XXL Nutrition

Musclebuilding1 - DBB Contest Log

Bezoekers in dit topic

Deze collage had ik opgestuurd, helaas afgekeurd vanwege de 2 ''modelfoto's''. Deze shoot was eigenlijk ergens anders voor, maar had toch de tijd om in ieder geval 2 verplichte poses te doen. Andere 2 zijn ter opvulling en bij de officiële collage ook weg gelaten.

Niet in mijn beste shape dit, was 2 weken na mijn vakantie van 3 weken, waar ik niet traindde en alleen crap at. 2 weken is echt te kort om terug in shape te komen! Maar vond het toch de moeite waard! :D
Ziet er toch goed uit! Mooie foto's ook!

Wat was er mis met de modelfoto's dan?
 
Dit is een recentere foto van gisteren, 1,5 weken na de shoot. Helaas moest ik eerder shooten door werk en het met een fotograaf was met volle agenda. Deze shape is beter vind ik

912969_447863415300320_1250344646_n.jpg
 
Ziet er toch goed uit! Mooie foto's ook!

Wat was er mis met de modelfoto's dan?

Thanks! Uhm dat was niet de bedoeling, werd mij verteld..
Maar vond het wel een betere overall indruk geven, aangezien ik niet meer BBposes heb geschoten..
 
Dit is een recentere foto van gisteren, 1,5 weken na de shoot. Helaas moest ik eerder shooten door werk en het met een fotograaf was met volle agenda. Deze shape is beter vind ik

damn man, misschien kun je beter gewoon zelf met een handcamertje ff nieuwe schieten want dit ziet er veel beter uit dan op die collage.
 
damn man, misschien kun je beter gewoon zelf met een handcamertje ff nieuwe schieten want dit ziet er veel beter uit dan op die collage.

Naahh, ben op het werk nu en voor 18u moest het er zijn helaas...

:(
 
Dit is een recentere foto van gisteren, 1,5 weken na de shoot. Helaas moest ik eerder shooten door werk en het met een fotograaf was met volle agenda. Deze shape is beter vind ik

Dude je moet echt ff die recentere pics gaan gebruiken, zien er imo beter uit. Je zal hoger scoren daarmee. Desalniettemin, goede shape. Succes vanaf morgen ;)
 
Back
Naar boven