XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zijn er nog tips hoe deze gerechten het lekkerst warm zijn te maken zonder een magnetron? Alvast bedankt!
 
Zijn er nog tips hoe deze gerechten het lekkerst warm zijn te maken zonder een magnetron? Alvast bedankt!
Veel kan ook in de airfryer. Maar magnetron is wel het makkelijkst
 
En qua tijd/temperatuur? Thanks voor de snelle reacties!
 
Ha Olivier,

Is het mogelijk producten van Roosterz&co aan het assortiment toe te voegen?


In het verleden hadden jullie een x-aantal kan ik me herrineren?
 
Update wbt nieuwe producten?

Hoop volgende week mijn eigen multi-vit online te hebben. Voor de rest zijn we druk bezig met kijken naar uitbreiding. We zitten overvol: voorraad plek vs bestellingen bijhouden. Waardoor product ontwikkeling ook achterloopt. EAA, Elektrolyten en protein coffee komt er wel aan. Duurt alleen nog even ivm verpakking bestellen. Design is bijna af.

afgelopen week een bestelling geplaatst. vrijdagavond zou dit binnenkomen..
Tot mijn vrouw enorme weeën begon te krijgen rond 01:00.
In de ochtend was het nog steeds niet op gang dus ik ging kijken wat er allemaal gepland stond voor de dag. Musclemeat stond daar ook bij.
Snel een mailtje gestuurd, want kip die vergaat is ook zonde! bij ons mogen ze het namelijk altijd 9 hoog voor de deur zetten.
Binnen een paar minuten een mail terug gehad van Desirée! Die heeft een passende oplossing gevonden, ergens deze week word het pakket opnieuw verzonden :) .
Erg blij met de geweldige service van MM!

Bedankt voor de hulp,
- Rob

PS! zie bijlage van de email voor een lieve foto :-)

Fijn om te lezen, bedankt!!

2e vriezer gekocht hiervoor

Dat... is het grootste compliment dat muscle meat kan krijgen natuurlijk :D! Thnx!!

Gefeliciteerd! Geweldig gedaan.

<3

We hebben laatst de döner gegeten hier, daar waren we helaas allemaal geen liefhebber van. Vonden vooral de structuur van het vlees niet lekker, kwa smaak was vonden we het opzich wel te doen.

Hmm je bent de eerste die dit ooit zegt, jammer dat ik je er niet blij heb mee kunnen maken. Is een enorme hardloper. De bedoeling is opwarmen vanuit bevroren toestand in magnetron. Pan kan structuur wellicht positief veranderen voor je.

Hier is gyros de favoriet, die staan vanavond weer op het programma.

:thumbs:

Zijn er nog tips hoe deze gerechten het lekkerst warm zijn te maken zonder een magnetron? Alvast bedankt!

Het is pan/magnetron. Ik lees mensen airfryer zeggen alleen veel maaltijden een saus / iets vloeibaars.


Veel plezier met je nieuwe auto’s, doe je goed :thumb:

Dankje!

Ha Olivier,

Is het mogelijk producten van Roosterz&co aan het assortiment toe te voegen?


In het verleden hadden jullie een x-aantal kan ik me herrineren?

Nee nooit gehad, wel getest. Wat niet overtuigd en inkoopprijs was vreselijk van de bites destijds. Tegenwoordig zitten ze met adwords op mijn naam muscle meat te spammen dus hoef ze verder ook niet meer te spreken daarom. Mensen die niet op eigen kracht willen / kunnen groeien = doei.
 
Hi Olivier,

Korte vraag; wanneer komen de Low Fat Hamburgers weer op voorraad?

Gr!
 
Hi Olivier,

Korte vraag; wanneer komen de Low Fat Hamburgers weer op voorraad?

Gr!
Ik had vandaag besteld die burgers besteld, maar kreeg een sms dat ze op waren. Direct een alternatief doorgegeven, nu maar hopen dat mijn bestelling morgenavond binnenkomt want heb mijn kip wel echt nodig. Had namelijk nog geen reactie op de sms. The Dutch Giant weet jij meer?
 
Hi Olivier,

Korte vraag; wanneer komen de Low Fat Hamburgers weer op voorraad?

Gr!

Ik verwacht morgen eind dag.

Ik had vandaag besteld die burgers besteld, maar kreeg een sms dat ze op waren. Direct een alternatief doorgegeven, nu maar hopen dat mijn bestelling morgenavond binnenkomt want heb mijn kip wel echt nodig. Had namelijk nog geen reactie op de sms. The Dutch Giant weet jij meer?

We moeten eigenlijk terug smsen maar ik weet dat ik praktijk ivm haast de sms wordt gelezen en jouw antwoord meteen wordt doorgegeven. Vervolgens 'on to the next'. Je kunt ervan uitgaan dat het gelezen en doorgevoerd is.

Bedankt voor jullie bestellingen!
 
We moeten eigenlijk terug smsen maar ik weet dat ik praktijk ivm haast de sms wordt gelezen en jouw antwoord meteen wordt doorgegeven. Vervolgens 'on to the next'. Je kunt ervan uitgaan dat het gelezen en doorgevoerd is.

Bedankt voor jullie bestellingen!
Uiteindelijk heb ik een lading kogelbiefstukken en rundertartaren gekregen ipv de low fat burgers. Waren geen extra kosten dus vanzelfsprekend heel netjes opgelost dan. Bedankt! :D
 
Back
Naar boven