Fitness Seller

Muscle & Fitness

Bezoekers in dit topic

Scighera

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 mrt 2003
Berichten
1.057
Waardering
0
Wat is jullie mening over dit tjidschrijft?

Ik heb nu een abo op (niet lachen) Men's Health. Ik vind er qua oefeningen niet veel nieuws tussen zitten en veel teveel over coïtus en mode. Terwijl de Muscle en Fitness wel betere artikelen heeft over trainen en voeding(schema's)

Houd er even rekening mee: ben geen BB-er maar duur-kracht sporter
 
Veel van hetzelfde.
Iedere keer weer buikspiertrainingen alleen weer in een ander jasje.
Maar ik vind het wel leuk om te lezen.
 
Wat me opvalt, is de hoeveelheid aan advertenties in de bladen, zowel in M&F als in S&F, het lijkt steeds meer te worden.
 
idd, en voor de rest vind ik niet dat daar erg goede informatie staat... afijn, het enige correcte blad dat ik gelezen heb dat was een engelstalige magazine die openlijk praatte over het drugsgebruik in verschillende sporten, voornamelijk bb. dus producten beschreven etc etc...
 
Volgens mij hebben ze standaard artikels ed liggen. Ik koop ze niet meer, maar als je het een tijdje volgt, dan zie je dat dezelfde pics en artikels terugkomen...
 
Vroeger een goed blad, maar sind de Amerikaanse versie hier niet meer te krijgen is in de boekwinkel, met sprongen achteruit gegaan.
 
Die advertenties zijn idd een ramp.
De S&F is onderhand meer advertentie dan artikel.

Welke zouden jullie dan aanbevelen. Met als criteria: Voeding, oefeningen en schema's (BB-Foto's en uitslagen interesseren mij niet eerlijk gezegd)
 
geen enkel zou ik zeggen.... weinig van die magazines zijn het waard...
 
Op zich wel een goed blad (ik ben er zelfs op geabbonneerd), omdat ik regelmatig nog wel op nieuwe ideëen wordt gebracht door de verschillende artikelen. Wat ik in ieder geval goed vind is het feit dat de meeste artikelen wetenschappelijk onderbouwd zijn. Er staat tenminste altijd een referentie bij.

Waar ik me wel aan erger is dat er regelmatig taalfouten in staan. Bepaalde woorden en zinnen zijn letterlijk vanuit het Engels vertaald waardoor je een krom soort Nederlands krijgt.

Verder irriteren me de artikelen over voedingsadviezen mij in het bijzonder. Met name omdat er voedingsmiddelen worden genoemd die hier in Nederland bijna niet te krijgen zijn. Dit zijn dan van die typisch Amerikaanse dingen. Ik vind het erg gemakzuchtig en dom van de reactie om maar alles letterlijk uit de Amerikaanse M&F over te nemen. Ze zouden zich logischerwijs veel meer aan de Nederlandse (en Vlaamse) situatie moeten aanpassen.
 
een blad??? je hebt toch i-net! :D en forums!
 
Originally posted by friso b
Op zich wel een goed blad (ik ben er zelfs op geabbonneerd), omdat ik regelmatig nog wel op nieuwe ideëen wordt gebracht door de verschillende artikelen. Wat ik in ieder geval goed vind is het feit dat de meeste artikelen wetenschappelijk onderbouwd zijn. Er staat tenminste altijd een referentie bij.

Waar ik me wel aan erger is dat er regelmatig taalfouten in staan. Bepaalde woorden en zinnen zijn letterlijk vanuit het Engels vertaald waardoor je een krom soort Nederlands krijgt.

Verder irriteren me de artikelen over voedingsadviezen mij in het bijzonder. Met name omdat er voedingsmiddelen worden genoemd die hier in Nederland bijna niet te krijgen zijn. Dit zijn dan van die typisch Amerikaanse dingen. Ik vind het erg gemakzuchtig en dom van de reactie om maar alles letterlijk uit de Amerikaanse M&F over te nemen. Ze zouden zich logischerwijs veel meer aan de Nederlandse (en Vlaamse) situatie moeten aanpassen.

Dat laatste is idd jammer. ze zouden zelfook wel artikelen kunnen schrijven

de artikelen vind ik qua inhoud wel goed, ze gaan dieper in het onderwerp dan Men's Health.

Het blijft wel jammer dat ze zoveel advertenties erin plaatsen
 
Originally posted by Scighera

Welke zouden jullie dan aanbevelen. Met als criteria: Voeding, oefeningen en schema's (BB-Foto's en uitslagen interesseren mij niet eerlijk gezegd)

MuscleMag
Ironman
Flex (Amerikaanse versie)
 
Back
Naar boven