Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fully loaded van xxl. is ook een beste schep, moet zeggen dat beviel altijd wel dikke smaak explosie en kreeg er wel een goede kick van.
Kijk, en dat is uiteindelijk wat telt! De ingredienten lijst en dosering van deze ziet er goed uit.:thumbs:
 
Ff hamburger met zoete aardappel friet gemaakt.
De low fat Hamerburger gebruikt.
Slechts 872 kcals.
106 C/ 26 F / 45P.
IMG_20200815_181056-01.jpeg
 
Leuke verrassing nadat eerder gecommuniceerd was dat het er niet zou komen.

Klopt! De partner die dit product speciaal voor ons maakt kon het niet per 200gr produceren. Vandaar dat mijn antwoord toen nee was. Een andere partner verpakt het nu voor ons en hebben daar een kleine batch laten draaien om te kijken of het goed gaat. Dat is zeer geslaagd gelukt en dit staat nu online. Omdat het een kleine batch is post / gepromote ik het nog niet. Hoop over 3 weken een grote batch binnen te hebben :). Dus wil je het graag hebben wees er snel bij!
 
Aangezien ik niet geheel tevreden was over de kip blokjes (veel stukje taai) heb ik de haasjes eens geprobeerd, echt super Nice! 10/10
 
is het sample pack van kipblokjes uitverkocht? kan het niet meer vinden
 
is het sample pack van kipblokjes uitverkocht? kan het niet meer vinden
Ik mistte ehm ook al. Maar de oplage daarvan was beperkt, dus ben bang dat die er niet meer is.
 
is het sample pack van kipblokjes uitverkocht? kan het niet meer vinden
Ik mistte ehm ook al. Maar de oplage daarvan was beperkt, dus ben bang dat die er niet meer is.

We hopen met de eerste levering twee weken te doen, maar was na 4 dagen al uitverkocht. Er wordt nu een hele grote batch gemaakt, waardoor we niet zomaar out of stock zouden moeten raken. Verwachte levertijd is +-2 weken.
 
We hopen met de eerste levering twee weken te doen, maar was na 4 dagen al uitverkocht. Er wordt nu een hele grote batch gemaakt, waardoor we niet zomaar out of stock zouden moeten raken. Verwachte levertijd is +-2 weken.
De medewerker die zo’n verkoophit bedenkt mag wel een kleine bonus krijgen.
 
Ik heb nog een zakje "smokey bbq" kruidenmix in de vriezer liggen.

Iemand suggesties waar deze kruiden goed bij smaken?
 
ieamnd ervaring met de kipblokjes tandoori? zijn die beetje sterk van smaak?
en waar moet ik bij denken bij toscaans?

Mijn favo nu zijn sweet & sour, piripiri en paprika chili
 
ieamnd ervaring met de kipblokjes tandoori? zijn die beetje sterk van smaak?
en waar moet ik bij denken bij toscaans?

Mijn favo nu zijn sweet & sour, piripiri en paprika chili

Tandoori ligt op de sterkte van piri piri en paprika chili, dus sterke smaak en pittig. Toscaans is een hele milde smaak net als green curry en lemon curry. Waar je aan moet denken vind ik te lastig om te beantwoorden, het is een unieke smaak.
 
Na een hele tijd weer besteld.. weer overgaan op musclemeat ipv elke dag vlees halen bij de supermarkt. Thanks voor 't gemak.
Uitgerekend is alles wel zo'n 12 euro per kilo, zalm rund of kip, wat het mooiste is :)
Ipv de normale kip producten deze keer de kipfiletspiezen en kip meatballs proberen, om toch de cut wat "lekkerder" te maken.
Ook de pangasiusfilet en zalmburger nieuw voor mij bij Musclemeat. Ga alles bakken met de airfryer! Ik laat nog weten zodra ik de resultaten heb :)
 
Na een hele tijd weer besteld.. weer overgaan op musclemeat ipv elke dag vlees halen bij de supermarkt. Thanks voor 't gemak.
Uitgerekend is alles wel zo'n 12 euro per kilo, zalm rund of kip, wat het mooiste is :)
Ipv de normale kip producten deze keer de kipfiletspiezen en kip meatballs proberen, om toch de cut wat "lekkerder" te maken.
Ook de pangasiusfilet en zalmburger nieuw voor mij bij Musclemeat. Ga alles bakken met de airfryer! Ik laat nog weten zodra ik de resultaten heb :)

Ben benieuwd!
 
Tandoori ligt op de sterkte van piri piri en paprika chili, dus sterke smaak en pittig. Toscaans is een hele milde smaak net als green curry en lemon curry. Waar je aan moet denken vind ik te lastig om te beantwoorden, het is een unieke smaak.

thx besteld :)
 
Back
Naar boven