Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dus... wat je zegt is dat je dan je eiwitten verspilt? :eek:

NOOIT MEER IN EEN GRILL GOOIEN!
Nee... niet als je het gewoon opeet. Vergelijk het met een ei wat je kookt... ;) De eiwitten stollen gewoon.
Je hebt het trouwens ook wel eens als je eieren bakt. Van die bellen erbovenop die kapot breken zeg maar. Alleen omdat er bij vlees ook meer vocht bijzit wordt het gestolde eiwit wat slapper en knappen de bellen meteen.

edit: Oh ja.. wat je kan doen is zorgen dat het vlees al wat warmer is. Dan heb je er waarschijnlijk ook wat minder last van.
Weetvanwanten
 
Laatst bewerkt:
The Dutch Giant De nieuwe pizza bodems zijn echt 200x lekkerder!

De BBQ pollo smaakt alleen wel iets minder BBQ, maar vond ehm erg smakelijk! Zeker nu de bodem niet meer keihard wordt!:thumbs:
 
Bedankt voor je uitgebreide en duidelijke antwoord Marina, zo leer ik nog eens wat!
Ik heb een Tefal Optigrill welke ik eens op een wat ‘rustiger’ programma ga proberen, als dat niet lukt dan is het niet anders.
Nogmaals dank ;)
 
The Dutch Giant help! Ik heb een verkeerd product ontvangen vandaag bij de bestelling.

Ik heb 2 the complete cookies - birthday cake - gehad in plaats van 2 crunchy bars birthday cake van XXL Nutrition. Kan ik deze nog omruilen?

Ik had mij namelijk verheugd op de crunchy repen
 
The Dutch Giant help! Ik heb een verkeerd product ontvangen vandaag bij de bestelling.

Ik heb 2 the complete cookies - birthday cake - gehad in plaats van 2 crunchy bars birthday cake van XXL Nutrition. Kan ik deze nog omruilen?

Ik had mij namelijk verheugd op de crunchy repen

Zeker, excuses voor de verwisseling! Copy paste dit even naar info@musclemeat.nl met je bestelnummer of echte naam dan pik ik het morgen ochtend op. (Reden email is dat ik het niet netjes vind klantenservice op forum te doen, dan krijgen mensen allemaal spam)
 
The Dutch Giant Geen probleem! ik ga zometeen gelijk even een e-mail versturen. Thanks voor de snelle reactie zoals gewoonlijk. Je bent de beste :)
 
The Dutch Giant help! Ik heb een verkeerd product ontvangen vandaag bij de bestelling.

Ik heb 2 the complete cookies - birthday cake - gehad in plaats van 2 crunchy bars birthday cake van XXL Nutrition. Kan ik deze nog omruilen?

Ik had mij namelijk verheugd op de crunchy repen
Die cookies zijn trouwens ook echt goed, heb hier nog 2,5 doos staan. (en v.w.b. de prijs ben je ook niet verkeerd af nu:p).
 
Lieve Musclemeat fans,

Ik ben nog niet heel lang bezig met MuscleMeat (+- 3 maanden) maar een groot fan.
Afgelopen periode heb ik alleen zwaar met tegenzin mijn kip zitten eten en vaak ook veel weg moeten gooien i.v.m. taai/rare structuur kip.
Eerste paar KG's echt 0 issues gehad alleen mijn laatste 3 zakken waren erg slecht.
Eerste instantie dacht ik dat het door mij kwam en dat de kip gewoon mn neus uit kwam, tot een maat van mij hetzelfde had.

Gister een nieuwe zak gekregen (shoarma kip) en zojuist gegeten en dit was weer vanouds genieten zeg poah!
Hebben jullie dit toevallig ook ervaren of heb ik gewoon bad luck gehad?
Pas 1 bak van die shoarma kip gegeten maar het verschil merkte ik direct.

P.S. dit is zeker geen negatieve reactie maar meer een vraag of het aan mij ligt of niet.
The Dutch Giant als je meer info wilt hebben bespreken we dit even via de DM, Ik heb nog een halve zak Smokey BBQ maar weet even niet meer of ik het hierbij ook had of niet.
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Lieve Musclemeat fans,

Ik ben nog niet heel lang bezig met MuscleMeat (+- 3 maanden) maar een groot fan.
Afgelopen periode heb ik alleen zwaar met tegenzin mijn kip zitten eten en vaak ook veel weg moeten gooien i.v.m. taai/rare structuur kip.
Eerste paar KG's echt 0 issues gehad alleen mijn laatste 3 zakken waren erg slecht.
Eerste instantie dacht ik dat het door mij kwam en dat de kip gewoon mn neus uit kwam, tot een maat van mij hetzelfde had.

Gister een nieuwe zak gekregen (shoarma kip) en zojuist gegeten en dit was weer vanouds genieten zeg poah!
Hebben jullie dit toevallig ook ervaren of heb ik gewoon bad luck gehad?
Pas 1 bak van die shoarma kip gegeten maar het verschil merkte ik direct.

P.S. dit is zeker geen negatieve reactie maar meer een vraag of het aan mij ligt of niet.
The Dutch Giant als je meer info wilt hebben bespreken we dit even via de DM, Ik heb nog een halve zak Smokey BBQ maar weet even niet meer of ik het hierbij ook had of niet.
Ik heb soms een paar van die taaie/rare stukjes in de zakken paprika chilli, maar het heeft zeker niet de overhand en ik herken de stukjes inmiddels, dus ben voorbereid wanneer ik er 1 in mijn mond stop:roflol:
 
Ik heb soms een paar van die taaie/rare stukjes in de zakken paprika chilli, maar het heeft zeker niet de overhand en ik herken de stukjes inmiddels, dus ben voorbereid wanneer ik er 1 in mijn mond stop:roflol:

Ja ik dacht ze ook te herkennen, vierkant en klein maar niet dus.
Ondertussen al bijna 1kg van die kip shoarma zak op en het is duidelijk anders ben nog 0 slechte stukjes tegen gekomen en ik durf weer te kauwen op m'n eten. :D
 


Dit onderwerp is besproken met de leverancier. Het zit zo elke stukje net iets anders is, ook elke kip (blijft een natuur product). Even een extreem voorbeeld, als je het puntje van een kipfilet snijd, dan is de opppervlakte klein. Ligt het dan ook nog eens in de hoek van de machine ipv in het midden, dan kan het wat anders in de mond qua structuur zijn. De algemene kwaliteit van de zak hoort gewoon goed te zijn. Echter als je er echt last van hebt omdat er overdreven veel in zit, mail ons. Let op dat dit laatste echt extréém zelden is. Ik denk zelf wel 100 zakken op te hebben inmiddels en mijn ervaring is hetzelfde als marvin dat in elke zak wel een paar stukjes zitten van de +-350 blokjes kip die een andere structuur in de mond hebben. Mijn eigen mening is dat ik het gewoon eet en niet dermate vervelend vindt, maar dat is persoonlijk en uiteraard willen we het niet. Er wordt gekeken of we het naar 0 kunnen brengen.



Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst en eten
NIEUW: Roasted kipfiletblokjes Tandoori
Een nieuwe versie van ons populairste kipproduct. Tijdelijk voor de zeer scherpe prijs van €8.10/kg. Goedkoper dan rauwe kipfiletblokjes uit de supermarkt!
➡️ https://musclemeat.nl/week-actie
✅ Kip it simple: niet meer snijden, koken en handen wassen.
✅ Direct eetbaar en makkelijk mee te nemen.
 
Ik vind die kip lekker en juist veel veelzijdiger en malser dan die blokjes van de Appie.
 
Komt het sampel pakket nog? Of heb je hier al een update over? :p
 
The Dutch Giant
Heb je de tandoori zelf al geprobeerd? Hoe is deze?

Ja. Hij is zoals de test sample dus goedgekeurd en online :).
Komt het sampel pakket nog? Of heb je hier al een update over? :p
Product ontwikkeling van begin tot eind product echt bij ons is 5 maanden wat vreselijk is. Vraag naar alleen de mogelijkheid staat nog uit. Dus reken er niet snel op en weet dus ook nog niet of mogelijk is.
 
Dit onderwerp is besproken met de leverancier. Het zit zo elke stukje net iets anders is, ook elke kip (blijft een natuur product). Even een extreem voorbeeld, als je het puntje van een kipfilet snijd, dan is de opppervlakte klein. Ligt het dan ook nog eens in de hoek van de machine ipv in het midden, dan kan het wat anders in de mond qua structuur zijn. De algemene kwaliteit van de zak hoort gewoon goed te zijn. Echter als je er echt last van hebt omdat er overdreven veel in zit, mail ons. Let op dat dit laatste echt extréém zelden is. Ik denk zelf wel 100 zakken op te hebben inmiddels en mijn ervaring is hetzelfde als marvin dat in elke zak wel een paar stukjes zitten van de +-350 blokjes kip die een andere structuur in de mond hebben. Mijn eigen mening is dat ik het gewoon eet en niet dermate vervelend vindt, maar dat is persoonlijk en uiteraard willen we het niet. Er wordt gekeken of we het naar 0 kunnen brengen.

Thanks Scoob, duidelijk verhaal ga nu weer snel m'n maaltijd opwarmen :eating:
 
Ja. Hij is zoals de test sample dus goedgekeurd en online :).
En je persoonlijke mening over de smaak. Gezien je paprika chili wat te pittig vond om los te eten en de BBQ juist lekker.
Was gewoon even benieuwd naar de kruiding zeg maar. :)
 
Misschien heb ik het ergens gemist maar enig idee wanneer de scampi's er weer gaan zijn?
 
En je persoonlijke mening over de smaak. Gezien je paprika chili wat te pittig vond om los te eten en de BBQ juist lekker.
Was gewoon even benieuwd naar de kruiding zeg maar. :)

Licht pittig. Kan ook los gegeten worden. Erg lekker en niet saai.
Misschien heb ik het ergens gemist maar enig idee wanneer de scampi's er weer gaan zijn?

Deze woensdag!
 
Back
Naar boven