MuscleMeat

Muscle Rage Quad

Bezoekers in dit topic

JJ1999

Cool Novice
Lid geworden
11 jan 2020
Berichten
96
Waardering
46
Lengte
1m74
Massa
73kg
weet niet of het in goede kopje geplaatst is, maar in iig vraag over dit supplement, in hoeverre je het een supplement kunt noemen..

Iemand ervaring met supplement ‘muscle rage squad’ van realsupps.


werkt t echt? Of bullshit/niet het geld waard.
 
Dit is een sarm stack, dus moet eigenlijk onder het kopje sarms ;).
Ik ben ook van mening dat SARMS rotzooi is, hoewel dat lastig is te zeggen vanwege het geringe onderzoek dat ernaar is gedaan.

Echter kan ik je wel uit ervaring vertellen dat 'het werkt'. Het is een stack die bestaat uit:
- LGD(ligandrol) een sarm die veelal gebruikt wordt voor het bulken
- Cardarine, beloofd een cardio boost (beter uithoudingsvermogen) en vetverlies. Naar mijn mening is dit de meest dubieuze sarm van allen
- MK-47, bij mijn weten is dat gewoon een andere naam voor MG-677, zorgt voor betere slaap en meer eetlust

Maar koop deze stack niet zomaar zonder jezelf te hebben ingelezen over sarms :-)
 
Dit is een sarm stack, dus moet eigenlijk onder het kopje sarms ;).
Ik ben ook van mening dat SARMS rotzooi is, hoewel dat lastig is te zeggen vanwege het geringe onderzoek dat ernaar is gedaan.

Echter kan ik je wel uit ervaring vertellen dat 'het werkt'. Het is een stack die bestaat uit:
- LGD(ligandrol) een sarm die veelal gebruikt wordt voor het bulken
- Cardarine, beloofd een cardio boost (beter uithoudingsvermogen) en vetverlies. Naar mijn mening is dit de meest dubieuze sarm van allen
- MK-47, bij mijn weten is dat gewoon een andere naam voor MG-677, zorgt voor betere slaap en meer eetlust

Maar koop deze stack niet zomaar zonder jezelf te hebben ingelezen over sarms :-)

Ja was al verplaatst zag ik.

Kwam het tegen, dacht vraag eens na. Ga er niks
Mee doen, als ik iets doe, doe ik het goed. Pas over een jaartje of 4/5, eerst eens fatsoenlijk natty trainen.
 
Verstandige jongen :-)
 
 
Back
Naar boven