Fitness Seller

Munken tell me this.

Bezoekers in dit topic

Champ

Competitive Powerlifter
15 jaar lid
Lid geworden
21 jan 2003
Berichten
3.898
Waardering
41
Lengte
1m87
Massa
130kg
Hey Munken..

Ik zag in de post van Hulk zijn eerste wedstrijd dat je vertelde dat je ongeveer in zijn klasse zit..

Vertel eens.. hoe lang train je nu en wat zijn je stats. of vraag ik nu iets wat al eerder gepost is.

Ik zit ook in de tot 125kg klasse!
 
Hallo

ik weeg nu momenteel 113-114kg, ik ben lid bij de vgpf.
Soms doe ik dus in de -110 mee en soms in de -125
Mijn thuisbasisch is de brugse club.
volgende maand is mijn volgende wedstrijd(interclub Oostende)

Ik heb onlangs 240 gesquat en gedaedlift op training, wel zonder squatsuit. Op wedstrijd ga ik voor de 250kg.
Mijn maxbench is 172.5kg. Ik zal volgende maand ongeveer aan de 160 zitten wegens een aanhoudende schouderblessure.

Mijn doel volgende maand is dus 650-660.

Wat zijn uw stats?

greetz
 
oja........ik train deze maand 5 jaar waarvan bijna twee jaar powerlifting
 
ik ben wel nog junior (21 jaar)
 
Zozo mijn complimenten.

Heel netjes..
Ik heb binnekort ook weer een wedstrijd en zal dan eens kijken hoe het gaat.

5 jaar powerliften of daarvoor gewoon fitness?
Let je ook op je voeding en slaap of zuip je ieder weekend en vreet je ongezond?
 
Vroeger ging ik elk weekend uit. nu is dit veel verminderd. Ben zelfs al 2 maanden nie meer zat geweest omdat ik es goeie resultaten wil boeken volgende maand. ik eet vijf a zes keeer per dag. Ik let niet echt op mijn eten, ik eet gewoon koolhydraten en eiwitten genoeg, de rest speelt me geen rol

De eerste drie jaar dat ik trainde deed ik powertraining-bodybuilding, allé trainen volgens de flexboekskes of zo iets in dienen aard.

hoeveel lift jij?
 
ik zorg dat ik genoeg slaap dat is wel iets waar ik op let.

Is die wedstrijd soms niet op 29 maart, Ik doe daar mee, in Oostende. Mijn eerste wedstrijd van het sezoen
 
ja, 29 maart in Oostende!

ik zal proberen voor (opnieuw) een 210-135-200 :D
 
ik ga voor de 260-180-260

waarbij 180 mijn failsafe is voor het geval ik squat niet haal..

het zijn allemaal gewichten die ik nooit eerder gedaan heb.. dus het wordt spannend
 
das tof dat er ne keer iemand in mijn categorie zit, want in deze categorieën zijn er niet te veel

Hoeveel weeg je?
 
zeg ik lekker niet :p
 
als het zo zit zal het nog spannend worden op het kampioenschap in oktober, ik doe dan mee bij de seniors, tegen dan wil ik rond de 700 zitten.................eerst ga ik wel serieus moeten trainen zenne.....:D
 
binnen een maand ga ik het toch weten hoeveel je weegt:p
 
Gezellig PL-clubje wordt dat hier... hoeft Spike geen discussies meer in z'n eentje voeren. :D
 
Yeah ik ben nederlander.. en hoop in okt op 800kg te zitten..

maar ik laat het wel weten
 
800kg? Dat is niet van het minste......................
Veel succes
 
hehehe, kijk koen, als je wil kan je nog altijd (115-90) 25kg afvallen, dan kan je met wat geluk in de -90kg meedoen zoals mezelf :D
 
Back
Naar boven