XXL Nutrition

Muscle & Fitness failliet

Bezoekers in dit topic

Ano_97700

Cool Novice
Lid geworden
2 jan 2012
Berichten
132
Waardering
50
(Geen idee in welk topic ik dit moest plaatsen, maar vond het wel belangrijk om te vermelden)

Voor de mensen die van plan zijn een abonnement bij de muscle & fitness te nemen/verlengen. Niet doen. De muscle en fitness is failliet.
 
Wat is muscle & fitness? :$
 
Een blad.

In de jaren 90 veel gekocht, denk dat het internet ze uiteindelijk de nek omgedraaid heeft dan.
 
Waar staat dan dat het failliet is? Het is namelijk gewoon onderdeel van een publisher; F&L Tijdschriftenshop
 
Geef mij maar de playboy
 
Ik lees het wel graag...
Zou jammer zijn als er geen overnemer gevonden wordt.
 
Nooit gelezen eigenlijk, maar na een paar covers te hebben gegoogeld weet ik weer waarom. Lijkt het me geen groot verlies voor de krachtsportwereld.... Een hoop onzin als ripped in 4 weken, reusachtige biceps in 3 weken, het beste programma voor beestachtige abs, enzovoort. En waarschijnlijk voor 70% gevuld met reclame voor sups, aangeprezen door fake natties.
 
Nooit gelezen eigenlijk, maar na een paar covers te hebben gegoogeld weet ik weer waarom. Lijkt het me geen groot verlies voor de krachtsportwereld.... Een hoop onzin als ripped in 4 weken, reusachtige biceps in 3 weken, het beste programma voor beestachtige abs, enzovoort. En waarschijnlijk voor 70% gevuld met reclame voor sups, aangeprezen door fake natties.

Precies dit..
 
Nooit gelezen eigenlijk, maar na een paar covers te hebben gegoogeld weet ik weer waarom. Lijkt het me geen groot verlies voor de krachtsportwereld.... Een hoop onzin als ripped in 4 weken, reusachtige biceps in 3 weken, het beste programma voor beestachtige abs, enzovoort. En waarschijnlijk voor 70% gevuld met reclame voor sups, aangeprezen door fake natties.

It's an inspiration for me :D :trollfacex:
 
It's an inspiration for me :D :trollfacex:
Als bron van vermaak kan het prima, er zijn genoeg andere onzin bladen om lekker te tijd mee te doden bij de tandarts of op vakantie bij het zwembad. Als serieuze inspiratiebron is het wel wat dubieus, hoor. :p
 
Als bron van vermaak kan het prima, er zijn genoeg andere onzin bladen om lekker te tijd mee te doden bij de tandarts of op vakantie bij het zwembad. Als serieuze inspiratiebron is het wel wat dubieus, hoor. :p

Andere ivm bodybuilding ? Of fitness... Welke ? en in België verkrijgbaar...

Las gewoon lekker weg, idd op de trein of op vakantie... soms toch leuke oefeningen in, maar je moet kunnen selectief lezen natuurlijk ! En ook veel info over Arnold, was ook leuk :) + aankondigingen van BB wedstrijden etc, ook Belgisch BB nieuws, toch interessante info...

Daarnaast kan ik me wel ergeren aan het slecht vertaald engels of het nederlands vol fouten...
 
Men's Health :o
 

Had ik vroeger inderdaad ook, heb het opgegeven, is veel meer Lifestyle, stond soms meer kleding en "hoe moet je een fles wijn opendoen" shit in, dan echte BB...
 
Andere ivm bodybuilding ? Of fitness... Welke ? en in België verkrijgbaar...
Nee hoor, meer in het algemeen. Roddelbladen, sensatieblaadjes etc. Prima timekillers, maar vrijwel inhoudsloos.
 
Back
Naar boven