Fitness Seller

Mass Confusion

Bezoekers in dit topic

CChest and triceps

Decline chest press
20x40
15x80
12x120
8x160

Flat chest press
8x160
2x6x180

Incline chest press
30x20
20x60
15x100
6x140

Standing Incline db fly
2x15x24

Decline db fly
2x12x24


OOne arm cable pushdown
3x15x15 cluster
Cable extension
3x10x15

CCardio 45 km gefietst

cijfer: 6.5 matige training wel goede pump :D

CComment's veel last van schouder maar ging verder ok
 
Laatst bewerkt:
btw : 2 oefeningen is echt te weinig voor armen ik verhoog het naar 2x4 oefeningen per week
 
Yess , zo lekker naar the gym voor rug+biceps als ik nog energie over heb nog een stuk fietsen.
Zaterdag of zondag wil een keer door het bos fietsen met de moutainbike even keer wat anders.
 
Gaat het cutten goed? Hoeveel % sta je nu?
 
My bad typfout gister 35 km gefietst
 
Rug en Bicep @60%

Seated cable row dropset 10x100 ds 10x80 ds 10x60

Wide Pullup 3x8

Chinup 3x8

High cable row one arm

15x30

10x40

6x45

Preacher db curl 2x25x24 one arm

Preacher hammer db curl 2x20x24

Tijd 20 min.

Cijfer 7

Cardio 25 km rustig gefietst
 
pfoe dat was wel een zwaar weekje, ik heb het programma aangepast voor volgende week nu even 2 dagen rust alleen nog ffn 1 keer fietsen voor de rest lekker eten en uitrusten zodat ik maandag weer fresh aan de slag kan met mijn PUSH workout :D fijn weekend mensen
 
Aangezien nog allemaal sarms heb liggen als nog maar maand geleden maar ik voel me fit en bloeduitslagen zullen ook oke zijn binnekort meting daarvan ga ik vandaag beginnen met S4+carradine +lgd4033+t5 om alvast een zomer proof resutlaat te krijgen nouja hopen dan ik het idee dat sarm zwaar ondergedosseerd zijn maargoed het deed vorige keer wel zijn werk met wat verhogingen . maar potjes zijn allemaal nog wel aardig vol dus verwacht als alle potjes opgaan wel cycle van 12 weken haal. na dit process laat ik foto's schieten door een bekende fotograaf. zin aan de zomer IIG :D
ik weet igg dat je eigelijk 12 weken rust moet hebben tussen sarm cycles maar ik heb te weining geduld.
ik wil deze zomer echt flammen als ik op vakantie ben dus dat wordt extreme HITT sessie gecombineerd me LISS sessies en dan maar hopen dat ik platte buik krijg. :D het liefst een sixpack maar door mij medicatie bijna onmgelijk volgens mijn sport diëtiste :( ik blijf het wel proberen elke dag doe ik wat.
 
Laatst bewerkt:
....
 
Laatst bewerkt:
56 km gefietst ging lekker. morgen een groot stuk wandelen
 
Laatst bewerkt:
vandaag eigenlijk rustdag maar ik ga toch een stuk wandelen gewoon omdat het kan.
 
eindstand: 18 km gewandeld 5x100 meter hardlopen ffn weer proberen is meer als 5 jaar geleden dat ik heb hardgelopen, ging best oke :D

Morgen: Push low rep en fietsen :D
 
Wanne gek zeg. 18k gaan wandelen.
haha :D ging lekker vandaag! maar ik wil er strak bij lopen deze zomer dus dan moet ik wel :P
hopelijk morgen geen last van knie.
ik kan wel met zekerheid zeggen dan mijn conditie top is :D in tijden niet meer zo genieten van sporten ondanks blessures. pff kan niet wachten tot het maandag is. eindelijk weer krachttraining :D ik weet het nu zeker dit ijzer virus gaat nooit meer weg :D
 
Laatst bewerkt:
ik vergeet altijd buikspieren minimaal 2 p.w te trainen dus zo ffn doen + calves
 
wel relaxed gister de sterkste band ontvangen van xxl kan goed gebruiken met fly's en armen :D\
tevens train ik maandag t/m woensdag low reps en donderdag t/m zaterdag high reps andere oefeningen.
misschien zo toch nog ffn light weights legday ik kan het niet laten heel weekend zonder krachttrainging sucks :D
 
Laatst bewerkt:
giantset 75x50 sumo squats
5x8x37.5 legcurl fail
begon te wiebelen is lang geleden deze oefening
daarom giantset stiffed
deadift 60x50

50 reps non stop calf raise

weighted legeraise 6kilo x10
10 legeraises
2x30xside abs

30 crunchmachine

side note: ik ga nu de gewichten voor komende 2 weken flink opvoeren.
daarna ga ik een 3 daagse fullbody (powerbuilding) ga doen :D
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven