MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik zie dat enkel nog dat de veggie paella online staat. Is de ''normale'' paella zoals die eerste te bestellen was definitief uit het assortiment gehaald?

Leverancier is zelf met dit product gestopt. We hebben inmiddels vervanging gevonden, hoop binnen 3 weken binnen te hebben.

Meeh, de julienne groentemix is eruit :sad: Komt deze nog terug The Dutch Giant

Leverancier is helaas zelf met deze groentemix gestopt. We komen binnen enkele weken met veel nieuwe groentes die ready to eat zijn. Bv wortel, snijbonen, witte asperges. rode biet met appel.

Eatlean kaas niet meer in het assortiment door de brexit?
Dit zeg je net nu het laatste zakje opengaat. Hopelijk komt het weer op voorraad.

Klopt, het lukt het bedrijf nog niet door Brexit het hier te krijgen.
 
Leverancier is helaas zelf met deze groentemix gestopt. We komen binnen enkele weken met veel nieuwe groentes die ready to eat zijn. Bv wortel, snijbonen, witte asperges. rode biet met appel.

:heart:
Klopt, het lukt het bedrijf nog niet door Brexit het hier te krijgen.

Verwachting dat het nog gaat lukken?
 
witte asperges.
ryan reynolds drool GIF
 
Weer een paar mooie nieuwe producten. :thumbup:

De braadworsten zijn echt lekker, zeker die groene met spinazie.

Een opmerking over de tekst bij de rode kool met appeltjes. Dit is geen 100% rode rode kool en er zitten wel extra toevoegingen in.
 
  • Haha
Waarderingen: Onit
Weer een paar mooie nieuwe producten. :thumbup:

De braadworsten zijn echt lekker, zeker die groene met spinazie.

Een opmerking over de tekst bij de rode kool met appeltjes. Dit is geen 100% rode rode kool en er zitten wel extra toevoegingen in.

Heeft iemand ervaring met de Hollandse Meerval? Goede voedingswaarde en omega-3!

Tip The Dutch Giant:

De voedingswaarde van de VERNIEUWD: Vannamei Garnalen 1kg (800gr netto) (58 – 66 stuks) (rauw en gepeld) klopt niet.

Bovenin staan andere voedingswaarde dan onderin de beschrijving. :p

Bedankt!! Ik ga de twee fouten nu aanpassen.

Braadworsten lopen goed inderdaad van onze Duitse vriend.
Hollandse meerval krijgen we eind deze week of begin volgende week weer binnen. Ik vind het een top vis. Verkoopt niet heel goed denk doordat men de vis niet kent, maar houd hem in het assortiment omdat ik weet dat als je het eenmaal probeert je fan wordt.
 
Afgelopen weekend bij de turkse bakker brood gehaald en voor het eerst de ultimate doner kebab erop gegooid met wat knoflook/sambal en sla. 3 dingen
1. Bakkers/supermarkten kunnen geen turks brood bakken
2. Ultimate doner kebab is net zo lekker als doner van de turk
3. Totaal was het net zo lekker als vers bij een goede turk een broodje gaan zitten eten

Voor mij geen, in aluminium zwetende, broodjes meer. Als de nood hoog is gewoon uit de vriezer! Ook een melange met kip & doner is erg lekker!
 
Bestaat er een kans dat hun gedroogde worst ook weer terug komt in jullie assortiment?

Ja die komt eraan. Hoop morgen tijd te hebben om op de site te zetten.

Afgelopen weekend bij de turkse bakker brood gehaald en voor het eerst de ultimate doner kebab erop gegooid met wat knoflook/sambal en sla. 3 dingen
1. Bakkers/supermarkten kunnen geen turks brood bakken
2. Ultimate doner kebab is net zo lekker als doner van de turk
3. Totaal was het net zo lekker als vers bij een goede turk een broodje gaan zitten eten

Voor mij geen, in aluminium zwetende, broodjes meer. Als de nood hoog is gewoon uit de vriezer! Ook een melange met kip & doner is erg lekker!
Superrr :)!! Wordt ook veel gepakt bij ons in de pauzes.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag jullie nieuwe zalmfilet geproefd en hij smaakte heel goed, niks op aan te merken! Ik heb hem elke dag in mijn schema dus deze week even een grote lading bestellen :D
 
Vandaag jullie nieuwe zalmfilet geproefd en hij smaakte heel goed, niks op aan te merken! Ik heb hem elke dag in mijn schema dus deze week even een grote lading bestellen :D
Awesome :) heb hem momenteel ook in mijn dieet, 1x per dag. Tip: ik doe hem in de airfryer. Leg het op silverfolie, kruiden eropn, dicht maken, 180graden 12 minuten airfryer en klaar, dan is hij zo zacht als boter.
 
Awesome :) heb hem momenteel ook in mijn dieet, 1x per dag. Tip: ik doe hem in de airfryer. Leg het op silverfolie, kruiden eropn, dicht maken, 180graden 12 minuten airfryer en klaar, dan is hij zo zacht als boter.
Die tip heeft me al eerder iemand gegeven. Maar meestal eet ik de zalm met aardappeltjes dus de airfryer is dan al vol :p ik bereid de zalm nu altijd in de pan met xxl cooking spray, en dan is die ook heerlijk.

Nog een vraagje over het bestellen. Ik wilde gisteren 12 kg zalm (en nog wat andere dingen) bestellen, maar bij een postnl punt laten afleveren volgende week dinsdag. Dit kon ik alleen niet kiezen helaas. Ik kon alleen een postnl punt selecteren, maar geen dag. Ik ben vanaf morgenavond weg, dus ik durfde het niet aan om de bestelling morgen te laten komen met de kans op een dag vertraging. Als ik het pakket thuis wilde laten leveren kon ik wel een dag kiezen, maar ik ben overdag nooit thuis dus dat is niet zo handig. Is het mogelijk om een dag in de toekomst te kiezen als bezorgdatum bij een postnl punt?
 
Die tip heeft me al eerder iemand gegeven. Maar meestal eet ik de zalm met aardappeltjes dus de airfryer is dan al vol :p ik bereid de zalm nu altijd in de pan met xxl cooking spray, en dan is die ook heerlijk.

Nog een vraagje over het bestellen. Ik wilde gisteren 12 kg zalm (en nog wat andere dingen) bestellen, maar bij een postnl punt laten afleveren volgende week dinsdag. Dit kon ik alleen niet kiezen helaas. Ik kon alleen een postnl punt selecteren, maar geen dag. Ik ben vanaf morgenavond weg, dus ik durfde het niet aan om de bestelling morgen te laten komen met de kans op een dag vertraging. Als ik het pakket thuis wilde laten leveren kon ik wel een dag kiezen, maar ik ben overdag nooit thuis dus dat is niet zo handig. Is het mogelijk om een dag in de toekomst te kiezen als bezorgdatum bij een postnl punt?

De postnl plugin heeft inderdaad geen optie om een datum te kiezen bij afhaallocaties. Oplossing: bestellen, en dan ons bellen, handmatig in onze back-end na de bestelling kunnen we de datum wel aanpassen.
 
12 kg zalm komt eraan:D
Gescanned is trouwens fout, dat moet zijn "gescand"
20210329_125751.jpg
 
Back
Naar boven