MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Alle pakketten waren al vertrokken toen we er achter kwamen. Ook pakte hij de dozen uit bij de auto dus had geen zin gehad. Thnx!
Mss een idee om de tracker in een product te doen en opnieuw te sealen. Moet je nog steeds wel weten welk pakket naar die gasten toe gaat. Als ze uberhaud nu nog bestellen na alle aandacht.
 
1614763475999.png


NIEUW: Zalmfilets: Premium Middenstuk
Probeer ze nu met de -10% kortingsactie!
➡️
https://musclemeat.nl/week-actie
✅
Elke filet is van het mooiste middenstuk en dat proef je!
✅
Makkelijk te bakken op de huid.
✅
Geen toevoegingen: E-nummers, water of vetten
✅
Mooie roze, zachte, vettige vis.
 
Bekijk bijlage 522378

NIEUW: Zalmfilets: Premium Middenstuk
Probeer ze nu met de -10% kortingsactie!
➡️
https://musclemeat.nl/week-actie
✅
Elke filet is van het mooiste middenstuk en dat proef je!
✅
Makkelijk te bakken op de huid.
✅
Geen toevoegingen: E-nummers, water of vetten
✅
Mooie roze, zachte, vettige vis.
Hele mooie prijs (ook zonder aanbieding).

Puur uit interesse, hoe kan het dan deze zalmfilet 179 kcal / 100 gram heeft? Doorgaans ben ik gewend dat ze allemaal rond de 220 kcal zitten.
 
Hele mooie prijs (ook zonder aanbieding).

Puur uit interesse, hoe kan het dan deze zalmfilet 179 kcal / 100 gram heeft? Doorgaans ben ik gewend dat ze allemaal rond de 220 kcal zitten.
Wild versus kweek onder anderen, maar ook type zalm en uit welke zee/oceaan/rivier ze vandaan komen.

 
  • Like
Waarderingen: Onit
Dit is top! De zalmblokjes zijn goed. Ben benieuwd naar de hele filets.

Gaan zeker smaken :)! Ben ook fan van de blokjes, makkelijk voor mealpreppen. Maar een zalmfilet op smaak brengen en netjes bakken of in air fryer (in silverfolie) doen is toch wel een andere beleving in positieve zin.

Hele mooie prijs (ook zonder aanbieding).

Puur uit interesse, hoe kan het dan deze zalmfilet 179 kcal / 100 gram heeft? Doorgaans ben ik gewend dat ze allemaal rond de 220 kcal zitten.

9 * 11gr vet + 4 * 20 eiwit = 179kcal. Sommige zalmen zeggen nog meer vet te hebben waardoor de kcal hoger zijn. Maar dat is allemaal op basis van een lab test. Terwijl elke keer als je een zalm lab test er een andere waarde uitkomt. Elk beestje is weer anders. Waar wel weer groot verschil tussen zit is versus wilde zalm. Die heeft maar +-3gr vet wat net karton is als je het eet.
 
9 * 11gr vet + 4 * 20 eiwit = 179kcal. Sommige zalmen zeggen nog meer vet te hebben waardoor de kcal hoger zijn. Maar dat is allemaal op basis van een lab test. Terwijl elke keer als je een zalm lab test er een andere waarde uitkomt. Elk beestje is weer anders. Waar wel weer groot verschil tussen zit is versus wilde zalm. Die heeft maar +-3gr vet wat net karton is als je het eet.
Bedankt voor je uitleg. Ik zal bij mij volgende bestelling wat mee bestellen. Het liefst eet ik elke dag zalm.drool:
Wilde zalm is inderdaad niet te eten :roflol:
 
Kwamen er nog nieuwe ultimate producten?
 
Ha Olivier, even een snelle opmerking van mijn kant. Als ik wil betalen met Mastercard loopt de transactie telkens vast met de melding “You haven’t paid”. Dit is me al vaker gebeurd bij MuscleMeat dus ik heb eigenlijk nog geen enkele keer met Mastercard kunnen betalen.
Overigens doet mijn Mastercard het prima, dus het probleem lijkt echt bij MuscleMeat / koppeling met betaalsysteem te liggen. Is dit een bekend probleem?
 
Tipje van de sluier? :)
Nee, verrassing 😁 "but you will love it".
Ha Olivier, even een snelle opmerking van mijn kant. Als ik wil betalen met Mastercard loopt de transactie telkens vast met de melding “You haven’t paid”. Dit is me al vaker gebeurd bij MuscleMeat dus ik heb eigenlijk nog geen enkele keer met Mastercard kunnen betalen.
Overigens doet mijn Mastercard het prima, dus het probleem lijkt echt bij MuscleMeat / koppeling met betaalsysteem te liggen. Is dit een bekend probleem?
Zit er nog een error code of iets anders bij of is dat het enige? Kan je mij jouw naam in prive sturen dan kan ik zien waar het aan ligt en zo niet dan bel ik ze morgen. Wel weet ik dat de regels erg streng zijn zoals factuur en aflever adres en naam moet zelfde zijn ivm fraude gevoeligheid.
 
Ik zie dat enkel nog dat de veggie paella online staat. Is de ''normale'' paella zoals die eerste te bestellen was definitief uit het assortiment gehaald?
 
Meeh, de julienne groentemix is eruit :sad: Komt deze nog terug The Dutch Giant
 
Eatlean kaas niet meer in het assortiment door de brexit?
 
  • Sad
Waarderingen: Onit
Back
Naar boven