MuscleMeat

Mass Confusion (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

update: toch weer te snel gefietst want last van de knie even aankijken of ik morgen ga fietsen
zondag sws fietsen + zwemmen knie pijn of niet
 
Laatst bewerkt:
update: goed geslapen, knie pijn is minimaal dus wel gewoon even klein rondje heel licht fietsen
 
47 km gefietst snelheid rond 19 kmpu

rehab lower back 3x20x50 db deadlift with hold

abs

100 legraises
100 side abs
100 crunches
 
Laatst bewerkt:
nieuwe indeling split

maandag: borst/zijkant en voorkant schouders
dinsdag: rug/achterkant schouders /traps
woensdag: rust/conditie
donderdag: armen
vrijdag: rust/conditie
zaterdag: conditie
zondag: complete rust


Shape gaat lekker langzaam droger en meer spiermassa.

Wel onrustig door de Rad140 maja je moet er wat voor over hebben :)

tevens ga binnenkort verhuizen dus ik ga alvast daar bij een fitness school kijken of het wat is.
 
Laatst bewerkt:
straks zo lekker zwemmen hopelijk is niet te druk daar maar ga ik iig zoveel mogelijk baantjes zwemmen, is wel weer lang geleden dus dat wordt nog pittig :D
 
Pfoe dat was behoorlijk zwaar dat zwemmen in totaal 55 min gezwommen en 40 km gefietst beide op rustig tempo voor de fat burns :D
morgen chest/schouders zin in :D
Schouders zijn wel vermoeid dus misschien iets minder zwaar maar dat blijft lastig voor mij.
als de schouders morgen nog vermoeid zijn ga ik eerst rug/rear delts trainen.
morgen ook een stuk weer fietsen laag verzet voor de knie maar wel redelijk tempo.
 
Laatst bewerkt:
Borst training ging kut last van schouder maja beter als thuis zitten

Incline Smith press 45 gr
5x60
9x90
5x110
1.5x120 verkeerde setup
20x80

Bij lage reps minder last dan bij high reps

Decline one a cable press
8x40
2x10x35

Chest press
20x140.
2x10x150

Pronated Incline db fly
3x20x22

Decline bent over cable fly
3x20x10

Flat cable fly
3x20x10

Schouders overgeslagen

55 km gefietst

thuis nog ffn licht triceps gepompt :D

db rollouts 3x30x12
db extension one arm 3x30x12

even andere planning voor deze week morgen complete rustdag geen kracht en cardio, woensdag: rug/rear delts, donderdag: alleen fietsen, vrijdag armen+chest oefeningen uitproberen die ik wel kan met de schouder. zaterdag: ik ga eerst proberen hamstrings/calves/adductors te trainen bij geen last van knie ga ik ook weer langzaam aan quad oefeningen uitproberen. zondag complete rust is ook wel een keer nodig train al jaren conditie en kracht bijna elke dag.

sidenote: ondanks blessures gaan de trainingen goed zowel cardio als kracht ik merk wel als ik meer als 3 uur fiets dat ik verzuurd en flauw ben dus ik ga even snoep kopen en dat gebruiken voor duur trainingen en bananen.
 
Laatst bewerkt:
update 28-9 rad140 en yk11 verhoogd even kijken wat dat doet :D na deze cycle nog 1 maand ongeveer.,2 maanden even geen sarms wel een natuurlijke pct.
yohimbine krijg ik vrijdag binnen daar wil maandag mee beginnen @20 mg verdeeld over de dag.
shape gaat lekker langzaam droger en wat meer spiermassa.
ik heb nog 3 potjes staan van s23 daar begin in januari aan als ik dan niet teveel last heb van mijn schouder blessure anders in febuari.
vanaf maart ga ik een diepe cut starten van 2000 kcal en dan hopelijk in de zomer aardig lean :D
vandaag complete rust dag ben ik wel aan toe , wel badkamer schoonmaken dus toch iets van training :D fijne dag mensen
i.v.m schouder blessure ga ik aangepast trainingen veel cable/machine werk en stoppen als dat ook niet meer gaat dan weekje rust voor push trainingen jammer genoeg.
 
Laatst bewerkt:
ik weet niet waarom nou weer last van de schouder blessure hebben of het komt door het zwemmen omdat ik niet ben gewend of door mijn PR's met smith shoulder press. Ik ga nu iig geen rust nemen misschien is dat wel verstandigst maar ik train er nu gewoon om heen dus meer cable's/machines en kortere rom.
Ik vindt het zonde om nu tijdens mijn cycle van rad140 geen push trainingen te doen dan gaat er meer spiermassa verloren en ik kan moeilijk stil zitten dus we dat.

vrijdag sollicitatie gesprek bij een kringloop winkel, het is vrijwilligerswerk zodat ik wennen aan het werk voor 3 tot 6maand daarna gaan we stappen nemen voor betaal werkt. Ik ben hier al heel erg bij blij op om. ik heb 6 jaar thuis gezeten omdat ik volledig ben afgekeurd.
 
Laatst bewerkt:
ik kan donderdag en vrijdag niet dus vandaag rug en armen zin in :D
 
ik weet niet waarom nou weer last van de schouder blessure hebben of het komt door het zwemmen omdat ik niet ben gewend of door mijn PR's met smith shoulder press. Ik ga nu iig geen rust nemen misschien is dat wel verstandigst maar ik train er nu gewoon om heen dus meer cable's/machines en kortere rom.
Ik vindt het zonde om nu tijdens mijn cycle van rad140 geen push trainingen te doen dan gaat er meer spiermassa verloren en ik kan moeilijk stil zitten dus we dat.

vrijdag sollicitatie gesprek bij een kringloop winkel, het is vrijwilligerswerk zodat ik wennen aan het werk voor 3 tot 6maand daarna gaan we stappen nemen voor betaal werkt. Ik ben hier al heel erg bij blij op om. ik heb 6 jaar thuis gezeten omdat ik volledig ben afgekeurd.
Mooie stap! Succes vrijdag!
 
update 29-9 rug en beetje armen slappe training want ik ben ziek, ik hoest als een zeehond :D

one arm wide grip machine row weighted
5x60
5x80
3x100

reverse grip
5x100
5x110
5x110

one arm machine pulldown wide grip
5x60
5x80
5x100

reverse grip
3x5x110

decline db skullcrusher one arm
2x10x20

one arm incline db french press
2x10x20

db extensions one arm
2x10x20

preacher db curl one arm
2x10x30

preacher hammer db curl one arm
2x10x30

one arm cable extensions
2x15x15

standing cable concetration curl one arm
1x20x10
1x15x50

overheaded cable curl one arm
2x15x15

tijd 45 min

cardio: 20 km fietsen in de regen

comments: training ging ondanks het ziek zijn nog wel aardig

cijfer: 7.5 voor de moeite :D
 
ik heb waarschijnelijk te lang gerekt met pulldown schouder is hellemaal verrekt hopelijk snel weer over nu eerst paar dagen rust einde van volgende week weer rustig proberen borst te trainen :( wel kut want ik nu net in een cycle van rad140 hopelijk valt de schade mee
 
sterkte man, misschien is het na een paar dagen rust weer beter!
 
vandaag is een maat overleden , valt mij zwaar op het dak :(
 
morgen toch maar weer eens ffn naar sportschool, allemaal licht gewicht en correcte uitvoering voelt of ik maanden niet meer ben geweest.
 
nog niet getraind ik ben ook ziek maar gaat vandaag al wat beter morgen even een korte upperbody training,
vanaf maandag weer split programma oppakken.
 
Back
Naar boven