Fitness Seller

Muscle shirt

Bezoekers in dit topic

BramHoogkamer zei:
Mooie shirts,van elasthaan.
Andere modelen ook van Boss,Gentiluomo.
Niet van dat hele dunne glanzende mietjes stof ;)
Koop wel een in Rotterdam,heb je twee zaken.
Een is een versace shop op een hoek,Le mans.
Prijzen varieeren,60 tot 100 euro.
Maar,heb de mijne nu 4 jaar,tijdloos en nieuwstaat!

Klopt ja, is van elasthaan...Ik had het shirtje laten zien omdat ik hem wou maar iedereen lachte me uit omdat het volgens hun voor meiden is :S
 
Man-Mountain zei:
haha wat lul je man das een hardloper


Ssssssssssst dat weten de anderen niet joh! Het was ook maar een grapje ;)
 
Jeuh die 1e pic... dat lijken mannelijke pecs hoor, geen tetten. Dus dan zal dat eventueel ook nog wel een mannen model zijn niet dan ???
 
MightyDuck zei:
Jeuh die 1e pic... dat lijken mannelijke pecs hoor, geen tetten. Dus dan zal dat eventueel ook nog wel een mannen model zijn niet dan ???

Ja, dat dacht ik ook...
 
Brutez zei:
Laat ze maar lullen maat, ze willen je gewoon naaien omdat ze jaloers zijn. Dat shirtje is op en top man dus niet twijfelen maar gewoon kopen :thumbs:



hahahahahaahaaaaahahaha

:roflol: :roflol: :roflol:

dit meen je toch niet serieus, ik mag hopen dat iedereen ziet dat dat shirt voor vrouwen is.
 
Wat ben je een homo als je met D&G, Boss of zo'n ander 'hip' merk gaat lopen en dat dan zichtbaar is met een vet logo zo van: Kijk, ik hoor erbij, ik kan dít betalen!

Bacoboyyyyyyyyyyy
 
:D Nu snap ik waarom bbing voor gaysport word uitgemaakt, we zien zelf niet eens het verschil meer tussen mannelijke pecs en tetten :D
 
DBC01 zei:
Wat ben je een homo als je met D&G, Boss of zo'n ander 'hip' merk gaat lopen en dat dan zichtbaar is met een vet logo zo van: Kijk, ik hoor erbij, ik kan dít betalen!

Bacoboyyyyyyyyyyy

Niet ALLE shirts zijn wandelende reclamezuilen :D
De mijn zijn kleine merkjes in de kleur van het shirt zelf,ging mij echt om de kwaliteit. ;)
 
Kopen jullie allemaal maar lekker een muscleshirt. Ik heb in ieder geval een blauwe foute house-broek besteld - dus ik maak toch meer de blitz in de gym.
 
huckfinn zei:
Kopen jullie allemaal maar lekker een muscleshirt. Ik heb in ieder geval een blauwe foute house-broek besteld - dus ik maak toch meer de blitz in de gym.

Hehehe ik heb ze allemaal besteld. :D
Mn oude zijn alweer een jaar oud en worden helaas wat faal.. :D
 
:D :D hehehe! Altijd lachen met DBC . En het is idd een vrouwenmodel je ziet toch zo dat je in die borsten wil bijten. ??? :cool:
DBC01 zei:
Wat ben je een homo als je met D&G, Boss of zo'n ander 'hip' merk gaat lopen en dat dan zichtbaar is met een vet logo zo van: Kijk, ik hoor erbij, ik kan dít betalen!

Bacoboyyyyyyyyyyy
 
Ik dacht dat alleen homo's dat soort shirtjes droegen? ???
 
trek gewoon een hemd aan van de Hema
 
ReyMysterio zei:
Een typisch gevalletje van een Leip Mocro shirtje!
Hier zie je van die gastjes die bicepjes hebben als mijn polsen en pimpen er op los ( althans dat denken ze )

voorbeeldje:
http://images.google.nl/imgres?imgu...v=/images?q=marokkaan&start=20&hl=nl&lr=&sa=N

whahahahahaha die moet eens flink gaan vreten anders stort ie in elkaar..

maar als je het mij vraagt is het een damesshirt die taille...:S btje smal he?
ik heb tenminste nooit shirts gezien/gedragen waar mijn taille naar binnen gaan

die zwarte op plaatje ziet er wel fatsoenlijk uit...
 
DBC01 zei:
Wat ben je een homo als je met D&G, Boss of zo'n ander 'hip' merk gaat lopen en dat dan zichtbaar is met een vet logo zo van: Kijk, ik hoor erbij, ik kan dít betalen!

Bacoboyyyyyyyyyyy

amen

btw zon shirtje koop je voor €5 op vakantie in spanje, griekenland, turkije etc
 
Als je toch met je armen wilt pimpen, koop dan gewoon singlets (10 voor 10euro) bij de wibra?
 
Of je doet gewoon geen shirt aan, bespaart je nog geld ook...
 
Back
Naar boven