Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ysss33

Cool Novice
Lid geworden
22 jul 2020
Lengte
1m78
Massa
62kg
Bedankt voor iedereens begrip hierboven, erg gewaardeerd!

Ma t/m do voor 15:00 besteld, dan kan je de volgende avond als lever avond kiezen. Op enige uitzondering soms na zoals vakantiedagen

Heb de importeur even gebeld uit nieuwschierigheid. Drie dingen mogelijk.

1: Waarschijnlijk de Chinese kip variant. Niet in figuurlijke zin, maar letterlijk kip uit china. Ze helpen de importeur er van af te komen.
2: Wat ze volgens de importeur doen is soms producten onder inkoop verkopen, dus verlies maken op het producten als reclame stunt. Hopend dat klanten andere producten erbij kopen.
3: Als laatst kan het ook een batch zijn voor de crisis. Dat ze net als ik niet de prijs verhogen tot het oude op is voor de oude inkoop prijs.
het is zover ik weer als zeker 1.5 jaar die prijs bij de makro. heb t de eerste lockdown daar gekocht en daarna ook nog een paar keer... merkte zelf geen verschil.
zou de afkomst als dat verschilt erop moetn staan?

Onit

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2019
Lengte
1m94
Massa
98kg
het is zover ik weer als zeker 1.5 jaar die prijs bij de makro. heb t de eerste lockdown daar gekocht en daarna ook nog een paar keer... merkte zelf geen verschil.
zou de afkomst als dat verschilt erop moetn staan?
Ja. Staat op de verpakking vermeld. De kip van MM komt van andere kop dan die van de Makro. Zit een verschil in.

OP
The Dutch Giant

The Dutch Giant

Official Sponsor
Sponsor
+10 jaar member
Lid geworden
19 jan 2010
Lengte
2m18
Massa
144kg
Vetpercentage
15%
Doen jullie ook nog iets aan black friday @The Dutch Giant ?

Ja denk hetzelfde als vorig jaar op de vr-za-zo een korting op aantal kipzakken, maaltijden en supplementen. Ik kan helaas niet zo gek doen als andere webshop die 1-2 weken lang dingen doen, marge trekt het niet met wat er gaande is helaas.

Mr roboto

Cool Novice
Lid geworden
21 aug 2020
Lengte
1m90
Massa
119kg
Vetpercentage
16%
Order gedaan na mijn competitie zaterdag, helaas was er storing en kreeg ik niet een bevestigingmail. Zelf even gewacht met contact zoeken omdat het soms vanzelf oplost.
Toch besloten klantenservice te berichten en in minder dan 30 minuten ontving ik een bevestiging met een antwoord over de bestelling!
Top klantenservice :-)

OP
The Dutch Giant

The Dutch Giant

Official Sponsor
Sponsor
+10 jaar member
Lid geworden
19 jan 2010
Lengte
2m18
Massa
144kg
Vetpercentage
15%
Order gedaan na mijn competitie zaterdag, helaas was er storing en kreeg ik niet een bevestigingmail. Zelf even gewacht met contact zoeken omdat het soms vanzelf oplost.
Toch besloten klantenservice te berichten en in minder dan 30 minuten ontving ik een bevestiging met een antwoord over de bestelling!
Top klantenservice :-)
Onze mail was tijdelijk down waardoor de bevestigingsmails niet werden verzonden :(. Fijn dat je snel geholpen bent!

mucci

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2016
Lengte
1m79
Massa
104kg
Dit weekend na een jaar m’n Big-T contest bon gebruikt bij jullie.

Net een eerste maaltijd met de argentijnse kipfilet gegeten. Deze is duidelijk van hogere kwaliteit dan die uit de Colruyt :)

M’n vriendin is ook zeer tevreden van de cordon bleu en zoete aardappelpuree!

OP
The Dutch Giant

The Dutch Giant

Official Sponsor
Sponsor
+10 jaar member
Lid geworden
19 jan 2010
Lengte
2m18
Massa
144kg
Vetpercentage
15%
Dit weekend na een jaar m’n Big-T contest bon gebruikt bij jullie.

Net een eerste maaltijd met de argentijnse kipfilet gegeten. Deze is duidelijk van hogere kwaliteit dan die uit de Colruyt :)

M’n vriendin is ook zeer tevreden van de cordon bleu en zoete aardappelpuree!

Top! De Argentijnse kipfilets verkopen we al zo'n 7 jaar met succes. Je hebt nog veel leuks te ontdekken wanneer je fan bent van cordon bleu en zoete puree :D!

barebald

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
4 feb 2013
Lengte
1m78
Massa
82kg
Ik heb bij mijn bestelling aangegeven dat e.e.a. vandaag geleverd mag worden, maar heb nog niets vernomen van Trunkers.
Zou jij dat effe willen controleren?
Order #599969

OP
The Dutch Giant

The Dutch Giant

Official Sponsor
Sponsor
+10 jaar member
Lid geworden
19 jan 2010
Lengte
2m18
Massa
144kg
Vetpercentage
15%
Ik heb bij mijn bestelling aangegeven dat e.e.a. vandaag geleverd mag worden, maar heb nog niets vernomen van Trunkers.
Zou jij dat effe willen controleren?
Order #599969

Ben over 15 min thuis, zal even kijken en je meteen mailen.

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Lengte
1m68
Ja denk hetzelfde als vorig jaar op de vr-za-zo een korting op aantal kipzakken, maaltijden en supplementen. Ik kan helaas niet zo gek doen als andere webshop die 1-2 weken lang dingen doen, marge trekt het niet met wat er gaande is helaas.
De aanbieding stond on-line zag ik. :)
Komen de roasted kipfiletblokjes (10 smaken) ook nog in een BF deal?

The Barbarian

Cool Novice
Lid geworden
10 aug 2022
Lengte
1m93
Massa
93kg
Vetpercentage
14%
Heb gisteren een grote bestelling ontvangen, krijg nu net een mail dat er 20% korting op alle kipzakken is,ik heb er 4 in totaal, kunnen we nog iets regelen qua korting?

The Barbarian

Cool Novice
Lid geworden
10 aug 2022
Lengte
1m93
Massa
93kg
Vetpercentage
14%
Heb gisteren een grote bestelling ontvangen, krijg nu net een mail dat er 20% korting op alle kipzakken is,ik heb er 4 in totaal, kunnen we nog iets regelen qua korting?
Heb contact via de mail gehad, heb een korting code gekregen voor de eerst volgende bestelling, helemaal top!! Hartstikke bedankt musclemeat!!💪👍

OP
The Dutch Giant

The Dutch Giant

Official Sponsor
Sponsor
+10 jaar member
Lid geworden
19 jan 2010
Lengte
2m18
Massa
144kg
Vetpercentage
15%
De aanbieding stond on-line zag ik. :)
Komen de roasted kipfiletblokjes (10 smaken) ook nog in een BF deal?

Was het plan en had ik graag willen doen, maar de voorraad is zo laag en de boot is nog zo ver weg dat het niet kon. Hopelijk in toekomst weer een keer.

Heb contact via de mail gehad, heb een korting code gekregen voor de eerst volgende bestelling, helemaal top!! Hartstikke bedankt musclemeat!!💪👍

:thumbs: top!

OP
The Dutch Giant

The Dutch Giant

Official Sponsor
Sponsor
+10 jaar member
Lid geworden
19 jan 2010
Lengte
2m18
Massa
144kg
Vetpercentage
15%

𝐁𝐋𝐀𝐂𝐊 𝐅𝐑𝐈𝐃𝐀𝐘 𝐀𝐂𝐓𝐈𝐄 -𝟐𝟎%!
https://musclemeat.nl/week-actie/
✅
-20% op de 6 populairste High Protein Meals
✅
-20% op ALLE Dutch Giant Supplements
✅
-20% op ALLE naturel kipzakken

Dit betekend het volgende:

✅
€4.76 voor High Protein Meals!
✅
€16.94/kg voor Whey Dutch Giant!
✅
€9.26/kg voor ALLE naturel kant-en-klare kipfiletblokjes!

Naar boven