Fitness Seller

Mass Confusion

Bezoekers in dit topic

IMG_20211014_111628[15656900].jpg
 
vanmiddag train in thuis veel regen hier geen zin om weer door heen te gaan voor sportschool.
schouders en triceps wel zin aan. Ik heb wel enorm last van mijn ribben ik ben daar hard opgevallen en beginnen nu pijn te doen even kijken wat ik kan doen met oefeningen en wat niet :( ik denk dat ik de rug ook pas eind volgende week weer ga belasten.

alvast voor de therapie beetje schouders getraind vanmiddag triceps met meer setjes

one arm seated high incline db press
30x16
20x37.5
2x10x50

egypt side raises one arm clustersets
3x20x12
 
Laatst bewerkt:
beetje triceps, train ze twee keer kort per week merk al goede vorderingen nu ik het zo doe :D

decline db skullcrusher 2x15x50
hammergrip db press 2x15x50
flat db skullcrusher 2x15x50
lying tricep extensions super strict en traag met stretch 2x25x5
 
ja met rolmaat gemeten ik ben vettig denk 20-25% ofso hopelijk volgend jaar 10-15% en dan hopen dat ik 45cm over houdt.
 
Laatst bewerkt:
ja met rolmaat gemeten ik ben vettig denk 20-25% ofso hopelijk volgend jaar 10-15% en dan hopen dat ik 45cm over houdt.

Ja kut is dat wanneer het vet op je armen gaat zitten. Tijdens cutten verlies is nauwelijks cm's op mijn armen.
Maarja, je hebt wel de grootste armen van dbb ;)
 
het gaat mij nog allemaal weer te traag met afvallen zelfs met t3 en clen dus dosis verhoogd en de cardio gaat ook weer omhoog.
komt allemaal door die kut medicatie die nodig heb (antipsychotica en anti deppresiva)
als het afvallen dan nog niet lukt dan ga ik geen supps hiervoor kopen maar gewoon alleen kracht + cardio.
Tevens gaan de koolydraten weer omlaag en ewitten omhoog.
Als dat allemaal niet werkt dan maar eens een diepe cut met geen koolhydraten /zuivel maar alleen groente/vis/vlees/havermout
Gebruik je toevallig quetiapine? Uit ervaring weet ik dat afvallen op die meds echt een hele kluif is. Volgens mij rotzooit dat spul met je insuline gevoeligheid.
 
ja gebruik ik ook is inderdaad heel lastig afvallen maar we geven niet op vorig jaar stond ik op 35% dus het gaat er wel vanaf alleen duurt het fucking lang :(
 
ja gebruik ik ook is inderdaad heel lastig afvallen maar we geven niet op vorig jaar stond ik op 35% dus het gaat er wel vanaf alleen duurt het fucking lang :(
Als je er stabiel op blijft is dat belangrijker dan je gewicht . Dan duurt het maar iets langer inderdaad. Hoe is het met je voeding op het moment ?
 
ik ben nu stabieler dan alle jaren daarvoor dus zonder kan ik ook niet. voeding is goed (clean) 250 gram ewitten 200 gram koolydraten 500 gram groente, 4 stuks fruit, tomaten, komkommer, ui, parika 80 gram vet.
1 cheatmeal per week maximaal.
 
Laatst bewerkt:
Om een extra boost te geven aan mijn trainingen ga ik over op 5 daags PPL programma.
ik vindt split trainingen wel chill maar gevoel is dat niet genoeg t.o.v PPL .
Dit wordt mijn indeling:

maadag push
dinsdag pull
woensdag legs
donderdag push2
vrijdag pull2

tevens ga langzaam aan meer cardio doen echt op gevoel want knie zeurt soms

net nog even oefening uit geprobeerd goede pump:

dumbell floor press/fly 2x15x50 one arm
dus maandag ga ik rug trainen en dinsdag borst :D
 
Laatst bewerkt:
update: maandag eerst benen proberen ik zit nog met gekneusde ribben dus deze week nog 3 daags split schema met veel rust en dan vanaf volgende week ppl 5 daags schema, het is even niet anders.
 
update 17-10 > 55 KM gefietst gemiddeld 22 kmpu (aardig wat wind)
 
update 18-10 straks naar de sportschool voor legday al maanden niet kunnen doen i.v.m. knie , wel zin in :D
tevens gaat het langzaam maar afvallen gaat de goede kant op.
ik ben benieuwd wat de s23 + rad140 gaat doen er mag wel weer wat spiermassa erbij op :D
tevens ga ik strikter eten en volgens programma trainen.
 
update 18-10 benen + calves
3 maanden geen benen getraind dus kracht viel tegen maar wel lekker workout :D

standing legcurl on leg
50x10
30x20
20x30
10x35
8x40
5x45
20x20
40x10

incline legpress plate loaded
30x155
20x180
15x220
10x240
10x260
2x8x300
20x180
30x140

one leg glute kickback
30x40
20x60
15x70
10x80
10x90
10x100

lower back herstel backextension
3x30x40

calve on lp
(giantset) 100x100

adductor naar binnen
(giantset) 75 a 100x70

-> naar buiten was bezet, benen goed vol :)

cijfer: 8+

tijd: 35 min

cardio -> 25 km gemiddeld 23 kmpu

vanmiddag 30 km cardio afspraak in een dorp verderop.
planning voor de rest van de week : morgen fietsen lange afstand even testen hoever ik kan lang niet meer gedaan
woensdag: chest , donderdag cardio, vrijdag: rug , zaterdag: armen
 
Laatst bewerkt:
eiwitten en koolydraten gaan omhoog merk dat ik snel verzuurd ben soms echt flauw ben dat mijn sessies er onder leiden.
teven neems ik suikerklontjes of snoep mee als ik lange ritten ga fietsen.
 
update 19-10 > fietsen ging zwaar en langzaam aardig wat wind en lamme poten van training gister.
tevens ga ik de incline legpress in het schema houden tot nu toe geen knie klachten dus daar ben ik wel blij mee :D
moet wel zorgen dat ik niet te snel het gewicht ga verhogen want dat is bij mij vragen om problemen.
toch nog 45 km gefietst gemiddeld 19 kmpu. Morgen chest/schouders/triceps
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven