XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Let op! Vandaag is de laatste zenddag van deze week. Wil je jouw bestelling nog voor het weekend hebben, bestel dan vandaag voor 17:00! Dit komt doordat Hemelvaart op Donderdag (morgen) valt. De pakketten die gemaakt worden, blijven t/m zaterdag bevroren (extra droogijs).
 
Let op! Vandaag is de laatste zenddag van deze week. Wil je jouw bestelling nog voor het weekend hebben, bestel dan vandaag voor 17:00! Dit komt doordat Hemelvaart op Donderdag (morgen) valt. De pakketten die gemaakt worden, blijven t/m zaterdag bevroren (extra droogijs).
een vriezer leasen dat zou wat zijn scoob.
 
Deze week weer even wat bestellen.

Heeft iemand nog aanraders die ik echt moet proberen?

Ik eet eigenlijk altijd overdag de euromix. Als ontbijt doenlijk daar eieren (voor de vetten en eiwitten) bij.In de middag eet ik euromix met kip en wat noten.

Ben wel toe aan een nieuw meal prep recept!
 
Even een vraagje he

Ik kijk al enige tijd rond op juillie site en zie veel smakelijke dingen staan die ik eigenlijk wel in Mijn schema zou willen pleuren. Nou zit ik dus met een probleem ik ben alleen in bezit van een koelkast want de diepvriezer staat altijd vol met shit van moeders. Alle vlees/diepvries groente etc. Zou ik dit gewoon in de koelkast kunnen bewaren voor max 1 a anderhalve week ? Of is dit dan niet meer te frete?
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Even een vraagje he

Ik kijk al enige tijd rond op juillie site en zie veel smakelijke dingen staan die ik eigenlijk wel in Mijn schema zou willen pleuren. Nou zit ik dus met een probleem ik ben alleen in bezit van een koelkast want de diepvriezer staat altijd vol met shit van moeders. Alle vlees/diepvries groente etc. Zou ik dit gewoon in de koelkast kunnen bewaren voor max 1 a anderhalve week ? Of is dit dan niet meer te frete?

Kan makkelijk naar mijn ervaring!
 
Even een vraagje he

Ik kijk al enige tijd rond op juillie site en zie veel smakelijke dingen staan die ik eigenlijk wel in Mijn schema zou willen pleuren. Nou zit ik dus met een probleem ik ben alleen in bezit van een koelkast want de diepvriezer staat altijd vol met shit van moeders. Alle vlees/diepvries groente etc. Zou ik dit gewoon in de koelkast kunnen bewaren voor max 1 a anderhalve week ? Of is dit dan niet meer te frete?
Ik zou oprecht een kleine vriezer kopen. Is echt geld weggooien om steeds verzendkosten te betalen. Daarbij zou ook voor kant en klare producten anderhalve week echt te lang zijn naar mijn mening..
 
Deze week weer even wat bestellen.

Heeft iemand nog aanraders die ik echt moet proberen?

Ik eet eigenlijk altijd overdag de euromix. Als ontbijt doenlijk daar eieren (voor de vetten en eiwitten) bij.In de middag eet ik euromix met kip en wat noten.

Ben wel toe aan een nieuw meal prep recept!
De kant-en-klare kip al eens geprobeerd?

Bijvoorbeeld:

Of nog veel meer keuze:


Qua groente vind ik persoonlijk de mexicomix ook erg lekker!:D
 
Even een vraagje he

Ik kijk al enige tijd rond op juillie site en zie veel smakelijke dingen staan die ik eigenlijk wel in Mijn schema zou willen pleuren. Nou zit ik dus met een probleem ik ben alleen in bezit van een koelkast want de diepvriezer staat altijd vol met shit van moeders. Alle vlees/diepvries groente etc. Zou ik dit gewoon in de koelkast kunnen bewaren voor max 1 a anderhalve week ? Of is dit dan niet meer te frete?

Producten blijven na ontdooien op koelkast temperatuur 4 dagen goed. Dat ga je dan niet halen. Uiteindelijk bespaar je geld met vriezer aankoop. Op verzendkosten wat Marvin zegt, maar ook omdat je niks meer weg gooit (niks bederft) en de kg prijzen beter dan dan vers.
 
Deze week weer even wat bestellen.

Heeft iemand nog aanraders die ik echt moet proberen?

Ik eet eigenlijk altijd overdag de euromix. Als ontbijt doenlijk daar eieren (voor de vetten en eiwitten) bij.In de middag eet ik euromix met kip en wat noten.

Ben wel toe aan een nieuw meal prep recept!

Ik zou vooral hier kijken:


Steeds 1 koolhydraat, 1 groente en 1 vlees product kiezen. Zo kun je met meer dan 100 producten oneindig je eigen mealprep maaltijd combineren. Foute keuzes zijn er eigenlijk niet, kies gewoon wat je lekker lijkt en pas de hoeveelheden aan, aan jouw macro's. Op de volgende pagina staat ook wat inspiratie, al moeten we die nog een keer goed gaan aanvullen: https://musclemeat.nl/recepten/
 
De kant-en-klare kip al eens geprobeerd?

Bijvoorbeeld:

Of nog veel meer keuze:


Qua groente vind ik persoonlijk de mexicomix ook erg lekker!:D

Uiteraard heb ik die geprobeerd. Sterker nog, de vriezer ligt vol met de kip!

Heb tot nu toe onderstaande smaken gehad:

Roasted kipfiletblokjes – Green Curry (2.5kg IQF)
Kant-en-klare kipfilethaas chunks (2,5KG IQF)
kant-en-klare kipfiletblokjes (naturel) (2.5KG IQF)
Roasted kipfiletreepjes (naturel) (2,5KG IQF)

Ik zou wel een nieuwe smaak willen proberen, maar ik zoek een combinatie van de smaak kip + bijpassende groente.

De Pangasiufilet ga ik ook uitproberen. De zalmblokjes bevielen mij ook goed!

Mexicomix heb ik nog niet geprobeerd. Ik ga deze meebestellen!
 
Even een waarschuwing hier. Die bbq smoked kipstukjes, ik zou het niet doen.
Eénmaal geproefd en je wilt nooit meer iets anders.
Dus zolang het nog kan :loopband: ren voor je leven. :p
 
Gaan er ooit proefverpakingen komen vd kipfilet blokjes? Wil aantal smaken proberen maar om nou gelijk 2.5kg aan te schaffen
 
Krijgen jullie de Sleep Aid van XXL Nutrition en of de melatonine binnenkort nog op voorraad? The Dutch Giant
 
Uiteraard heb ik die geprobeerd. Sterker nog, de vriezer ligt vol met de kip!

Heb tot nu toe onderstaande smaken gehad:

Roasted kipfiletblokjes – Green Curry (2.5kg IQF)
Kant-en-klare kipfilethaas chunks (2,5KG IQF)
kant-en-klare kipfiletblokjes (naturel) (2.5KG IQF)
Roasted kipfiletreepjes (naturel) (2,5KG IQF)

Ik zou wel een nieuwe smaak willen proberen, maar ik zoek een combinatie van de smaak kip + bijpassende groente.

De Pangasiufilet ga ik ook uitproberen. De zalmblokjes bevielen mij ook goed!

Mexicomix heb ik nog niet geprobeerd. Ik ga deze meebestellen!
Ik vind zelf de shoarma & tandoori ook erg lekker. Qua groente kun je dan wat neutraler gaan.

https://musclemeat.nl/product/julienne-mediteranee-voorgekookt-1kg/ bijvoorbeeld
 
Even een dik compliment van mijn kant. Gisteren voor het eerst de loempia op, en vandaag voor het eerst de kipworst. Beide waren echt nice! Beide waren ook voorzien van kruiden, dat had ik niet verwacht maar was een lekkere bijkomstigheid.

Ik las bij de reviews en de beschrijving op jullie site dat de loempia niet bruin zou worden in de airfryer, nou bij mij kreeg die toch echt een mooi bruin laagje en heerlijk krokant!

Ook de kipworst in de Airfryer gedaan, het "vliesje" om de worst werdt ook krokant waardoor je echt een "bite hebt".

Morgen zijn de kipnuggets aan de beurt, erg benieuwd!

Al met al top! Ga zo door :)

P.s. <--nieuwe producten binnenkort of op de planning staan? :)
 
Gaan er ooit proefverpakingen komen vd kipfilet blokjes? Wil aantal smaken proberen maar om nou gelijk 2.5kg aan te schaffen
2 weken is het op :)

Het is aan de fabriek gevraagd maar die staat er niet voor open helaas. Is allemaal mass-producties.
Het zijn +-12 maaltijden van 200gr.

Krijgen jullie de Sleep Aid van XXL Nutrition en of de melatonine binnenkort nog op voorraad? The Dutch Giant

Melatonine is helaas niet op voorraad bij xxl waardoor ook niet bij ons. Sleep aid ken ik niet, zal er morgen eens naar kijken. Bedankt voor de tip!

Even een dik compliment van mijn kant. Gisteren voor het eerst de loempia op, en vandaag voor het eerst de kipworst. Beide waren echt nice! Beide waren ook voorzien van kruiden, dat had ik niet verwacht maar was een lekkere bijkomstigheid.

Ik las bij de reviews en de beschrijving op jullie site dat de loempia niet bruin zou worden in de airfryer, nou bij mij kreeg die toch echt een mooi bruin laagje en heerlijk krokant!

Ook de kipworst in de Airfryer gedaan, het "vliesje" om de worst werdt ook krokant waardoor je echt een "bite hebt".

Morgen zijn de kipnuggets aan de beurt, erg benieuwd!

Al met al top! Ga zo door :)

P.s. <--nieuwe producten binnenkort of op de planning staan? :)

Top! Bedankt voor de review :). Er staan 7 producten in de maak, maar product ontwikkeling duurt altijd erg lang. Eerste dat uit zal komen zijn kipvinken/kipslavinken maar dan een mix van kip en kalkoen (geen varken), verbeterde voedingswaarden zonder verlies van smaak en malsheid. Gaat onder de 'ultimate' producten lijn vallen.
 
Laatst bewerkt:
Het is aan de fabriek gevraagd maar die staat er niet voor open helaas. Is allemaal mass-producties.
Het zijn +-12 maaltijden van 200gr.



Melatonine is helaas niet op voorraad bij xxl waardoor ook niet bij ons. Sleep aid ken ik niet, zal er morgen eens naar kijken. Bedankt voor de tip!



Top! Bedankt voor de review :). Er staan 7 producten in de maak, maar product ontwikkeling duurt altijd erg lang. Eerste dat uit zal komen zijn kipvinken/kipslavinken maar dan een mix van kip en kalkoen (geen varken), verbeterde voedingswaarden zonder verlies van smaak en malsheid. Gaat onder de 'ultimate' producten lijn vallen.

Ook geen schatting hoelang dit duren gaat? Dan kan ik alvast gaan sparen :p
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Ook weer een nieuwe bestelling geplaatst. Voorlopig is mijn favoriet de smokey BBQ en de normale kipfilet chunks.
Saté en tandoori zitten bij mijn nieuwe bestelling om te proberen, ik ben benieuwd.
Goeie service zoals altijd.
 
Back
Naar boven