AndroidHealthClinic

Mass Confusion (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Mooie wandeling en goede start voor 2022. :)
Mijn goal is vetverbranding allemaal supps gekocht van andere leverancier maar die kreeg goede revieuws voor 300 euro , en het werkt voor geen meter baal ik echt van :( want ik heb zeer weinig geld. dus gewoon een bak koffie voor de cardio is meer dan voldoende.
Maar wat werkt er dan niet?
Supps zijn geen wondermiddel...
 
meer vetverbranding of ik begon gewoon ongeduldig :D haha maar veel van die producten zijn underdosed net op forum gelezen dat je wat meer moet nemen i.c.m met mijn hoge lichaamsgewicht misschien nog niet zo'n gek idee.
 
morgen wil ik voor het eerste sinds lange tijd weer een korte interval rondje fietsen even aanvoelen hoe dat gaat :D
 
meer vetverbranding of ik begon gewoon ongeduldig :D haha maar veel van die producten zijn underdosed net op forum gelezen dat je wat meer moet nemen i.c.m met mijn hoge lichaamsgewicht misschien nog niet zo'n gek idee.
Legale Supps voor vetverbranding schijnen ook weinig te doen. Beetje meer cafeïne kan ook al helpen.
 
toch nog ffn snelle push workout minimal omdat ik me weer verveel :D

1528

reverse db press 50x37.5
reverse decline db press 50x37.5
flat db ground fly 30x37.5

db high incline db shoulder press
2x30x37.5

egypt side raises
50x12

frontraises
50x12

db lying extensions
2x20x12

decline one arm skullcrusher
2x20x12


tijd 10 min

toch wel weer ffn lekker dat pompen
 
ik wou eigelijk uitslapen vandaag maar niet gelukt ik ga gewoon vroeg fietsen :D
teven ter info ik val wel af die weegschaal was gewoon niet goed heb nu een
digitale ik val ongeveer 1.5 a 2 kg per maand af met elke dag sporten, als ik geen meds zou hebben was dit veel meer maar ik ben al blij hiermee, nu volhouden en af en toe even rust.
 
Laatst bewerkt:
zo weer terug van fietsen ging moeizaam vandaag kwam ook door de harde wind en veel regen :D
eindstand 45 km gefietst gemiddeld 20 kmpu
tevens ben sinds gister avond al gestop met roken , ik heb de shag weer gegooid.
begint nu al lastiger te worden dus als ik echt onrustig wordt ga ik vanmiddag nog even stuk wandelen :D
morgen heb ik een afspraak bij lasertherapie voor ondersteuning van niet meer roken.
ik start vandaag met legs van mij nieuwe 7 day's split schema omdat ik mij verveel :D
 
Laatst bewerkt:
dag 1 van 7 day's split


rust tussen sets van 5 sec tot max 15 sec


db stiffed deadlift 5x20x50


db sumo squats 5x20x50


calves on stairs 100 reps


db deadlift 5x15x50


db hiphtrust 5x15x50

beetje buikspieren ( wil nu elke dag ffn mee pakken)

50 legraises
50 crunches
2x30 side abs :( geen zin meer aan high rep haha

tijd 9 min

cijfer 6 volgende keer meer reps minder vol als laatst ondanks de cluster sets helaas niet meer gewichten thuis om fatsoenlijk te trainen

=> morgen fietsen + chest training zin in :D

ik ga voor voor chest + delt meer reversere grip varianten proberen die activeren ook meer voor mass, maar is wel zwaarder.
 
Laatst bewerkt:
-=-
 
update 3-1-2022


CHEST DAY


weer even anders trainen voor de spierprikkels 2 sec press 3 a 4 sec down -> niet meer gewend zo trainen tering zwaar


Incline db press 2x10-15x50

Reverse db press 2x12-15x50

Decline rev db press 2x12-15x50

Flat db ground press 2x15x50

Incline db pronated fly 50x12

Decline banded fly 2xtillfailure(30)

flat db ground fly pronated fly 2x20x12



tijd 14 min



cijfer: ik moet even wennen aan deze manier van trainene ik ga dit gewoon elke week afwisselen met giantsets
(giantsets) 1 set all out geeft wel meer pomp maar voor spiermassa weet niet welke manier het beste is dus gewoon lekker afwisselen todat de gym weer open gaat.



cijfer 7+


vanmiddag nog een stukje fietsen ik ga niet all out want ik wil elke dag kunnen trainen en ik merk dat beetje oververmoeid word als ik altijd vol gas ga dus probeer ik het op deze manier.
 
tering wat een wind vandaag 15km gefietst een 1 uur over gedaan haha :D
ik moet zo weer stuk fietsen want ik een afspraak bij laser behandeling om roken tegen te gaan.

=> morgen iig groot stuk wandelen of het nou regent of niet :D
 
tering wat een wind vandaag 15km gefietst een 1 uur over gedaan haha :D
ik moet zo weer stuk fietsen want ik een afspraak bij laser behandeling om roken tegen te gaan.

=> morgen iig groot stuk wandelen of het nou regent of niet :D
Poeh wat was het vies weer vanochtend zeg. Had zelf ook 30k fietsen gepland, ruim 1:40u over gedaan en tot m'n onderbroek toe zeik nat geregend... Compleet mezelf de tering in getrapt:roflol:
Ik ben eerlijk gezegd super benieuwd naar je ervaringen met dat laseren tegen het roken. Hoeveel behandelingen moet je? Hoe snel werkt zoiets?
 
--
 
korte update: trainen gaat echt niet meer met de schouder echt kutzooi maar daarom moet ik meer conditie doen, stoppen met roken is nog steeds moeilijk maar ik ga het wel volhouden, lasertherapie werkt wel maar je moet wel vaker dan 1 keer gaan, maar 2e keer is gratis.
 
Beterschap met je schouder! En lekker bezig met het niet roken :thumb:
 
vandaag 30 km gefietst 10 km gelopen
 
sinds dat gestopt met roken heel dubbel zinnig maar heel weinig energie dat maakt het extra lastig maar ik blijf wel gewoon sporten krachttraining iig rug/biceps/Triceps dat is het enigste wat ik nog kan trainen misschien wat fly's proberen
 
inds dat gestopt met roken heel dubbel zinnig maar heel weinig energie dat maakt het extra lastig
Hoezo is dat dubbelzinnig? Nicotine is een stimulant. Het onderdrukt honger en geeft energie. Haal je het roken weg blijf je dus achter met, in eerste instantie, meer honger en minder energie dan je gewend bent. Zelfde zie je vaak bij Caffeine.

Ook is vermoeidheid een klassieker bij fysiek afkicken.

Maar: super lekker bezig man, knap dat je nog steeds goed bezig bent met niet roken! Die klachtjes worden super snel minder :)
 
30 km gefiest morgen rug+bicep+triceps
 
10 km gelopen (rustig)

ik stel de traningen de hele tijd uit omdat alleen rug+armen kan trainene de rest wil niet i.v.m blessures, maar morgen ga ik rug+armen wel doen

wel beter dat sportscholen weer open gaan kan ik weer cable press and fly werken
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven