AndroidHealthClinic

Muscle Protect - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Met Muscle Protect kun je spectaculaire winsten in spiermassa behalen!

    Drink Muscle Protect tijdens de training. Het beschermt je spieren bijna volledig tegen spierafbraak! Zoals je ongetwijfeld zult weten is spierafbraak tijdens de training normaliter de grote rem op spiergroei en prestaties. Muscle Protect is samengesteld om je spieren tijdens de training optimaal te beschermen. Met Muscle Protect behaal je elke training meer winst in vetvrije spiermassa en zullen je prestaties enorm verbeteren!

    -Beschermt je spieren tijdens de training!
    -Kan spierafbraak bijna volledig voorkomen!
    -Herstel al terwijl je traint
    -Sterk verbeterde prestaties
    -Cardio en krachttraining
    -Bijna verplicht als je op dieet bent!
    -Bijna verplicht als je meer spieren wilt!
    -0 gram suikers per dosering
    -Heerlijk verfrissende smaken
    -Elke training maximale vetvrije spiermassa winst!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lekker. Lemon Bubblegum.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Alleen trainingsdagen, 12,5g voor of 25g verdeelt over voor, tijdens en na.
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Cadeaus - volgende dag in huis - goed service & communicatie - gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Gewonnen. Normaalgezien: 20€ voor 500g (40 dosissen) / 35€ voor 2x500g (80 dosissen)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Op alle vlakken erg tevreden over dit product.

Mijn review:

Inleiding
Ik ben zeker dat ik niet de enige ben die al gevloek heeft over de smaak van vele amino producten. Het 'perfecte' amino - of in dit geval - BCAA product leek niet te bestaan. Voor caps betaal je al gouw het drievoudige voor een gelijke hoeveelheid. Dan zijn er nog tablets, deze zijn ook veel duurder, smaken vaak beter dan poeder maar hebben vaak een slechte achtersmaak, worden trager opgenomen en kunnen je maagklachten geven. Tot slot heb je poeder. Poeder is veruit het goedkoopst en heeft de snelste opname. Dan zijn we weer bij de smaak: deze is vaak verschrikkelijk!

Ik heb een pot tabs staan waar ik niet meer aan kom en nog enkele andere potten met allerlei amino producten waar ik amper nog aan kom. Ik was bang om Muscle Protect te bestellen aangezien ik verwachte dat deze uiteindelijk toch - amper gebruikt - in mn kast zou eindigen en 20€ in rook zou opgaan. Gelukkig organiseerde B&F een wedstrijd waarin ik een pot heb gewonnen. Hierdoor kon ik Muscle Protect testen zonder dat het me een cent kost!

Smaak
Eerst wil ik het over smaak hebben, aangezien dit voor mij de meest opvallende eigenschap van dit product is.
De smaak is fantastisch!!! Dit is mss lichtjes overdreven gezegd. Ik drink nog steeds liefst een aardbeien milkshake (van vers roomijs en verse aarbeien) met x gram suiker en x gram vet, problem B&F?:p Zeker wanneer je het mengt met koud water. Het is best te omschrijven als een limonade zonder bruis.
Ik was werkelijk geschrokken van hoe goed het smaakt. Het contrast met andere aminos kan niet groter zijn. Dit is zonder twijfel het best smakende amino product dat ik ooit geprobeerd heb.

Oplosbaarheid
De oplosbaarheid is ook goed. Als je met een lepeltje zachtjes het poeder in water mengt en 1 minuut laat staan is alles perfect opgelost. Hard roeren of shaken en het poeder lost meteen op. Geen brokjes, geen korreltjes, niet zanderig, ...

Werking
Doet uiteraard alles wat je van een BCAA product kan verwachten.
Ik zit nu aan het einde van examenperiode. Deze gaat steeds gepaard met extra vermoeidheid waarbij ik vaak ook een vermindert herstel ondervind; voel soms mn vorige training nog in mn spieren op een moment dat ze normaal al herstelt zijn. Nu ik Muscle Protect neem merk ik dat ik ondanks te weinig slaap minder vermoeid ben en merk ik geen vertraagde herstelling meer van mn trainingen. Of dit puur door Muscle Protect komt heb ik geen idee van, alleszins wel een groot merkbaar verschil met vorige examenperiodes. Of er ook een merkbaar verschil is in een 'normale' periode weet ik nog niet.

Inname
Gaat niet op de maag liggen. Indien Muscle Protect kort voor de training genomen wordt (10-15 minuten bij mij) ligt deze niet op je maag. Ook tijdens de training na elke set 1-3 slokjes nemen gaat niet op de maag liggen. Zelfde geld voor cardio.

Prijs en dosering
Een pot Muscle Protect kost (1) 20€ voor 500g en (2) 35€ voor 2x500g. De aangeraden dosering is 12,5g. Elke pot is dus goed voor 40 drankjes. Elk drankje kost (1) 0,5€ of (2) 0,44€. Elke dosis bevat 7g BCAAs (50% Leucine, 25% Isoleucine, 25% Valine). Er zit ook 2g glutamine; 1g citruline in. Andere toevoegingen zijn: 500 mg Arginine; 250 mg Beta alanine; 100 mg HICA; 100 mg HMB; 1300 mg Electrolytes; 650 mcg of Vitamin B6.
Bovenop de erg goede prijs krijg je dus ook nog eens extra waar voor je geld. De prijs/kwaliteit verhouding van dit product is erg hoog. Vergelijkbare producten kosten al gauw tientallen procenten meer.
Bij de prijs staat er "Introductieaanbieding" - dit duid op een mogelijke prijsverhoging in toekomst maar laten we hopen dat de huidige prijs behouden blijft!
Om exact 12,5g te scheppen moet je de scoop die erbij zit vullen tot het eerste streepje onder de rand.

Conclusie
Muscle Protect is tegen mn verwachting in 1 van mn lievelings supplementen geworden. Alles wat je van een BCAA product kan verwachten + meer. De prijs en de smaak zijn gewoon top. Heeft een vaste plaats in mn supplementenlijstje verovert. Ik raad dit product aan voor iedereen. Daarom ook een dikke 10/10. Is het in mijn ogen meer dan waard. Overtrof al mn verwachtingen.

Voordelen
- In meerdere smaken verkrijgbaar
- Goede smaak
- Werkt echt
- Mooie prijs
- Meer dan enkel BCAAs

Nadelen
- Het is niet gratis :p

Tips
- Meteen uitdrinken, lang laten staan kan de smaak verminderen.
- Mengen met koud water: extra verfrissend en lekker.
- Naar wens kan je er smaakloze carbs erbij mengen of met een smaak die er bij past. Heb er zelf al eens een schepje 'hydrate & perform', orange smaak van Isostar bij gemengd (+100ml extra water). Ook bv smaakloze maltodextrine.
- Bij eerste inname eventueel mengen met 500ml water. Sommigen moeten eerst even aan de smaak wennen. Normaal gezien is 300ml water perfect.



Vragen of verzoeken mag je me steeds stellen. Zal in de mate van het mogelijke deze beantwoorden.

Woohoow mn eerste review:D:p.
 
Laatst bewerkt:
Je moet je review gewoon in hetzelfde topic plaatsen ;).
Ok weet ik nu :p eerste maal dat ik in deze sectie kom :p
Laten we het op examen vermoeidheid steken :p
 
Laatst bewerkt:
In ieder geval een mooie review, thanks!:)
 
Back
Naar boven