AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

zijn jullie vleesproducten halal?
Staat per product erbij

Wat voor kipfilet wordt er gebruikt?

De kipfilet komt uit Thailand en daar is heel bewust voor gekozen. Thailand is de tweede grootste exporteur van kipproducten ter wereld en hun kippen (Kanoa Poultry) worden beter behandeld dan gemiddelde landen. Zie bv dit artikel waar Thailand kip vergeleken wordt met UK kip: (link) Microbiolisch zijn de kippen in orde. Deze labtest is hier te downloaden. Hygiënische gecertificeerde kwaliteit: halal geslacht, direct schoongemaakt, verpakt en IQF ingevroren in de fabriek met de certificaten. De kippen worden voor slachting verdoofd door een elektrische shock om het meer diervriendelijk te maken.
 
De Chinamix mieter ik ook zo vanuit de diepvries in de pan zonder veel extra vocht.

Ik lees dat sommige last ervan hebben andere niet. Ik zelf ook niet, in ieder geval niet tot echt afgieten toe, echt heel klein laagje misschien, maar ik gebruik altijd magnetron en niet de pan. Ik zal de mixen meenemen naar huis en dit weekend een testen en kijken of ik er achter kan komen waar het verschil ligt. Een product als champignon kan ik mij wel voorstellen in de pan. Dit is een ''natuur spons''.

zijn jullie vleesproducten halal?

Zie inderdaad Marina haar quote. Vermijd bij de kipproducten de kippenworst en tante door, die zijn dit niet. Let op: het is dus verdoofd geslacht, sommige vinden dit een probleem andere niet, vandaar dat we het erbij zetten zodat de klant zelf een keus kunnen maken.
 
Ik heb vandaag de Paella mix geprobeerd en die bevalt me erg goed.
The Dutch Giant is het mogelijk die om Paella mix ook in 2,5 krijg te krijgen?

Ook de witte en zwarte hoodie zijn erg fijn, echt top spul
 
Morgen bestelling van 150 euro er tegen aan. Ik heb in 2016 al eens besteld. Ben benieuwd hoe de kwaliteit nu is. Als het bevalt wordt het een vaste prik.

Al wat geproefd :D?

Ik heb vandaag de Paella mix geprobeerd en die bevalt me erg goed.
The Dutch Giant is het mogelijk die om Paella mix ook in 2,5 krijg te krijgen?

Ook de witte en zwarte hoodie zijn erg fijn, echt top spul

We kopen altijd de kleinst mogelijke zak ik die ze maken. Qua prijs maakt het niet uit. 1kg plastic zak versus 2.5kg scheelt 2 cent op inkoop. Dus daarom kopen we de kleinste altijd, zodat vriezers minder snel vol zitten thuis. Twee maatvoeringen kan ik niet doen, kost (onnodig) vriescel ruimte.

Jeej, eerste review hoodie: https://musclemeat.nl/product/hoodie-zwart-wit/ thnx :)!

Ps de groente zakken heb ik meegenomen naar huis maar vergeet het steeds... vrijdag ben ik vrij dan kan ik het overdag thuis even testen.
 
Al wat geproefd :D?



We kopen altijd de kleinst mogelijke zak ik die ze maken. Qua prijs maakt het niet uit. 1kg plastic zak versus 2.5kg scheelt 2 cent op inkoop. Dus daarom kopen we de kleinste altijd, zodat vriezers minder snel vol zitten thuis. Twee maatvoeringen kan ik niet doen, kost (onnodig) vriescel ruimte.

Jeej, eerste review hoodie: https://musclemeat.nl/product/hoodie-zwart-wit/ thnx :)!

Ps de groente zakken heb ik meegenomen naar huis maar vergeet het steeds... vrijdag ben ik vrij dan kan ik het overdag thuis even testen.

Ik snap niet helemaal wat je met die laatste zin bedoeld, was volgens mij niet aan mij gericht of wel?

Nja ditch die 1kg zak en fix een 2.5 kg zak zou ik zeggen. Ik vind 2.5 kg zakken gewoon veel fijner, eigenlijk met al jullie producten. Als ik bij een product 1kg zie staan komt het eigenlijk niet in mijn winkelmandje. Bij de paella had ik dat over het hoofd gezien.
 
Ik snap niet helemaal wat je met die laatste zin bedoeld, was volgens mij niet aan mij gericht of wel?

Nja ditch die 1kg zak en fix een 2.5 kg zak zou ik zeggen. Ik vind 2.5 kg zakken gewoon veel fijner, eigenlijk met al jullie producten. Als ik bij een product 1kg zie staan komt het eigenlijk niet in mijn winkelmandje. Bij de paella had ik dat over het hoofd gezien.

Die zin was voor de mensen hierboven, niet voor jou.
Bedankt voor de feedback! Praktijk / feedback van de gemiddelde muscle meat klant wijst anders uit. Hoe kleiner de zak hoe beter is de algemene mening.
 
Hey The Dutch Giant ,

Gisteravond track and trace gekregen maar PostNL geeft aan "Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL".

Ligt het pakket nog bij jullie? Ik zal de trackingcode per PM sturen.
 
The Dutch Giant heb je aanraders voor op de bbq.
Andere leden ook welkom voor tips natuurlijk.
 
Hey The Dutch Giant ,

Gisteravond track and trace gekregen maar PostNL geeft aan "Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL".

Ligt het pakket nog bij jullie? Ik zal de trackingcode per PM sturen.

Ik ga nu kijken en beantwoord je daar in de PM

The Dutch Giant heb je aanraders voor op de bbq.
Andere leden ook welkom voor tips natuurlijk.

Jazeker! Paar weken terug hebben we stuk of 9 nieuwe producten gelanceerd in de categorie luxe vlees. Daar vind je echt dingen die leuk zijn voor de bbq: https://musclemeat.nl/product-categorie/producten/diepvries/luxe-vlees/

Daarnaast heb ik standaard bij de bbq de gemarineerde biefstuk stukken. Rijgen we op een stokje: https://musclemeat.nl/product-categorie/producten/diepvries/rund/

Burgers zijn ook populair op de bbq: https://musclemeat.nl/product-categorie/producten/diepvries/muscle-meat-burgers/

Mensen wisselen merk ik tussen stokbroden als carb source (wat we niet hebben) en producten als rijst, zoete aard friet in de carb sectie: https://musclemeat.nl/product-categorie/producten/diepvries/aardappel-rijst-pasta-bonen-brood/ , maar je kan alles kiezen wat jouw lekker lijkt. Bv de style mix producten daar zijn ook leuk om de bbq op tafel aan te kleden.

Kijk ook in de kipsectie, kipfilethaasjes zijn makkelijk.

Zoals je ziet is er erg veel maar dit is het eerste wat in mij op komt.
 
Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon, wolk, de tekst 'C DUTCH GIANT NUTRITION PREWORKOUT TRAINL AGIANT! /1.1LBse 20% korting DatesG.ont Olivier Richters 'The Dutch Giant' Dutch Giant preworkout!'

NIEUW: -20% introductiekorting op Dutch Giant Pre-workout!
Met trots presenteren wij onze eerste pre-workout 🎉 Waar andere pre-workouts vooral leunen op cafeïne, is bij deze pre-workout alles hooggedoseerd! En dat merk je met een 25gr Dutch Giant pre-workout scoop.
https://tinyurl.com/dutch-giant
✅ Opgeladen je training in om alles eruit te halen.
✅ Hoogst gedoseerde 25gr scoop op de markt.
✅ Bevat 14 bewezen effectieve ingrediënten
✅ Beschikbaar met cafeïne en zonder cafeïne.
✅Geschikt voor kracht en duursporten.
 
Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon, wolk, de tekst 'C DUTCH GIANT NUTRITION PREWORKOUT TRAINL AGIANT! /1.1LBse 20% korting DatesG.ont Olivier Richters 'The Dutch Giant' Dutch Giant preworkout!''C DUTCH GIANT NUTRITION PREWORKOUT TRAINL AGIANT! /1.1LBse 20% korting DatesG.ont Olivier Richters 'The Dutch Giant' Dutch Giant preworkout!'

NIEUW: -20% introductiekorting op Dutch Giant Pre-workout!
Met trots presenteren wij onze eerste pre-workout 🎉 Waar andere pre-workouts vooral leunen op cafeïne, is bij deze pre-workout alles hooggedoseerd! En dat merk je met een 25gr Dutch Giant pre-workout scoop.
https://tinyurl.com/dutch-giant
✅ Opgeladen je training in om alles eruit te halen.
✅ Hoogst gedoseerde 25gr scoop op de markt.
✅ Bevat 14 bewezen effectieve ingrediënten
✅ Beschikbaar met cafeïne en zonder cafeïne.
✅Geschikt voor kracht en duursporten.
Wel grote scoops, dat vind ik persoonlijk vaak minder, maar ben wel benieuwd!
 
zal het een kans geven ouwe baas.
 
Wel grote scoops, dat vind ik persoonlijk vaak minder, maar ben wel benieuwd!

Ah ok! Een halve scoop volstaat ook, dan heb je wat in de meeste preworkouts zit qua hoeveelheid. Mijn hele probleem met preworkouts was dat er 300mg caffeine in zit en de rest van de stoffen vervolgens (te) laag gedosseerd. En je kan dan niet meer nemen, want dan krijg je een caffeine overschot waar je niet blij van wordt. Deze pre is dus 300mg caffeine en de rest ook hoog, waardoor de scoop dus 25gr is. Op de pagina staat een overzichtelijk lijste van stoffen en hoeveelheden, dan kan je die vergelijken met je eigen huidige pre-workout.

zal het een kans geven ouwe baas.
:flexbiceps: leuk! Hoor graag een keer wat je er van vond.
 
Ah ok! Een halve scoop volstaat ook, dan heb je wat in de meeste preworkouts zitten. Mijn hele probleem met preworkouts was dat er 300mg caffeine zit en de rest van de stoffen laag gedosseerd. En je kan dan niet meer nemen, want dan krijg je een caffeine overschot waar je niet blij van wordt. Deze pre is dus 300mg caffeine en de rest ook hoog, waardoor de scoop dus 25gr is. Op de pagina staat een overzichtelijk lijste van stoffen en hoeveelheden, dan kan je die vergelijken met je eigen huidige pre-workout.
Waarschijnlijk bestel ik ehm ook wel een keer mee ;)
 
Wel grote scoops, dat vind ik persoonlijk vaak minder, maar ben wel benieuwd!
Als je van een PWO twee scoops moet nemen kom je uiteindelijk op hetzelfde aantal poeder uit, lijkt mij? :P
 
Als je van een PWO twee scoops moet nemen kom je uiteindelijk op hetzelfde aantal poeder uit, lijkt mij? :P
Ik heb veel PWO's waarvan 1 scoop maar 5-8g is ;)
 
Ik heb veel PWO's waarvan 1 scoop maar 5-8g is ;)
fully loaded van xxl. is ook een beste schep, moet zeggen dat beviel altijd wel dikke smaak explosie en kreeg er wel een goede kick van.
 
Back
Naar boven