MuscleMeat

Musclemeat avocados (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fl0ris

Novice
Lid geworden
20 dec 2014
Berichten
20
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
80kg
Vetpercentage
9%
Beste lezers,

Zijn er mensen die ervaring hebben met de avocados van Musclemeat, ik wil graag weten of ze ontdooit goed smaken of dat het bevriezen ze geen goed doet.

Ik hoor het graag!
 
Koop je shit in de winkel man!
Denk je dat je gains beter worden of een musclemeat avocado beter is dan 1 bij je om de hoek....
 
Nee, ik verwacht niet meer 'gains' maar is wel makkelijk als ik ze in de vriezer heb liggen. En de prijs per kilo is goedkoper dan in de winkel. Maar bedankt voor het antwoord op m'n vraag..
 
Koop je shit in de winkel man!
Denk je dat je gains beter worden of een musclemeat avocado beter is dan 1 bij je om de hoek....

goedkoper
 
Nee, ik verwacht niet meer 'gains' maar is wel makkelijk als ik ze in de vriezer heb liggen. En de prijs per kilo is goedkoper dan in de winkel. Maar bedankt voor het antwoord op m'n vraag..

Makkelijker ok, maar goedkoper?
1,09 euro per stuk bij Musclemeat, terwijl ze bij de supermarkt minder dan een euro kosten en op de markt vaak zelfs minder dan 0,50 cent.
 
Bij de AH zijn ze een euro per stuk, bij de Lidl zijn ze wat goedkoper maar niet het hele jaar verkrijgbaar. Het gaat mij vooral om het gemak vandaar de vraag of ze goed smaken, de prijs is niet de bepalende factor.
 
Beste lezers,

Zijn er mensen die ervaring hebben met de avocados van Musclemeat, ik wil graag weten of ze ontdooit goed smaken of dat het bevriezen ze geen goed doet.

Ik hoor het graag!

Je hebt er niks aan als ik zeg dat ik ze lekker vind :o, maar misschien kan je deze vraag in ons topic stellen. Er zullen vast dbb-ers zijn die ze eten of gegeten hebben van ons! http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/musclemeat-nl-vlees-online-bestellen-344659/index232.html

Ik kan je wel wat extra informatie geven t.o.v. wat je nu gewend bent. Onze avocado's zijn boterzacht, zoals je ze tegen komt in restaurants en niet wat harder/stevigers zoals in de supermarkt. Dit komt omdat ze pas van het land gehaald worden wanneer ze volledig gerijpt zijn. Na oogsten worden ze binnen een paar uur (eis) geschild en IQF (stikstof) enorm snel ingevroren. Door de langere rijping en snel invriezen bevatten deze avocado's in theorie (heb geen artikel/research) hogere voedingsstoffen, dan avocado's die eerder geoogst (niet rijp) worden en weken lang op een schip liggen.

Je moet dus van het wat zachtere houden. Ik zelf gebruik ze voor mijn shake (fine oats + whey + avocado) in de blender. Zo heb je de vetten, eiwitten en carbs binnen als tussendoor maaltijd. Mijn vriendin legt de avocado altijd in een glas, wanneer het op de bodem ligt is hij volledig ontdooit. Vervolgens in stukjes snijden om het in een kip salade te doen. Dit duurt ongeveer 10-15minuten.

Koop je shit in de winkel man!
Denk je dat je gains beter worden of een musclemeat avocado beter is dan 1 bij je om de hoek....

Dan heb je de essentie van dit product geloof ik niet begrepen. Ze zijn niet in deze ready-to-eat vorm om de hoek te verkrijgen. Het is een gemakproduct t.o.v. wat er om de hoek te verkrijgen is.

Makkelijker ok, maar goedkoper?
1,09 euro per stuk bij Musclemeat, terwijl ze bij de supermarkt minder dan een euro kosten en op de markt vaak zelfs minder dan 0,50 cent.

Het is een ready-to-eat product, wat de avocado's niet op deze manier in de supermarkten zijn. Goedkoper of duurder kan je daarom niet zeggen, net als dat je een prijs van een ready to eat kipfilet (gerookt) niet met de prijs van een andere supermarkt zijn rauwe kipfilets vergelijkt. Als je dan een prijs vergelijking maakt: je betaald bij ons gemiddeld 9 cent meer om het volledig geschild, pit vrij en rijp te hebben. Daarnaast is een kg een kg bij onze versie. Je schilt en gooit (pit) toch redelijk wat weg bij een avocado in de winkel.
 
Bedankt voor de reactie Scoobz0r, ik ga ze binnenkort proberen!
 
Bedankt voor de reactie Scoobz0r, ik ga ze binnenkort proberen!

:thumbs: np! Feedback zijn we dol op, dus als je nog een keer langs ons topic komt zou het leuk zijn als je jouw mening (indien gegeten) geeft!
 
Citaat:
Origineel gepost door shark89 Bekijk Post
Koop je shit in de winkel man!
Denk je dat je gains beter worden of een musclemeat avocado beter is dan 1 bij je om de hoek....
Dan heb je de essentie van dit product geloof ik niet begrepen. Ze zijn niet in deze ready-to-eat vorm te krijgen om de hoek te verkrijgen. Het is een gemakproduct.

Ja want het verwijderen van de pit en vlees kost ook zo enorm veel tijd..
Hoe blijven jullie avocados mooi van kleur?
Dit is gewoon een luiheids product, een oplossing voor een probleem dat er niet is.
Als je te beroerd bent om een avocado schoon te maken om vervolgens wel dik een uur in de gym je best aan het doen bent, dan heb je ze niet helemaal op een rijtje.
( mijn mening)
Thuis kook je niet voor een massa, dus 1 avocado schoonmaken kost mij 5 seconden.
 
Citaat:
Origineel gepost door shark89 Bekijk Post
Koop je shit in de winkel man!
Denk je dat je gains beter worden of een musclemeat avocado beter is dan 1 bij je om de hoek....
Dan heb je de essentie van dit product geloof ik niet begrepen. Ze zijn niet in deze ready-to-eat vorm te krijgen om de hoek te verkrijgen. Het is een gemakproduct.

Ja want het verwijderen van de pit en vlees kost ook zo enorm veel tijd..
Hoe blijven jullie avocados mooi van kleur?
Dit is gewoon een luiheids product, een oplossing voor een probleem dat er niet is.
Als je te beroerd bent om een avocado schoon te maken om vervolgens wel dik een uur in de gym je best aan het doen bent, dan heb je ze niet helemaal op een rijtje.
( mijn mening)
Thuis kook je niet voor een massa, dus 1 avocado schoonmaken kost mij 5 seconden[/B].

Ze blijven mooi van kleur omdat er een laagje van 0,3% over heen zit. Dit laagje is zout, citroenzuur, Ascorbinezuur. Minimale hoeveelheid, maar genoeg om ze mooi te houden na ontdooien.

Begrijpelijk :), gemakproducten zijn ook niet voor iedereen. Maar voor die 9 cent vinden mensen het toch wel fijn merken we. We kunnen ook normale avocado's inkopen, maar zoals werd gezegd: die zijn toch al overal te koop. Misschien dat we we in de toekomst een mooie bulk versie kunnen aanbieden van niet geschilde avocado's, maar niet op korte termijn.

Ik moet wel zeggen dat de meeste hier toch wel in massa thuis koken? Of de avond van te voren voor de gehele dag of in het weekend voor de gehele week.
 
Citaat:
Origineel gepost door shark89 Bekijk Post
Koop je shit in de winkel man!
Denk je dat je gains beter worden of een musclemeat avocado beter is dan 1 bij je om de hoek....
Dan heb je de essentie van dit product geloof ik niet begrepen. Ze zijn niet in deze ready-to-eat vorm te krijgen om de hoek te verkrijgen. Het is een gemakproduct.

Ja want het verwijderen van de pit en vlees kost ook zo enorm veel tijd..
Hoe blijven jullie avocados mooi van kleur?
Dit is gewoon een luiheids product, een oplossing voor een probleem dat er niet is.
Als je te beroerd bent om een avocado schoon te maken om vervolgens wel dik een uur in de gym je best aan het doen bent, dan heb je ze niet helemaal op een rijtje.
( mijn mening)
Thuis kook je niet voor een massa, dus 1 avocado schoonmaken kost mij 5 seconden.

Beter ook je eigen brood en pasta maken, koe slachten, vissen vangen etc.

Het gaat er om dat je alles tot je beschikking hebt wanneer je het wilt, verpakt in de juiste hoeveelheid, over het algemeen betere kwaliteit dan in de supermarkt, over het algemeen cheaper dan in de supermarkt. Je eigen keuze verder natuurlijk maar ik gok zomaar dat je nog een student bent oid. Wanneer je een baan of bedrijf hebt en 3/4/5 keer per week traint zijn dit soort dingen erg welkom.
 
Citaat:
Origineel gepost door shark89 Bekijk Post
Koop je shit in de winkel man!
Denk je dat je gains beter worden of een musclemeat avocado beter is dan 1 bij je om de hoek....
Dan heb je de essentie van dit product geloof ik niet begrepen. Ze zijn niet in deze ready-to-eat vorm te krijgen om de hoek te verkrijgen. Het is een gemakproduct.

Ja want het verwijderen van de pit en vlees kost ook zo enorm veel tijd..
Hoe blijven jullie avocados mooi van kleur?
Dit is gewoon een luiheids product, een oplossing voor een probleem dat er niet is.
Als je te beroerd bent om een avocado schoon te maken om vervolgens wel dik een uur in de gym je best aan het doen bent, dan heb je ze niet helemaal op een rijtje.
( mijn mening)
Thuis kook je niet voor een massa, dus 1 avocado schoonmaken kost mij 5 seconden.

Het gaat er niet om wat jij gemakkelijk vind, maar wat de topicstarter en andere gebruikers vinden. Ik heb de Avocado nog niet gebruikt maar veel producten van musclemeat dienen wel het gemak, zijn betaalbaar en goed en lekker!

Zo heb ik bijvoorbeeld de kipblokjes van musclemeat, dit wilt niet zeggen dat ik geen kip meer in de supermarkt koop. Wel is het gewoon handig het thuis te hebben liggen, in een handomdraai klaar is. Gemak dient de mens. Oh, en dan heb ik het nog niet eens over de super portieverpakkingen.

Er zijn ook mensen met een druk leven, onregelmatig werken. Zo zijn er ook mensen die snachts werken.

Niemand wilt jou iets opdringen te kopen, wel krijg ik bij jou het akelige gevoel dat je mensen wilt opdringen iets niet te kopen omdat JIJ het onzin vindt, of het nut er niet van inziet.

Je zegt een oplossing voor een probleem dat er niet is, een probleem dat jij niet hebt. Een probleem dat iemand anders misschien wel heeft. En het hoeft niet eens iets te maken te hebben met een probleem. Ik weet niet hoevaak jij avocados koopt maar als ik ze koop zijn ze toch heel vaak nog hard. Niet chill. Ook dit wilt niet zeggen dat je puur en enkel de producten van musclemeat moet kopen of eten.

Je zal vast en zeker een eiwitten shake drinken? Ook lui als je op dezelfde tour door wilt. Slacht een koe en eet een biefstuk als je wilt groeien en drink geen shit simpele shake man! Of heb je ze niet helemaal op een rijtje?

Bepaal en oordeel voor jezelf.
 
Ik geef toch mijn mening, ik vind het onzin. En massa koken is relatief. Ik kook voor 100+ man dagelijks.
Brood en pasta maak ik idd vaak zelf. Maar dat is heel wat anders dan een avocado schoonmaken wat een paar seconden duurt, of een deeg maken wat afhankelijk van het brood wel 1.5 dag kan duren. Maar daar heb ik het niet over, ik begrijp alleen niet dat er mensen zijn om zo iets simpels al schoongemaakt te kopen, om vervolgens zo veel tijd aan een training besteden.
Een koe slachten kan, maar het vlees moet rijpen, dus dat schiet niet op.
 
Ik geef toch mijn mening, ik vind het onzin. En massa koken is relatief. Ik kook voor 100+ man dagelijks.
Brood en pasta maak ik idd vaak zelf. Maar dat is heel wat anders dan een avocado schoonmaken wat een paar seconden duurt, of een deeg maken wat afhankelijk van het brood wel 1.5 dag kan duren. Maar daar heb ik het niet over, ik begrijp alleen niet dat er mensen zijn om zo iets simpels al schoongemaakt te kopen, om vervolgens zo veel tijd aan een training besteden.
Een koe slachten kan, maar het vlees moet rijpen, dus dat schiet niet op.

Omdat als je makkelijk een avocado kan schoonmaken, kan je ook makkelijk je brood zelf snijden (ongesneden kopen dus) en makkelijk kip in blokjes snijden en makkelijk sperziebonen doppen en makkelijk etc etc etc etc..

Conclusie: dat iemand veel besteed aan trainen, betekent niet dat men ook genoeg tijd overheeft voor het koken, zéker niet als (zoals vele mensen hier) men vaak grotere maaltijden per dag eet.
 
Jullie ook aan de magnetron rijst?
Aardappelpuree uit een zakje,
Voorgeschilde aardappelen, bakje gesneden champignons ?
 
Jullie ook aan de magnetron rijst?
Aardappelpuree uit een zakje,
Voorgeschilde aardappelen, bakje gesneden champignons ?

Nee..Je moet niet in extremen denken joh.

Jij denkt: als je zoveel tijd kan besteden aan trainen, dan ook aan avocado's!
En: als je geen tijd hebt voor avocado's, dan ook niet voor rijst, aardappel, groente ed!

Sommige mensen hebben het druk overdag om álles zelf te doen.
 
Dat begrijp ik, dus rijst kook je 12 min. De rest van het eten maak je klaar. Maar iets wat een paar seconden duurt is te lang?
En ik zeg dus niet dat je je brood en pasta zelf moet maken, je eigen vlees slachten want dat is onzin.
 
De avocados in winkels of op de markt zijn vaak bruin, dan zijn ze overrijp en niet te vreten, zitten alleen draadjes in.
Als ze groen en hard zijn, zijn ze ook niet te vreten en zijn bitter.
Als Musclemeat de goeie verkoopt, dan zijn ze het waard.
Ik wil ook vaak avocados kopen, maar kan 9 van de 10 keer geen goeie vinden.
 
Ik geef toch mijn mening, ik vind het onzin. En massa koken is relatief. Ik kook voor 100+ man dagelijks.
Brood en pasta maak ik idd vaak zelf. Maar dat is heel wat anders dan een avocado schoonmaken wat een paar seconden duurt, of een deeg maken wat afhankelijk van het brood wel 1.5 dag kan duren. Maar daar heb ik het niet over, ik begrijp alleen niet dat er mensen zijn om zo iets simpels al schoongemaakt te kopen, om vervolgens zo veel tijd aan een training besteden.
Een koe slachten kan, maar het vlees moet rijpen, dus dat schiet niet op.

Als je elke dag een perfect rijpe avocado (of een halve perfect rijpe) wil eten heb je nogal wat te doen met de avocado's van de supermarkt en groenteboer. Of ze zijn knalhard en moeten nog een week liggen, óf ze zijn tegen het rottende aan zacht. Als je voor 100+ man dagelijks kookt, zal het inderdaad geen probleem zijn omdat je baas altijd een berg inkoopt.

De avocados in winkels of op de markt zijn vaak bruin, dan zijn ze overrijp en niet te vreten, zitten alleen draadjes in.
Als ze groen en hard zijn, zijn ze ook niet te vreten en zijn bitter.
Als Musclemeat de goeie verkoopt, dan zijn ze het waard.
Ik wil ook vaak avocados kopen, maar kan 9 van de 10 keer geen goeie vinden.
Dit dus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven