AndroidHealthClinic

muscle milk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

28taP

Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
6 mrt 2008
Berichten
3.228
Waardering
5.530
Lengte
1m65
Massa
60kg
Vetpercentage
22%
Hallo , ik drink sinds een aantal weken muscle milk als shake ,wel de helft van de dosering voor mannen .Ik heb het idee dat mijn spieren hierdoor sneller herstellen maar ook meer groeien.Ik weet nog niet of dat nu goed of slecht is.Ik wil mijn omvang verkleinen en houd mijn maten angstvallig in de gaten met een centimeter.Nu wilde ik weten of iemand weet of musclemilk wel goed voor vrouwen is?Er zit een soort van groeihormoon in en tevens een beetje fatburner zeg maar.Er staan wel goede ervaringen op internet maar niet van vrouwen.Iemand een idee of ervaring mee?
Groetjes
 
Hallo , ik drink sinds een aantal weken muscle milk als shake ,wel de helft van de dosering voor mannen .Ik heb het idee dat mijn spieren hierdoor sneller herstellen maar ook meer groeien.Ik weet nog niet of dat nu goed of slecht is.Ik wil mijn omvang verkleinen en houd mijn maten angstvallig in de gaten met een centimeter.Nu wilde ik weten of iemand weet of musclemilk wel goed voor vrouwen is?Er zit een soort van groeihormoon in en tevens een beetje fatburner zeg maar.Er staan wel goede ervaringen op internet maar niet van vrouwen.Iemand een idee of ervaring mee?
Groetjes

Kan je het etiket posten van dit product? dan is het wat makkelijker te beoordelen er zijn meerdere soorten muscle milk.
 
Goed spul, neem aan dat je de gewone muscle milk neemt..?
zolang je geen extra vet aan zet zou me er niet druk om maken.
(neem aan dat je vet wilt verliezen en je spieren behouden)
 
Hoi ja het is de gewone maar dan met 33 % minder vet.Weet niet zo goed of ik nu echt vet aanzet of spieren..Het is inderdaad de bedoeling mijn vet te verlagen...Vind het juiste etiket even niet ik post hem nog.
Groetjes
 
Hoi ja het is de gewone maar dan met 33 % minder vet.Weet niet zo goed of ik nu echt vet aanzet of spieren..Het is inderdaad de bedoeling mijn vet te verlagen...Vind het juiste etiket even niet ik post hem nog.
Groetjes

de light versie dus.. zou me er niet druk om maken..

wil je het zeker weten dat je op de goede weg zit, moet je een huidplooimeter kopen.. word dat minder weet je dat je dat het goed zit
 
Ik word wel elke twee weken gemeten maar houd het zelf ook beetje in de gaten.Heb me net ingeschreven voor de contest hier en ik ging eerst goed naar onder en nu lijkt het andersom te gaan...Weet niet zo goed waar de oorzaak ligt of wat ik verkeerd doe.Groetjes
 
Back
Naar boven