XXL Nutrition

muscle meat ervaring?

Bezoekers in dit topic

Shahin

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 jun 2010
Berichten
139
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
102kg
Vetpercentage
27%
Hallo,

zag hier al volgens mij een keer reclame langskomen over muscle meat, nou haal ik normaal zelf me kip en biefstuk en dergelijke bij de slager gewoon omdat ik dat wat makkelijker en goedkoper vindt, maar ik ging toch even kijken en zag wel iets handigs wat je niet overal kan halen en dat is hun pakje met vloeibaar ei-eiwit had dit product wel is gezien dat ze hem in amerika hadden...

wou jullie mening hierover hebben of iemand daar ervaring mee heeft en of het ook goed is?

alvast bedankt
 
Hallo,

zag hier al volgens mij een keer reclame langskomen over muscle meat, nou haal ik normaal zelf me kip en biefstuk en dergelijke bij de slager gewoon omdat ik dat wat makkelijker en goedkoper vindt, maar ik ging toch even kijken en zag wel iets handigs wat je niet overal kan halen en dat is hun pakje met vloeibaar ei-eiwit had dit product wel is gezien dat ze hem in amerika hadden...

wou jullie mening hierover hebben of iemand daar ervaring mee heeft en of het ook goed is?

alvast bedankt

Vloeibaar eiwit koop je gewoon in de makro per liter kartons
 
Ik heb zelf goede ervaringen met musclemeat! Kan het je aanraden
 
Ik bestel m'n kip, steaks en eiwit daar. Snelle levering en goed spul. Ik gebruik het ei eiwit om pannekoeken en souffle's mee te maken.
 
Hallo,

zag hier al volgens mij een keer reclame langskomen over muscle meat, nou haal ik normaal zelf me kip en biefstuk en dergelijke bij de slager gewoon omdat ik dat wat makkelijker en goedkoper vindt, maar ik ging toch even kijken en zag wel iets handigs wat je niet overal kan halen en dat is hun pakje met vloeibaar ei-eiwit had dit product wel is gezien dat ze hem in amerika hadden...

wou jullie mening hierover hebben of iemand daar ervaring mee heeft en of het ook goed is?

alvast bedankt


Wij hebben idd onze eigen topic! Kom een keertje kijken daar en lees de ervaringen :). Alle vragen welkom!!
 
Back
Naar boven