meer vitamine nodig hebben :)
 
Back
Naar boven