MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik had de nalevering in goede orde ontvangen, Dankjewel! top opgelost.

:thumbs:

Mexican Kipfiletblokjes zijn goedgekeurd. Lekker pittig.

Top, bedankt voor de review!

Ik zie dat CBD olie weer bij xxl op voorraad is, krijgen jullie hem ook weer op voorraad The Dutch Giant ?

Is weer online!

Ik was fan van de preworkout maar ik zie nu dat de potten van 30 servings naar 20 servings zijn gegaan voor exact dezelfde prijs en dat maakt het wel prijzig, even 33% extra marge gepakt :p
Overigens zit er een foutje in het label denk ik, de creatine is in de nieuwe pot verlaagd van 5 naar 3 gram terwijl de scoopsize volgens het label nog steeds 25 gram is zoals bij de oude pot. De rest is hetzelfde gebleven alleen alle ingredienten bij elkaar opgeteld is nu zeker geen 25gram meer ;). Verder erg tevreden over jullie vlees producten! :D:pressing:

30 servings naar 20
De formule is 25 gr en de scoop ook, altijd geweest. De inhoud van de pot is 500gr, altijd geweest. Maakt 20 servings. Dit stond op de website voor aankoop altijd goed. Helaas in de eerste batch is er een drukfout op de sticker gemaakt waar 30 op stond. Prijs vs grammen is niet veranderd voor aankoop op de site.

maakt het wel prijzig,
Je vergelijkt prijs gedeeld door servings. Mijn advies: nooit doen. Niet omdat ik wil dat je persee mijne koopt, maar als je uberhaupt merken gaat vergelijken. Voorbeeld: de meest verkochte preworkout van NL (laat naam bewust weg) heeft de beste prijs / servings. Daar zou ik mijn naam nooit op willen zetten, want wat krijg je terug? Als eerst een formule die geheim is gemaakt, niet transparant zoals de JPG op mijn site. Echter met de eigenaar gesproken: in de 10gr scoop zit: maltodextrine als hoofdingredient, caffeine naar 500mg (zware overkill, maarja daar ga je wel op dus goede reviews, enige werkte ingredient) en de rest van de ingredienten is 1 gram, te weinig om te laten werken maar erin gedaan want dan kan je het benoemen als ingredient op je site. Men kijkt vaak helaas niet naar de formule, wat men binnen krijgt maar naar serving prijs wat jammer is. Ook beseft met vaak niet dat die potjes 300gr zijn vs 500gr wanneer ze naar serving prijs kijken en dus veel meer gram wel/niet per serving binnen krijgen. Dat is ook één van de redenen dat ik mijn eigen lijn opgezet heb. Na B&F schandaal worden er nog steeds zulke vieze spelletjes gespeeld. Ik wilde nadat ik onafhankelijk werd van voeding (Muscle Meat, geen supermarkt formules meer) ook onafhankelijk van supplementen worden. Ik ben zometeen 3 maanden weg voor mijn volgende film en kan gewoon blijven eten en supplementeren zoals ik thuis doe, heerlijk. Ultieme droom die uitgekomen is. Mensen die dat zelfde willen, mijn vissie, kunnen mee bestellen. Uiteindelijk als ik in UK, Italie en Marokko straks ben bestel ik ook bij mezelf hehe.

Creatine is in de nieuwe pot verlaagd van 5 naar 3 gram
Klopt, ben helaas op de vingers getikt. In het buitenland mag er max 3gr creatine in een mix product zitten per serving. Trieste bedoeling @ wetgeving. Had graag de 5gr willen houden.

Ingredienten bij elkaar opgeteld is nu zeker geen 25gram meer
De inhoud van de scoop blijft 25gr, ook de pot is 500gr. De verhouding is veranderd. Betekend dat de 2 missende gram creatine je nu met de 25gr scoop meer van de andere ingredienten schept. Maar ook L-tyrosine is veranderd. Dit was eerst een versie met een aanhangels. Na beter de onderzoeken gelezen te hebben kun je beter voor de pure vorm gaan. Het aanhangels is marketing en maakte het goedkoper met slechtere werking. Beter nu dus. Ik moet even navragen bij de fabriek hoe de verhouding in de scoop nu zit als je schept. 2 gr op 25gr missend maakt dat de andere ingredienten in theorie 8% omhoog zijn gegaan. Dit is mij ontschoten, excuses. Al kan het zo zijn dat het nog steeds klopt. Kom bij je terug.

Vandaag me bestelling binnen gekregen alleen heb ik Tuna steaks gekregen ipv de garnalen 😆 waar kan ik dit melden ?

Edit; inmiddels super geholpen door de klantenservice

Excuses voor de fout, fijn dat het opgelost is :thumbs:
 
Ha Olivier,

Als vaste klant bij jullie(en aangezien alles altijd klopte) heb ik mijn afgelopen bestelling niet gecontroleerd. Ik kom er nu echter achter dat ik een hele zak kip teriyaki mis, ik heb de klantenservice ook al gemaild maar wellicht kan jij ook iets betekenen.

Gaat om #488741, thanks alvast.
 
Ha Olivier,

Als vaste klant bij jullie(en aangezien alles altijd klopte) heb ik mijn afgelopen bestelling niet gecontroleerd. Ik kom er nu echter achter dat ik een hele zak kip teriyaki mis, ik heb de klantenservice ook al gemaild maar wellicht kan jij ook iets betekenen.

Gaat om #488741, thanks alvast.
Excuses! En geen zorgen. Wordt altijd netjes opgelost. Met de tracking postnl waar het gewicht pakket te zien is kunnen we het altijd nagaan en meteen oplossen. Onze Yvette komt morgen ochtend bij je terug op mail!
 
Wat is die gyros lekker!!! Het proeft alsof ik aan get cheaten ben…. Maar dan zie ik de macro’s … en is t top macros 😁
 
30 servings naar 20
De formule is 25 gr en de scoop ook, altijd geweest. De inhoud van de pot is 500gr, altijd geweest. Maakt 20 servings. Dit stond op de website voor aankoop altijd goed. Helaas in de eerste batch is er een drukfout op de sticker gemaakt waar 30 op stond. Prijs vs grammen is niet veranderd voor aankoop op de site.

maakt het wel prijzig,
Je vergelijkt prijs gedeeld door servings. Mijn advies: nooit doen. Niet omdat ik wil dat je persee mijne koopt, maar als je uberhaupt merken gaat vergelijken. Voorbeeld: de meest verkochte preworkout van NL (laat naam bewust weg) heeft de beste prijs / servings. Daar zou ik mijn naam nooit op willen zetten, want wat krijg je terug? Als eerst een formule die geheim is gemaakt, niet transparant zoals de JPG op mijn site. Echter met de eigenaar gesproken: in de 10gr scoop zit: maltodextrine als hoofdingredient, caffeine naar 500mg (zware overkill, maarja daar ga je wel op dus goede reviews, enige werkte ingredient) en de rest van de ingredienten is 1 gram, te weinig om te laten werken maar erin gedaan want dan kan je het benoemen als ingredient op je site. Men kijkt vaak helaas niet naar de formule, wat men binnen krijgt maar naar serving prijs wat jammer is. Ook beseft met vaak niet dat die potjes 300gr zijn vs 500gr wanneer ze naar serving prijs kijken en dus veel meer gram wel/niet per serving binnen krijgen. Dat is ook één van de redenen dat ik mijn eigen lijn opgezet heb. Na B&F schandaal worden er nog steeds zulke vieze spelletjes gespeeld. Ik wilde nadat ik onafhankelijk werd van voeding (Muscle Meat, geen supermarkt formules meer) ook onafhankelijk van supplementen worden. Ik ben zometeen 3 maanden weg voor mijn volgende film en kan gewoon blijven eten en supplementeren zoals ik thuis doe, heerlijk. Ultieme droom die uitgekomen is. Mensen die dat zelfde willen, mijn vissie, kunnen mee bestellen. Uiteindelijk als ik in UK, Italie en Marokko straks ben bestel ik ook bij mezelf hehe.

Creatine is in de nieuwe pot verlaagd van 5 naar 3 gram
Klopt, ben helaas op de vingers getikt. In het buitenland mag er max 3gr creatine in een mix product zitten per serving. Trieste bedoeling @ wetgeving. Had graag de 5gr willen houden.

Ingredienten bij elkaar opgeteld is nu zeker geen 25gram meer
De inhoud van de scoop blijft 25gr, ook de pot is 500gr. De verhouding is veranderd. Betekend dat de 2 missende gram creatine je nu met de 25gr scoop meer van de andere ingredienten schept. Maar ook L-tyrosine is veranderd. Dit was eerst een versie met een aanhangels. Na beter de onderzoeken gelezen te hebben kun je beter voor de pure vorm gaan. Het aanhangels is marketing en maakte het goedkoper met slechtere werking. Beter nu dus. Ik moet even navragen bij de fabriek hoe de verhouding in de scoop nu zit als je schept. 2 gr op 25gr missend maakt dat de andere ingredienten in theorie 8% omhoog zijn gegaan. Dit is mij ontschoten, excuses. Al kan het zo zijn dat het nog steeds klopt. Kom bij je terug.

Aha het 30/20 serving issue was alleen maar een label foutje, kan gebeuren! Fijn dat er in ieder geval nog net zo veel in zit als eerst. Ik ken de trucs van de supplementen en voedingsindustrie inmiddels wel om zaken te verbergen of juist op het label te krijgen :o. Erg fijn dat jouw pre workout als een van de weinige op de markt wel de volledige aanbevolen dosis van de gebruikte ingredienten bevat :1e::1e: en dan zit het product qua prijs op de juiste plaats (= mening). Precies de reden waarom ik ook goed naar je label heb gekeken. Met de laatste opmerking bedoelde ik eigenlijk alleen het label, de serving size volgens het label is 25 gram. Als je alle individuele ingredienten die op het label vermeld staan optelt kom je op minder uit (zeker nu de crea verlaagd is terwijl de oude pot ook 25gr aangaf). Ik snap dat je zaken als smaakstoffen en bindmiddelen (indien aanwezig) ook moet meetellen. Anyways, 25gram is voor mij de perfecte size en het is en blijft nog steeds mijn favoriete preworkout dus hopelijk verander je er niet al te veel aan :D:D

ps; aangezien mijn opmerking niet terecht blijkt heb ik mijn oorspronkelijke reactie verwijderd ;).

Dank voor de verhelderende en vooral eerlijke reactie daar kunnen anderen een voorbeeld aan nemen! Enne altijd fijn als je bij jezelf kunt bestellen haha, veel succes met de film ik zie je t.z.t. op het witte doek! :cool:
 
He Olivier,
Ik wil net een bestelling doen, maar zie dat helaas zowel de mexican als teriyaki kipblokjes uitverkocht zijn. Enige kans dat deze morgen weer te bestellen zijn zodat ik ze vrijdag heb?
 
He Olivier,
Ik wil net een bestelling doen, maar zie dat helaas zowel de mexican als teriyaki kipblokjes uitverkocht zijn. Enige kans dat deze morgen weer te bestellen zijn zodat ik ze vrijdag heb?

Sorry, soms krijg ik geen email dat er een nieuw bericht is! Teriyaki en Mexican zijn beide niet alleen bij ons op maar ook bij de opslaglocatie. Nieuwe voorraad is besteld maar kan nog wel wat weken duren. Zou er niet op wachten op dit moment.
 
Sorry, soms krijg ik geen email dat er een nieuw bericht is! Teriyaki en Mexican zijn beide niet alleen bij ons op maar ook bij de opslaglocatie. Nieuwe voorraad is besteld maar kan nog wel wat weken duren. Zou er niet op wachten op dit moment.
Ik heb zojuist besteld. Wilde graag dinsdag mijn pakket ontvangen, maar dat kon ik enkel kiezen bij thuisbezorging. Ik laat altijd bezorgen bij een afhaalpunt en dan kon ik alleen woensdag invullen (afhaalpunt is gewoon een supermarkt dus open). Kun je misschien ervoor zorgen dat het toch maandag al verzonden wordt want ik heb nog precies genoeg kip t/m dinsdag en anders wordt het supermarkt kip woensdag en daar heb ik niet zoveel zin in:roflol:
Gaat om bestelling #494322
 
Ik heb zojuist besteld. Wilde graag dinsdag mijn pakket ontvangen, maar dat kon ik enkel kiezen bij thuisbezorging. Ik laat altijd bezorgen bij een afhaalpunt en dan kon ik alleen woensdag invullen (afhaalpunt is gewoon een supermarkt dus open). Kun je misschien ervoor zorgen dat het toch maandag al verzonden wordt want ik heb nog precies genoeg kip t/m dinsdag en anders wordt het supermarkt kip woensdag en daar heb ik niet zoveel zin in:roflol:
Gaat om bestelling #494322
Vertrekt vandaag! Thnx voor je order.
 
The Dutch Giant

Yo, ik kreeg zojuist de track and trace. Ik zie alleen dat het tijdvak op 11:15 tot 13:45 staat, maar ik had een avondlevering aangeklikt (staat ook in de emailbevestiging).

Kan je hier toevallig iets mee? Ik ben er smiddags helaas echt niet.

Betreft order

493945​

 
The Dutch Giant

Yo, ik kreeg zojuist de track and trace. Ik zie alleen dat het tijdvak op 11:15 tot 13:45 staat, maar ik had een avondlevering aangeklikt (staat ook in de emailbevestiging).

Kan je hier toevallig iets mee? Ik ben er smiddags helaas echt niet.

Betreft order

493945​

Hmm, in onze backend staat ook avond. De zendbon komt er automatisch uit via postnl plugin en de tracking ook. We maken soms mee dat postnl avond levering zelf uitschakeld bij sommige postcode om:

a: avond levering bestaat daar nog niet
b: te weinig chauffeurs
c: postnl overbelast, schuift avond over op dag.

alle drie vind ik niet kunnen, mensen die avond kiezen, werken 99% van de keer. Ik moet even uitzoeken of het aan één van die dingen ligt of ict fout is. Excuses in ieder geval.

Het pakket was al opgehaald door postnl toen je dit schreef.

Oplossingen:
a: hang een briefje op bij de deurbel met iets in de trant van: Beste postbode, indien afwezig pakket bij buren / voor deur laten staan / in schuur / in tuin etc.. Het zit zo dat postbodes ook van hun pakket af willen en als ze een tip krijgen van de bewoner hier uit ervaring 90% van de keren naar luisteren.
b: pakket is overmorgen ook nog bevroren
C: als het pakket helemaal misloopt sta ik uiteraard garant voor jouw pakket en krijg je een nieuwe.
 
Laatst bewerkt:
Hmm, in onze backend staat ook avond. De zendbon komt er automatisch uit via postnl plugin en de tracking ook. We maken soms mee dat postnl avond levering zelf uitschakeld bij sommige postcode om:

a: avond levering bestaat daar nog niet
b: te weinig chauffeurs
c: postnl overbelast, schuift avond over op dag.

alle drie vind ik niet kunnen, mensen die avond kiezen, werken 99% van de keer. Ik moet even uitzoeken of het aan één van die dingen ligt of ict fout is. Excuses in ieder geval.

Het pakket was al opgehaald door postnl toen je dit schreef.

Oplossingen:
a: hang een briefje op bij de deurbel met iets in de trant van: Beste postbode, indien afwezig pakket bij buren / voor deur laten staan / in schuur / in tuin etc.. Het zit zo dat postbodes ook van hun pakket af willen en als ze een tip krijgen van de bewoner hier uit ervaring 90% van de keren naar luisteren.
b: pakket is overmorgen ook nog bevroren
c: wanneer je pakket vanavond gesoorteerd is, kan je voor 23:59 geloof ik via de tracking zelf nog address wijzigen, moet je even kijken of er een optie is die je aanstaat.
d: als het pakket helemaal misloopt sta ik uiteraard garant voor jouw pakket en krijg je een nieuwe.
Bedankt voor de tips! Ik hoop dat de bezorger het gewoon voor de voordeur legt. Werd eergisteren ook gedaan door PostNL met een XXL Nutrition doos. Anders de volgende dag zsm ophalen bij he

(alhoewel dat tuug niet eens aan heeft gebeld en ik gewoon thuis was lol)

Ik laat weten hoe het is gegaan ;-)
 
Bedankt voor de tips! Ik hoop dat de bezorger het gewoon voor de voordeur legt. Werd eergisteren ook gedaan door PostNL met een XXL Nutrition doos. Anders de volgende dag zsm ophalen bij he

(alhoewel dat tuug niet eens aan heeft gebeld en ik gewoon thuis was lol)

Ik laat weten hoe het is gegaan ;-)

Bedankt voor je begrip! Heb net met mijn programmeur gesproken die vanmiddag al contact hierover had met ICT PostNL. Ze zijn bij postnl op de hoogte van deze fout, meerdere webshops hebben geklaagd. Het gebeurt niet bij elke avond levering (1% van de avond bestellingen), dus mensen die dit lezen kies gerust avond is mijn advies en check de tracking die je krijgt. Als deze tracking niet goed is bel ons, niet mailen ivm tijdsdruk om het handmatig aan te passen bij ons.
 
Bij mijn vorige bestelling Spareribs Goldrush (2x400gr) (Spaans Iberico) besteld.
Ik wou deze opnieuw bestellen, maar ik vind ze niet terug op de site. Komen deze nog terug of zijn ze uit het gamma?
 
Back
Naar boven