AndroidHealthClinic

Mass Confusion

Bezoekers in dit topic

als de knie pijn morgen niet aanwezig is ga ik een grote afstand fietsen 50-70km.
Vrijdag: lichte upperbody training, zondag bij geen knie pijn 2e legday.
dit is terugkerend probleem benen trainen en fietsen is heel lastig te combineren.
Mocht last blijven houden dan helaas geen benen training meer want ik hou van fietsen en ben nogsteeds aan het cutten dus dat heeft mijn prioriteit.
Als ik de benen niet meer kan trainen ga ik weer wellicht over op split programma
 
Laatst bewerkt:
update: 2-9 > knie pijn is al bijna weer weg, dus we kunnen weer fietsen vandaag hopelijk blijft het zo :D
 
Tellertje van de fiets is kapot maar ongeveer 55 km gefietst @ 22 kmpu gevoelsmatig tot nu toe geen last van de knie :D
 
lekker man. Zou fijn zijn als je van je blessures af raakt. Heb je het gevoel dat er verbetering in zit?
 
Frenzy1 ja gaat een stuk beter als vorig jaar moet gewoon oppassen dat ik hem niet overbelast maar dat is lastig als je veel fietst. Ik fiets nu meestal een stuk rustig en lichter en dat lijkt grotendeels te helpen.
 
shape update: inmiddels week gestopt met clen direct wat dikkere buik, tevens ben ik nog steeds bezig yk11 en t6, yk11 doet zijn werk kwa spiermassa helaas is de t6 niet wat ik gehoopt had dus ik ga in oktober weer clen+t3 gebruiken en dieet stricter @ 2200 kcal. Ik blijf minimaal 4 keer per week lange afstanden fietsen werkt beter voor vetverbranding als interval trainingen.
 
shape update: inmiddels week gestopt met clen direct wat dikkere buik, tevens ben ik nog steeds bezig yk11 en t6, yk11 doet zijn werk kwa spiermassa helaas is de t6 niet wat ik gehoopt had dus ik ga in oktober weer clen+t3 gebruiken en dieet stricter @ 2200 kcal. Ik blijf minimaal 4 keer per week lange afstanden fietsen werkt beter voor vetverbranding als interval trainingen.
T6 is ook geen echte fatburner, eerder leuk als PWO tijdens een kcal tekort
 
chrash ja klopt maar omdat ik wel langere cardio sessies kan uitvoeren dacht ik dat ik dan wel meer vetverbrand. Nouja ik maak de potjes op en ga weer over op clen+t3.
 
chrash ja klopt maar omdat ik wel langere cardio sessies kan uitvoeren dacht ik dat ik dan wel meer vetverbrand. Nouja ik maak de potjes op en ga weer over op clen+t3.
Is cardarine mss niet interessanter als semi-naturel? :)
(Omdat je ook redelijk cardio/uithoudingsvermogen gericht traint en al ervaring met sarms hebt)
 
Heb ik aantal keren gebruikt maar sommige merkt niks geen verschil dus dan is het best dure grap. Misschien over een tijdje weer proberen.
 
Heb ik aantal keren gebruikt maar sommige merkt niks geen verschil dus dan is het best dure grap. Misschien over een tijdje weer proberen.
Ik doe het nu voor de 2e keer, eerste keer vond ik het weg gegooid geld, deed echt niks. Nu merk ik echt veel sneller herstel tussen sets in (minder snel buiten adem)
zullen wss wel weer veel fakes van zijn
 
Zo lekker op tijd naar de basic fit voor een uppperbody training ik wil daarna de crosstrainer nog even proberen i.p.v. fietsen al meer dan half jaar niet meer gedaan.
Ik post later de training, fijne dag mensen!
 
Zo dat was een flinke lange sessie vandaag :

warming up 10 km fietsen

Upperbody @ basic fit

One arm weighted pulldown " wide hammergrip"

8x100
5x120
5x120

Reverse grip:

2x5x120
10x100

Decline chest press: (extra laag begonnen i.v.m schouder blessure

30x80
20x120
15x160

Flat:

10x160
5x200 (even proberen wat pijn doet)
8x180

One arm high cable row

3x10x50

Incline smith press 45 gr (gevoelig daarom extra laag gewicht full rom dat wel )

30x60
20x70
12x85

Seated db shoulder presss (extra laag gewicht)

20x24
15x24
10x24

One arm reverse cable fly (rear delt)

2x50x5

Bent over cable side raises

30x5
20x10

Incline cable fly one arm

2x30x15

JM press trage uitvoering zeer gevoelig

20x40
2x12x60

Seated preacher hammer curl one arm

3x20x26

Alt.rear delt cable fly

3x30x5

cardio: 25 min crosstrainer en nog 55 km gefietst in totaal 4.5 uur bezig geweest nu lekker chillen.

Plan van aanpak:

Omdat mijn schouder blessure en knie blessure niet overgaat en aan blij kloten train ik deze 1 week niet. rug en armen train ik wel.
tevens vindt ik upperbody / lowerbody te lange trainingen en heb minder focus dan bij split dus ik ga weer terug split trainen.
Over 2 weken wordt dan dus een 5 daage split aankomende training maar 2 krachttrainingen.
Ik blijf wel elke dag fietsen extra licht verzet en rustig, ook wil volgende week weer een wandeling maken kijken hoe dat gaat en zwemmen.
 
Het wordt mooi weer komende week, lekker rusten en aan je suntan werken :thumb:
 
update 4-9 > goed geslapen vandaag op bezoek bij een kameraad dus dat wordt gezellig verder geen extra cardio training, zondag wil ik weer een grote ronde fietsen.
Tevens ben ik gestopt met alcohol en wiet is beter voor mij en scheelt veel geld per week :D Fijn weekend mensen !
Tevens wordt het mooi weer dus wil nog ffn een paar keer zwemmen kjiken hoe dat gaat met schouder blessure.
 
Laatst bewerkt:
weinig geslapen dus vandaag niet fietsen knie zeurt namelijk ook weer meer dus even rust pakken
 
Morgen max 20 km fietsen en 2 uur zwemmen nog ff. Genieten van de nazomer :d
 
Update 7-9 50 km fietsen en hopelijk zwemmen als het niet te koud is.
Woensdag: RUG en vrijdag: ARMEN
Vanaf volgende week weer 5 daagse split oppakken
 
Was echt koud water jammer hier kon ik niet lang gevarenvrij in zwemmen wel 50 km gefietst en genoten van de natuur nu lekker netflix :D
 
Ik kan morgen niet naar de sportschool daarom rug/borst/schouders/armen verdeeld over de dag alles zeer licht als deload.
 
Back
Naar boven