XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Sorry, ik bedoel de 5kg zak (Argentijnse filets dus).

Ik geloof dat ik nog een paar filets in de vriezer heb liggen, zal morgen even een berichtje sturen.
Is goed! Vergeet tav olivier niet onderwerp email te zetten, dan komt het bij mij.

Olivier, wat een leuk stukje bij Beau!

Altijd als ik iets van jou zie, denk ik, wat moet dat een ontzettend sympathieke gast zijn. Mooi contrast met de rollen die je speelt

Olivier, wat een leuk stukje bij Beau!

Altijd als ik iets van jou zie, denk ik, wat moet dat een ontzettend sympathieke gast zijn. Mooi contrast met de rollen die je speelt
Thnx! Gewaardeerd

Zijn de kangoeroe burgers officieel uit de verkoop🥲?

Volgens mij is Olivier in Canada of onderweg voor filmopnames

Heb je net de laatste 2 opgegeten!
Heb er nog 2 in de vriezer maar deze at ik echt vaak als wekelijkse free meals haha

• Heart
Waarderingen: ak
Zijn de kangoeroe burgers officieel uit de verkoop🥲?

Klopt, na jaren verkoop is er geen vraag meer naar helaas. Sales zijn dit jaar dermate laag dat ik er geen vriesplek voor vrij kan houden. Geeft wel weer plek voor nieuwe producten waar we mee bezig zijn.
Volgens mij is Olivier in Canada of onderweg voor filmopnames

Klopt :)! Fijne is dat ik Muscle Meat overal ter wereld kan doen. Al mijn werk is achter de laptop, er veranderd gelukkig bijna niets erdoor.

FB-10%-Kiploempias.jpg

𝐍𝐈𝐄𝐔𝐖: 𝐇𝐢𝐠𝐡 𝐏𝐫𝐨𝐭𝐞𝐢𝐧 𝐋𝐎𝐄𝐌𝐏𝐈𝐀! -𝟏𝟎% 𝐤𝐨𝐫𝐭𝐢𝐧𝐠
https://musclemeat.nl/week-actie Een loempia als maaltijd kunnen eten die niet alleen erg lekker is, maar ook nog eens goede voedingswaarde heeft!
✅
Boordevol gegaarde kipfiletblokjes.
✅
Maar liefst 50gr eiwit per maaltijd (2 loempia's).
✅
Gezond: groenten, bestaand uit: taugé, peen, ui, prei, selderij.
✅
Lab geteste voedingswaarden!

Ter info: dit product hebben we jaren verkocht, maar producent ging failiet door Corona. We hebben het compleet opnieuw ontwikkeld met een nieuwe parner en hij is dus terug in een nieuw jasje! Vandaar ''nieuw''.

Kunnen jullie de kip uit de rotirol ook als losse kip aanbieden?

• Haha
Waarderingen: Vonk
Kunnen jullie de kip uit de rotirol ook als losse kip aanbieden?

Antwoord duurde even ivm overleg met deze producent, maar het is niet mogelijk. De machine lijnen zijn er niet voor beschikbaar daar.

Paar keer geklaagd hier over mindere leveringen. Niet compleet of verkeerde producten geleverd. Bestelling van okt en nov zijn helemaal in orde en dan mag dat ook gezegd worden.
Tot dec👍

Hey Olivier, wellicht gemist maar ga jij nog iets doen met blackfriday? Hoor graag!

Zijn er plannen voor Black Friday of kan ik nu gewoon gaan bestellen?

Paar keer geklaagd hier over mindere leveringen. Niet compleet of verkeerde producten geleverd. Bestelling van okt en nov zijn helemaal in orde en dan mag dat ook gezegd worden.
Tot dec👍
Thnx!
Hey Olivier, wellicht gemist maar ga jij nog iets doen met blackfriday? Hoor graag!
Yes, vrijdag tm zondag
Hey Olivier,
Mijn vriendin had laatst wat maaltijden van jullie op en door deze: https://musclemeat.nl/product/high-...jes-zoete-aardappelblokjes-sperziebonen-500g/
zat een lekker kruidenmengsel. Is dat iets wat jullie ook los aanbieden of zijn die zakken kruiden wat anders?
Grappig dat je dit zegt. Heb er wel eens over na gedacht weet alleen niet of het zal verkopen. Op het moment zijn het 10kg dozen die dan herverpakt moeten worden.
Zijn er plannen voor Black Friday of kan ik nu gewoon gaan bestellen?
Vrijdag tm zondag.

Yes! Musclemeat producten standaard bij mijn boodschappen vanaf heden.

Enorm blij mee :)

Tof om te zien, bedankt :)!! Toch wel trots hier dat ik samen met mijn familie 2 jaar geleden de maaltijd fabriek naast muscle meat heb gebouwd, en 2 jaar laten in Jumbo lig. Wat een van mijn dromen waar maakt: overal waar je in NL bent een high protein meal kunt halen / eten. https://musclemeat.nl/ook-verkrijgbaar-bij/

Back
Naar boven