XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik had het als volgt begrepen:

Welk btw-tarief geldt voor verzendkosten?​

Over de verzendkosten dient u het btw-tarief te rekenen wat geldt voor de producten die u verzendt. Verkoopt u producten waarover het btw-tarief 21% is, dan rekent u over de verzendkosten ook 21% btw. Is de btw over de producten die u verkoopt 9%? Dan rekent u over de verzendkosten ook het 9% btw-tarief.

Wanneer u meerdere goederen met verschillende btw-tarieven op één factuur verkoopt, dan geldt het hoogste btw-tarief. Wanneer de goederen die u verkoopt btw-vrijgesteld zijn dan hoeft u over de verzendkosten ook geen btw te rekenen.
 
Vandaag weer een flinke doos binnengekregen, de postbezorger weer stiekem sterk laten worden ;). Dit keer ook eens Meerval gekocht om te proberen, iemand anders het wel eens geprobeerd en wat vinden jullie ervan?
 
Wat zijn die Noorse zalmfilets en kabeljauw lions toch twee super producten.
 
Laatst bewerkt:
Toevallig nog een aankomende actie voor black friday? Anders wacht ik ff met bestellen :p
 
Vandaag weer een flinke doos binnengekregen, de postbezorger weer stiekem sterk laten worden ;). Dit keer ook eens Meerval gekocht om te proberen, iemand anders het wel eens geprobeerd en wat vinden jullie ervan?

Meerval wordt helaas niet veel verkocht. Toch wil ik hem in assortiment houden al is het voor mijzelf. Meerval voelt als kwaliteits vis aan: meer structuur dan Panga, ook geen sterke vis smaak, Nederlandse kweek. Meer eiwit dan panga, 0.75gr omega 3 per 100gr. Prijs goedkoper dan zalm en kabeljauw.

Wat zijn die Noorse zalmfilets en kabeljauw lions toch twee super producten.

Heeft echt jaren geduurd voordat we het in het assortiment kregen. Konden geen goede prijs/kwaliteit verhouding vinden al die jaren. Nu gelukt :). Fijn om te lezen en bedankt voor je aankoop!

Toevallig nog een aankomende actie voor black friday? Anders wacht ik ff met bestellen :p

Komt eraan :). Woensdag online.
 
Meerval wordt helaas niet veel verkocht. Toch wil ik hem in assortiment houden al is het voor mijzelf. Meerval voelt als kwaliteits vis aan: meer structuur dan Panga, ook geen sterke vis smaak, Nederlandse kweek. Meer eiwit dan panga, 0.75gr omega 3 per 100gr. Prijs goedkoper dan zalm en kabeljauw.
Ondertussen ook al geprobeerd en is goed bevallen! Zoals je al zegt, het voelt gewoon stevig aan (bijna vleesachtig) en een prima smaak. Volgende keer misschien weer halen :)
 
Rmez0wO9Ran4.jpg

260375113_4188145144623969_8262036356630081431_n(1).jpg

BLACK FRIDAY
-30%: High Protein Maaltijden
🍲
!
-20%: Dutch Giant Supplements!
-10% Alle 2.5kg kipzakken!

➡️
https://musclemeat.nl/week-actie
Altijd een lekkere gezonde maaltijd binnen handbereik. Warm het op in de magnetron en klaar! Probeer daarom nu één van onze 26 maaltijden.
✅
Uniek samengestelde maaltijden met maar liefst 40-50 gram eiwit.
✅
Zowel Bulk/Spieropbouw als Cut/afval maaltijden.
✅
Super voordelige prijs in vergelijking met andere aanbieders!
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk wel interessant om te weten hier.
Wanneer is de feestdagen (kerst/O&N) sluiting?
 
Luxevlees10%.jpg

ACTIE: 15+ luxe vlees soorten -10%
🥩
!
Ideaal voor de feestdagen of om jezelf te trakteren!
➡️
https://musclemeat.nl/week-actie
✅
Restaurant kwaliteit onder supermarkt prijs.
✅
Top cuts uit de beste streken.
✅
Vleesrassen met ongekende smaak en textuur.
✅
Thuis vriesvers geleverd.
 
Nog geen 2 weken geleden:
Screenshot_20211215-164102_Chrome.jpg


En nu sale maar ze zijn duurder???

Screenshot_20211215-164137_Chrome.jpg
 
Is er een reden dat ook de tournedos ineens 7 euro duurder zijn? Schrok van de prijs stijging ?!
 
Is er een reden dat ook de tournedos ineens 7 euro duurder zijn? Schrok van de prijs stijging ?!
Ik zie nu ook nog meer producten die plots in prijs verhoogd zijn en in de "sale" zijn :(
 
Begrijpelijke reactie alleen de wereld is in een crisis. Prijzen zijn vorige week veranderd en zal voorlopig zo blijven. Misschien heb je af en toe een nieuwsbericht voorbij zien komen en alles is waar, wat ook invloed heeft op de voeding: https://www.rtlnieuws.nl/economie/a...-energie-ecb-beleid-economen-europa-nederland
Denk aan benzine (vervoer), co2 taxes (droogijs), mislukte oogsten in de wereld (groente), inflatie, elektriciteit. Over de afgelopen maanden heen hebben al onze leveranciers (20+) de prijzen verhoogd, sommige al 3x een prijsverhoging gedaan. Niemand doet het uit oogpunt ''meer verdienen'', maar om bij te benen met de wereld prijzen (wat iets daadwerkelijk kost om te produceren). Ik heb even snel prijzen vergeleken met Jumbo en AH en we zitten eigenlijk overal nog onder qua kg prijs van hun. Iedereen gaat omhoog :(. Onze rund leveranciers voorspelling is dat biefstuk in de toekomst een luxe product zal worden en dus niet meer betaalbaar voor iedereen. Ik zie dat de AH al op 30euro/kg zit voor biefstuk. Let op dat onze geen biefstuk maar runderkogel is en Ierse Angus wanneer je vergelijkingen maakt.
 
Laatst bewerkt:
Van wat ik lees vanuit grote "economen" is de corona pandemie maar een schreintje vergeleken de crisis die er gaan de is in de productie wereld. Gronfstoffen/werknemers worden schaars waardoor alles skyrocket, zo ook voor jullie zo te zien helaas. Echt iedereen heeft last van de supply chain, maakt niet uit welke branch volgens mij.
 
ik wou net gaan bestellen, maar schik ook van de prijsophoging!
 
Onze rund leveranciers voorspelling is dat biefstuk in de toekomst een luxe product zal worden en dus niet meer betaalbaar voor iedereen.
Wat een pauperwereld zitten we inmiddels in..

Man, man, man
 
Ik vroeg mij af of de plantaardige stukjes als rund van PLNT nog zouden terugkomen? :)
De laatste tijd kon ik alleen de kip bestellen en nu zag ik dat ze zelfs volledig van de site verdwenen zijn.
 
Ik vroeg mij af of de plantaardige stukjes als rund van PLNT nog zouden terugkomen? :)
De laatste tijd kon ik alleen de kip bestellen en nu zag ik dat ze zelfs volledig van de site verdwenen zijn.
We hebben veel batches terug gegeven aan de producent omdat kwaliteit niet stabiel was. Tot een moment dat we er klaar me waren. Ze leren het product zelf maar eerst stabiel te maken voordat ze mogen aankloppen bij ons. Voorlopig dus uit de webshop.
 
Back
Naar boven