XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Alleen nog maar naturel Kant-En-Klare kipfileblokjes
Wat is er met alle andere smaken gebeurt Scoobz0r?
Komen die binnenkort nog terug?
 
Alleen nog maar naturel Kant-En-Klare kipfileblokjes
Wat is er met alle andere smaken gebeurt Scoobz0r?
Komen die binnenkort nog terug?

Nee die gaan eruit, net als de natty versie.. Overigens heb ik die natty versie laatst ook besteld en lekker zelf kruiden vind ik zelfs nog beter dan wanneer MM het doet!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Nee hij bedoelde die 200gr vacuüm zakjes.
 
Komen de roasted kipfiletreepjes in zakken van 2,5 kg ook nog in andere smaken dan de naturel?

De reepjes niet. Wel varrianten op de roasted blokjes paprika chili. Goed nieuws sinds vandaag: net 4 smaken getest allemaal goed gekeurd! Over +-3 maanden hebben we 4 nieuwe smaken erbij naast de paprika chili, shoarma en piri piri.

Serieus investeren in deze business scoop! De aandelen van eerste bedrijf dat naar de beurs is gegaan (beyond meat volgens mij) zijn al door het dak gegaan. Een slimme zakenman zet flink in op kweekvlees.

Kijk naar de vegetarische toko’s in Nederland (met name hipstersteden als Utrecht en Amsterdam). Torenhoge prijzen en iedere dag zit de toko tot de nok toe gevuld.

Misschien dat jouw huidige klanten niet te porren zijn voor kweekvlees omdat de meeste bodybuilders geen cent te makken hebben. Maar kweekvlees en vega is echt wel big business.

Ik zou zelfs overwegen een zustersite op te zetten gericht op alleen kweekvlees ofzo. Ik ben er van verzekerd dat als dat eenmaal een beetje gaat lopen het echt wel eens heel hard zou kunnen gaan.

Thnx voor de tip, neem ik mee!
Toevallig leverancier bezoek vandaag gehad van beyond meat, heb het hier liggen gaan morgen eens proeven. Vega producten zonder soja en met isolaat eiwit uit erwten.

Eerste bestelling gekregen vandaag, natuurlijke veels te veel besteld :emo: vriezer is te klein (sorry moeders). Maar even een nieuwe vriezer ergens vandaan halen

Wel helemaal prima dit, direct gemealprept voor 8 dagen :cool: benieuwd of het smaakt morgen.

Top! Hoor het graag van je :). Wat ik mis in je bestelling (tip) is de lightsauzen. We hebben er 21 en brengt echt beleveing naar mijn mening met maar 30kcal per 100ml.

Ik heb eigenlijk geen flauw idee of het duur is of niet? Wat scheelt het met de winkel?

Jup. Maar ik hou ook niet zo enorm van groente. En snap wel dat het in de cut fijn is om je maag te vullen, maar dan gaan de kant en klare groenten wel aantikken denk qua kosten..

Maar eindstand ben je wel een beetje achterlijk:windup:

Cut of bulk, ik eet altijd veel groenten. Misschien geen kilo, maar toch minstens 800g denk ik. Waarom? Omdat ik het lekker vind en natuurlijk ook voor de gezonde stofjes die erin zitten :)
Weliswaar niet van MM, dat zou wel erg prijzig worden inderdaad. Gewone supermarkt groenten volstaan voor deze arme luis :p

Groente prijzig bij muscle meat, daar ben ik heel verbaast over. Ik pak even wat willekeurige voorbeelden.

Muscle meat sperzibonen zijn kant en klaar, schoongemaakt, gedopt voor 3.20euro/per kg. En rauw, niet gedopt etc. dus waar je al het werk nog in moet stoppen grootste verpakking AH is 3.38euro/kg https://www.ah.nl/producten/product/wi4102/ah-sperziebonen . We zijn bij dit product dus eigenlijk te goedkoop.

Groentemixen die allemaal ready-to-eat zijn beginnen bij ons vanaf 2euro/kg (euromix en mexicomix) tot 3.75euro voor de duurste waar asperges bij in zitten. Alleen een willekeurige AH voordeelverpakking groente is al 4.48euro/kg: https://www.ah.nl/producten/product/wi159762/ah-voordeel-roerbakgroente-italiaans Naast het gemakt dat alles al gesneden (tijd is geld) is en niet hoeft te koken het feit dat je met bevroren groente ook beter af bent qua vitamines.

Of er moeten hele gekke vergelijking gemaakt worden met rauwe ongewassen brocolli versus broccoli puree waar onwijs veel arbeid verschil in zit.

Alleen nog maar naturel Kant-En-Klare kipfileblokjes
Wat is er met alle andere smaken gebeurt Scoobz0r?
Komen die binnenkort nog terug?

De 200gr versies houden op met bestaan, omdat de fabriek die dit maakte gestopt is. Aanraders zijn de 2.5kg zakken van onze andere partner, zijn anders maar absoluut goed. Deze hebben een beter kg prijs, kunnen vanuit bevroren toestand meteen opgewarmd worden, je zit niet vast aan een gewicht (haal uit de zak wat je nodig hebt) en de kip is malser! Combineer de naturel zakken bv met 1 van de 21 lightsauzen om smaak te creeeren. Verder hebben we ook de paprika chili variant, shoarma en piri piri die al op smaak is gebracht en komen over +-3maanden met meer smaken.
 
The Dutch Giant had daarvoor bij xxl al een grote fles light saus besteld :p

Zeker niet de laatste bestelling dit, kip smaakt echt heerlijk, de zoete aardappel is ook echt lekker. Alleen die zalmworsten smaken een beetje apart als je het zonder wat erbij eet, op een bolletje met wat ketchup en kaas is beter.

Erg tevreden meer, gaat zeker wat uren in de keuken besparen :D
 
Over +-3 maanden hebben we 4 nieuwe smaken erbij naast de paprika chili, shoarma en piri piri.
Welke smaken komen erbij? :o benieuwd... :)

hnx voor de tip, neem ik mee!
Toevallig leverancier bezoek vandaag gehad van beyond meat, heb het hier liggen gaan morgen eens proeven. Vega producten zonder soja en met isolaat eiwit uit erwten.
Ik ben erg benieuwd. Vooral wbt mijn eigen intoleranties. :)
 
Groente prijzig bij muscle meat, daar ben ik heel verbaast over. Ik pak even wat willekeurige voorbeelden.

Muscle meat sperzibonen zijn kant en klaar, schoongemaakt, gedopt voor 3.20euro/per kg. En rauw, niet gedopt etc. dus waar je al het werk nog in moet stoppen grootste verpakking AH is 3.38euro/kg https://www.ah.nl/producten/product/wi4102/ah-sperziebonen . We zijn bij dit product dus eigenlijk te goedkoop.

Groentemixen die allemaal ready-to-eat zijn beginnen bij ons vanaf 2euro/kg (euromix en mexicomix) tot 3.75euro voor de duurste waar asperges bij in zitten. Alleen een willekeurige AH voordeelverpakking groente is al 4.48euro/kg: https://www.ah.nl/producten/product/wi159762/ah-voordeel-roerbakgroente-italiaans Naast het gemakt dat alles al gesneden (tijd is geld) is en niet hoeft te koken het feit dat je met bevroren groente ook beter af bent qua vitamines.

Of er moeten hele gekke vergelijking gemaakt worden met rauwe ongewassen brocolli versus broccoli puree waar onwijs veel arbeid verschil in zit.
Ooh, dat is een misverstand. Of althans..groente is uberhaupt relatief duur voor wat je krijgt.

Ik kies er wel bewut voor om wat minder groente te eten (wel gewoon 300-500g per dag), want hou liever geld over voor blikken monster/bang of zakken snoep:roflol:
 
Thnx voor de tip, neem ik mee!
Toevallig leverancier bezoek vandaag gehad van beyond meat, heb het hier liggen gaan morgen eens proeven. Vega producten zonder soja en met isolaat eiwit uit erwten.

.

Graag gedaan pleeboi. Beter had je mij gewoon in dienst genomen voor de betere hossel, nieuwe markten aanboren, niet alleen deze krenterige bodybuild studenten die vallen over 23 cent te veel ;)
 
Graag gedaan pleeboi. Beter had je mij gewoon in dienst genomen voor de betere hossel, nieuwe markten aanboren, niet alleen deze krenterige bodybuild studenten die vallen over 23 cent te veel ;)

Beter ga jij zelf kweekvlees aan de man brengen.
 
Graag gedaan pleeboi. Beter had je mij gewoon in dienst genomen voor de betere hossel, nieuwe markten aanboren, niet alleen deze krenterige bodybuild studenten die vallen over 23 cent te veel ;)
23 cent kan nog er nog net af; 24 daarentegen...
 
Maar Bert, iedereen weet inmiddels wel dat jij achterlijk bent toch?!
Waar is 'dag' gebleven. :thinking::thinking:
Klopt, ik ben achterlijk. Maar wat heeft dat met groente eten te maken? Liever dat dan stiekem een kg snoep eten en de volgende 2 dagen op 1800 kcal moeten zitten. Ik zit nu gewoon steady op 4500, dat is feest. :banana:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven