AndroidHealthClinic

muscle pharm assault?!?!

Bezoekers in dit topic

voetbal

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 apr 2010
Berichten
41
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
72kg
ik denk dat jullie veel meer weten dan ik

ik vroeg me af of er in muscle pharm assault pre-workout stoffen in zitten die schadelijk zijn?
 
Leg uit wat je bedoelt met schadelijk.
 
Leg uit wat je bedoelt met schadelijk.

bepaalde stoffen niet niet goed zijn voor je gezondheid...

- slecht voor gezondheid
- verslaving
- ? prohormonen ?
 
''Niet gebruiken in combinatie met medicijnen, alcohol of andere stimulanten, wanneer u lijdt aan hoge bloeddruk, hart- of vaatziekten en/of aandoeningen aan de schildklier en/of lever, angstaanvallen, depressies of andere psychische problemen. Bij twijfel een arts consulteren.''

Ja, het kan schadelijk zijn voor bepaalde personen.
Ja, het kan verslavend zijn voor bepaalde personen.

Prohormonen geen verstand van. Alle pwo's kunnen schadelijk zijn, maar als je deze gewoon kan gebruiken (dus niet behoort in het rijtje wat ik boven heb neergezet) en zorgvuldig gebruikt, kan het geen kwaad.
 
Tja wat versta je onder schadelijk? Overal om je heen zijn schadelijke stoffen aanwezig.. Zolang je zo'n product met mate inneemt is er niks aan de hand. Je moet alleen oppassen met pre-workouts als je erg gevoelig bent voor cafeïne, of medische afwijkingen hebt. Zitten in ieder geval geen PH in.

edit, zie ook post Hell93
 
ik denk dat jullie veel meer weten dan ik

ik vroeg me af of er in muscle pharm assault pre-workout stoffen in zitten die schadelijk zijn?

Heb je dit product al gebruikt of denk je erover om dit aan te schaffen?

Lijkt me straf dat als je je hier zo'n zorgen over maakt je het eerst gaat gebruiken om dan onderzoek te gaan doen. :o :rolleyes:

Voor de rest; qua gevaarlijke stoffen is het hier wel al gezegd geweest. Voor zover ik weet zit er niets schadelijk in, het zou anders ook niet zomaar te koop worden aangeboden bij de boardsponors.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-assault-musclepharm-305066/
 
Zit niks schadelijks in , succes...l
 
thanks voor de uitleg en reactie's boys
 
thanks voor de uitleg en reactie's boys

:( degene met het eerste en het uitgebreidste antwoord met een citaat van het product zelf, wordt genegeerd

Lol
 
''Niet gebruiken in combinatie met medicijnen, alcohol of andere stimulanten, wanneer u lijdt aan hoge bloeddruk, hart- of vaatziekten en/of aandoeningen aan de schildklier en/of lever, angstaanvallen, depressies of andere psychische problemen. Bij twijfel een arts consulteren.''

Ja, het kan schadelijk zijn voor bepaalde personen.
Ja, het kan verslavend zijn voor bepaalde personen.

Prohormonen geen verstand van. Alle pwo's kunnen schadelijk zijn, maar als je deze gewoon kan gebruiken (dus niet behoort in het rijtje wat ik boven heb neergezet) en zorgvuldig gebruikt, kan het geen kwaad.

ik ben nog aan het lezen over :dunno:prohormonen
 
Heb je dit product al gebruikt of denk je erover om dit aan te schaffen?

Lijkt me straf dat als je je hier zo'n zorgen over maakt je het eerst gaat gebruiken om dan onderzoek te gaan doen. :o :rolleyes:

Voor de rest; qua gevaarlijke stoffen is het hier wel al gezegd geweest. Voor zover ik weet zit er niets schadelijk in, het zou anders ook niet zomaar te koop worden aangeboden bij de boardsponors.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-assault-musclepharm-305066/

ik gebruik het al een tijdje maar ik dacht misschien weten hoe wel hoe en wat...
wie weet neem ik wat verkeerds in.

maar ik heb geen gekke dingen opgemerkt of wat dan ook dus ik blijf het gebruiken MET MATE en na 7 a 8 weken stop ik even ermee om "verslavingen" te voorkomen
 
ik gebruik het al een tijdje maar ik dacht misschien weten hoe wel hoe en wat...
wie weet neem ik wat verkeerds in.

maar ik heb geen gekke dingen opgemerkt of wat dan ook dus ik blijf het gebruiken MET MATE en na 7 a 8 weken stop ik even ermee om "verslavingen" te voorkomen

Je bedoelt "gewenning" :p
 
Je bedoelt "gewenning" :p

precies :D


heeft iemand trouwens weleens superfood maca geprobeerd??

(nieuwe topic openen is denk ik niet nodig om zo een vraagje)
 
in iedere pre workout zitten te veel stimulants
maar het is een keuze die je zelf kan maken
persoonlijk vind ik indien je er zorgvuldig mee omspringt geen enkel probleem
assault zelf vind ik een zeer goede blend
 
Back
Naar boven