XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Is dit de enige ultimate? Dacht dat er namelijk een hoop aan kwamen!?

Waren er met 3 bezig en eentje is door gegaan de kipvink. Andere twee zijn gestaakt, lukt niet een goede verhouding smaak en voedingswaarde te krijgen en dan moet je het niet doen :).
 
Waren er met 3 bezig en eentje is door gegaan de kipvink. Andere twee zijn gestaakt, lukt niet een goede verhouding smaak en voedingswaarde te krijgen en dan moet je het niet doen :).

Duidelijk, en chapeau dat jullie kwaliteit blijven handhaven. De kipvinken gaan iniedergeval mee met de bestelling;)
 
vandaag nieuwe bestelling binnengekregen alles weer top verpakt. Kan niet wachten nieuwe dingen uit te proberen. Even een aandachtspuntje. De proteïne kaas geeft aan: Serve best before June 2020. Misschien even datums checken op locatie? (omdat het diep gevroren is ga ik er niet over mieren natuurlijk en gaat dat gewoon over de pasta.)
 
vandaag nieuwe bestelling binnengekregen alles weer top verpakt. Kan niet wachten nieuwe dingen uit te proberen. Even een aandachtspuntje. De proteïne kaas geeft aan: Serve best before June 2020. Misschien even datums checken op locatie? (omdat het diep gevroren is ga ik er niet over mieren natuurlijk en gaat dat gewoon over de pasta.)

Bedankt voor je bestelling en het compliment! Geen zorgen over de datum, zie de eerste zin bij het product: https://musclemeat.nl/product/proteine-kaas/
 
Ik heb nu de Jalapeño low fat hamburgers, ultimate kipfilet sticks en kipvinken geprobeerd.

Smaken allemaal erg goed, i.c.m. de voedingsvoorwaarden is het een plezier om het te eten.

Als m’n voorraadje op is dan komt er weer een bestelling :burns:
 
Ik blijf problemen hebben met het opwarmen van de groente. Ik bak deze altijd; omdat ik geen afgesloten bak voor de magnetron heb. Maar bij alle groente (champignons, groentemixxen, gegrilde groente) komt er zoveel water uit dat ik het 2x moet afgieten tijdens het koken. Iemand tips?
 
Ik blijf problemen hebben met het opwarmen van de groente. Ik bak deze altijd; omdat ik geen afgesloten bak voor de magnetron heb. Maar bij alle groente (champignons, groentemixxen, gegrilde groente) komt er zoveel water uit dat ik het 2x moet afgieten tijdens het koken. Iemand tips?
Het ontdooien voordat je gaat opwarmen
 
Ik blijf problemen hebben met het opwarmen van de groente. Ik bak deze altijd; omdat ik geen afgesloten bak voor de magnetron heb. Maar bij alle groente (champignons, groentemixxen, gegrilde groente) komt er zoveel water uit dat ik het 2x moet afgieten tijdens het koken. Iemand tips?
Een spons erbij stoppen.
 
Het ontdooien voordat je gaat opwarmen
Dan komt er alsnog veel water vrij en. heb je slappe groente. Ik vind de gevroren groente vrij waardeloos tbh.
 
Ik blijf problemen hebben met het opwarmen van de groente. Ik bak deze altijd; omdat ik geen afgesloten bak voor de magnetron heb. Maar bij alle groente (champignons, groentemixxen, gegrilde groente) komt er zoveel water uit dat ik het 2x moet afgieten tijdens het koken. Iemand tips?

Ik had gisteren hetzelfde probleem. wilde roerei maken met de courgette mix. Er kwam zoveel vocht vrij, dat het erg lang duurde voor het geheel gestold was...
 
Dan komt er alsnog veel water vrij en. heb je slappe groente. Ik vind de gevroren groente vrij waardeloos tbh.
Vind ze perfect. Gooi alle bevroren producten in het bakje even in de magnetron..klein beetje afgieten en klaar.

Wel is het een beetje afhankelijk welke mix je hebt. Paprika bijvoorbeeld komt een stuk meer vocht vanaf dan bijvoorbeeld de julienne mix..
 
Meerdere mensen dat probleem dus. Misschien dan toch maar avond van te voren in de koelkast zetten. Vond het juist fijn dat ik het zo uit de vriezer kon pakken wanneer nodig.
 
De mexico mix met diepvries rijst en wat kip lukt hier alttijd zonder noemenswaardig vocht.
 
De mexico mix met diepvries rijst en wat kip lukt hier alttijd zonder noemenswaardig vocht.

Klopt, hangt van de soort groente af. De champignons geven ook veel vocht af.
 
De Chinamix mieter ik ook zo vanuit de diepvries in de pan zonder veel extra vocht.
 
Back
Naar boven