XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

komen de nieuwe acties morgen?
 
bestelling 477482. kan je er wat liefde bijstoppen?
 

12 kg zalm komt eraan:D
Gescanned is trouwens fout, dat moet zijn "gescand"

Top order, bedankt!
Thnx, is aangepast!

Komt deze toevallig deze week? Dan wil ik daar namelijk nog even op wachten voordat ik een bestelling plaats :-)

Ik begin nu ook wel nieuwsgierig te worden
Nee helaas voorlopig niet. Recept is af, wachten nu op labtest en productieprijs, dingen duren lang helaas.
komen de nieuwe acties morgen?
Online :)!
bestelling 477482. kan je er wat liefde bijstoppen?
Toch niet de enge Dutch Giant Balls he?

1617872389825.png


BREAKING NEWS: Nieuwe filmrol voor onze Dutch Giant!
Olivier zal spelen in de film Borderlands als "Krom": leider van de psycho's die Pandora terroriseren. Hij speelt samen met o.a. Kevin Hart, Jack Black, Cate Blanchett & Jamie Lee Curtis.
Ter viering deze week het complete Dutch Giant assortiment tot 20% korting t/m 13-4
➡
https://musclemeat.nl/week-actie/
✅
Ongekende lab geteste voedingswaarden.
✅
Lekkere smaken en goed oplosbaar.
✅
Unieke formules samengesteld door Olivier Richters.
✅
Thuis geleverd door heel NL, BE en DE.
 
The Dutch Giant het pakketje staat al in de auto.

ben benieuwd voor mijn fijne verrassingspakket.
heb sowieso de nieuwe zalm en je preworkout.
 

Aardappel Gratin​

Het product wordt geleverd in door plastic verpakte porties van 2500 gram. IQF ingevroren: Alles is los van elkaar ingevroren, zodat er makkelijk losse porties uitgehaald kunnen worden. Dit product telt voor een halve kg in de winkelwagen.

Voedingswaarden​

100 gram bevat:

  • Energie: 148kJ/617Kcal
  • Eiwit: 4.4g
  • Koolhydraten: 14.0g waarvan suikers: 2.0g
  • Vet: 7.8g waarvan verzadigd vet: 5.1g
  • Vezels: 1.1g
  • Zout: 0.66g


Voedingswaarde energie staan verkeerd om ;)
 
Iemand hier de entrecotes al eens of vaker besteld?
 
Iemand hier de entrecotes al eens of vaker besteld?
Ja, al is het inmiddels wel een tijdje geleden. Was er bij de regel wel erg over te spreken. Misschien 1 of 2 keer een beetje taai stuk gehad..
 
Toevallig al bericht ontvangen van andere klanten over het 5% gehakt dat opeens een stuk meer vet lijkt te bevatten?
Ordernummer: 473059

Ik eet het gehakt dagelijks en merk dat in deze batch significant meer vet bevat. Nu een aantal keer gebakken en er ligt echt veel vet in de pan (even laten drogen om te controleren of het nou vocht was of niet)..
 
Toevallig al bericht ontvangen van andere klanten over het 5% gehakt dat opeens een stuk meer vet lijkt te bevatten?
Ordernummer: 473059

Ik eet het gehakt dagelijks en merk dat in deze batch significant meer vet bevat. Nu een aantal keer gebakken en er ligt echt veel vet in de pan (even laten drogen om te controleren of het nou vocht was of niet)..
Nee niet gehoord. Maak hier ook elke dag gehakt en niets opgevallen: https://instagram.com/stories/thedu...ource=ig_story_item_share&igshid=g2bvjb5aixj3 . Plas eronder is mijn olijfolie. Op achtergrond is er niks veranders als in leverancier etc. Nu kan het in theorie iets verschillen per batch inderdaad. Welk batchnummer heb je? Dan weet ik of ik zelfde hier heb liggen.
 
Bekijk bijlage 524863

BREAKING NEWS: Nieuwe filmrol voor onze Dutch Giant!
Olivier zal spelen in de film Borderlands als "Krom": leider van de psycho's die Pandora terroriseren. Hij speelt samen met o.a. Kevin Hart, Jack Black, Cate Blanchett & Jamie Lee Curtis.
Ter viering deze week het complete Dutch Giant assortiment tot 20% korting t/m 13-4
➡
https://musclemeat.nl/week-actie/
✅
Ongekende lab geteste voedingswaarden.
✅
Lekkere smaken en goed oplosbaar.
✅
Unieke formules samengesteld door Olivier Richters.
✅
Thuis geleverd door heel NL, BE en DE.
gaaf man! Jack black is mijn favoriete artiest en Borderlands mijn favoriete game reeks 😁 erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken! Veel plezier&succes
 
Ik mis een aantal rauwe kipproducten, zoals dijfilet, filetblokjes en kipgehakt. (Wanneer) komen deze terug?
 
Ik mis een aantal rauwe kipproducten, zoals dijfilet, filetblokjes en kipgehakt. (Wanneer) komen deze terug?
Komen terug. Zijn druk bezig met nieuwe leverancier. Hoop binnen 2 weken alles rond is.
 
Awesome :)! Mocht je keer tikd hebben je mening te geven dan lees ik het graag!
De zalm is echt uitstekend. Makkelijk zo in de porties. De verpakking vind ik niet ideaal maar goed dat is iets autistisch in mij.

De pre workout geef ik een 4. Heb een tijdje geen pwo gebruikt. De smaak moet je echt je best voor doen om het binnen te houden. Qua werking heb ik wel pre's gehad waar ik wat lekkerder op ga.
 
De zalm is echt uitstekend. Makkelijk zo in de porties. De verpakking vind ik niet ideaal maar goed dat is iets autistisch in mij.
Eens vwb de verpakking. Zou handig zijn als je de verpakkingen eraf kon scheuren. Nu knip ik vaak al per ongeluk een andere verpakking open.
 
Is de Kippendijen Superieur uit het assortiment?
 
Back
Naar boven