AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja, klein foutje met de scampi's maar dit werd zonder moeite rechtgezet.
Een nieuwe bestelling werd reeds geplaatst.
Nu is het wat zoeken naar verschillende producten.
Wat ook wel leuk is.

Iedereen kan koken hoor, het vergt gewoon tijd.
Webby bedankt voor de tip!

:thumbs: top!

The Dutch Giant

Hierbij wil ik even melden dat bij het product erwten & Bonen + kruiden de voedingswaarden van de Kidneybonen vermeld staan.

Bedankt voor het melden! Ik zie al wat er gebeurt is. Rechtboven in heb je de voedingswaarde en in de tekst onderaan. Onderaan staat het goed. Heb het nu ook rechtboven in veranderd. Excuses.

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst
-10% Actie: 7-smaken Nocco BCAA Energy Drink!🍹
Tijdelijk voor de zeer scherpe prijs van €1.89, nergens goedkoper!
➡️ https://musclemeat.nl/week-actie
✅ Meest verkochte BCAA drinken ter wereld en dat proef je.
✅ Met 105mg Cafeïne en smaak appel zonder.
✅ 3 soorten vitamines
 
Enig idee wanneer de superfood muesli weer op voorraad is?
 
Enig idee wanneer de superfood muesli weer op voorraad is?

Heb even met de leverancier gebeld want product is nu wel heel lang out of stock bij hun. Wat blijkt, komt niet terug in 500gr zakken, maar hebben wel 375gr liggen met zelfde inhoud. We hebben ze besteld, hoop ze over week binnen te hebben.
 
Ik snap hem, het is een beetje onbekend (en daardoor niet heel duur), maar persoonlijk vind ik het lekkerder dan entrecôte .
 
Deels klopt die aflevering wel, maar niet alles.
 
Dat het gehyped is, verschillende landen/culturen hebben al vele jaren verschillende manieren om hun runderen op te delen. Dat men hier niet weet wat ze met een staartstuk aan moeten, maar in Z-Amerika er picanha steaks van snijden en daar meer voor vangen omdat er meer vraag naar is, dat is toch gewoon markt werking. Net zoals sukade en flat iron steak, die laatste kocht ik ruim 10 jaar geleden ook al.
 
Headsup voor de mail The Dutch Giant ! Waardeloze actie van postnl!

Hopelijk is het een beetje te behappen qua berg welk niet afgehaald is gister!
 
Headsup voor de mail The Dutch Giant ! Waardeloze actie van postnl!

Hopelijk is het een beetje te behappen qua berg welk niet afgehaald is gister!

Bedankt voor je begrip! Voor de mensen die niet weten waar dit over geeft: postnl vraagt komende tijd (sinds 3 weken geleden) elke webshop 1 dag in de kalender dicht te zetten omdat hun netwerk anders teveel pakketten krijgt. Muscle meat is vandaag aan de beurt. De rest van de dagen staan gewoon open. Dus als je nu besteld heb je het op zijn snelst vrijdag.
 
Bedankt voor je begrip! Voor de mensen die niet weten waar dit over geeft: postnl vraagt komende tijd (sinds 3 weken geleden) elke webshop 1 dag in de kalender dicht te zetten omdat hun netwerk anders teveel pakketten krijgt. Muscle meat is vandaag aan de beurt. De rest van de dagen staan gewoon open. Dus als je nu besteld heb je het op zijn snelst vrijdag.
Ergens snap ik het niet geheel. Dat betekent toch dat ze vandaag 2x zoveel meekrijgen?
 
Ergens snap ik het niet geheel. Dat betekent toch dat ze vandaag 2x zoveel meekrijgen?

Dat zei ik ook tegen postnl, maar kreeg geen duidelijk antwoord terug. Misschien ophaling minder = extra vrachtwagen beschikbaar voor het postnl netwerk.
 
Ik heb gezien dat jullie niet meer aan bedrijven leveren in België, is dat enkel nu tijdens de corona-crisis of zal dit blijvend zijn? Momenteel heb ik home office en kan ik het thuis ontvangen. Maar normaal gezien liet ik altijd op men werk leveren omdat er anders niemand thuis is.
 
Ik heb gezien dat jullie niet meer aan bedrijven leveren in België, is dat enkel nu tijdens de corona-crisis of zal dit blijvend zijn? Momenteel heb ik home office en kan ik het thuis ontvangen. Maar normaal gezien liet ik altijd op men werk leveren omdat er anders niemand thuis is.

Postnl locaties zijn dicht in Belgie en postnl heeft ook bedrijfslocaties uitgezet. Dit laatste is omdat zoveel bedrijven dicht zijn dat ze niet uitzoeken welke niet en wel open zijn. Pakketten die wij naar Belgie sturen met een bedrijfsnaam erop gaan dan ook meteen retour, vandaar de rode LET OP bij het afrekenen. Dit is puur door de corona maatregelen in Belgie (in NL zijn postnl winkels en mag bij bedrijven geleverd worden). Dus wanneer Belgie weer naar 'normaal' gaat, zal postnl ook weer alle opties in Belgie aanbieden.
 
:thumbs: top!



Bedankt voor het melden! Ik zie al wat er gebeurt is. Rechtboven in heb je de voedingswaarde en in de tekst onderaan. Onderaan staat het goed. Heb het nu ook rechtboven in veranderd. Excuses.

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst
-10% Actie: 7-smaken Nocco BCAA Energy Drink!🍹
Tijdelijk voor de zeer scherpe prijs van €1.89, nergens goedkoper!
https://musclemeat.nl/week-actie
✅ Meest verkochte BCAA drinken ter wereld en dat proef je.
✅ Met 105mg Cafeïne en smaak appel zonder.
✅ 3 soorten vitamines
Erg lekker die nieuwe Nocco! :heart:
 
Was zelf ook aangenaam verrast. Verwacht niet echt veel als ik citroen lees, maar deze is top.
Vind het misschien wel een van de betere. Het verbloemt de bcaa smaak meer dan prima
 
Back
Naar boven