Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hier zijn we tegenwoordig verslaafd aan de ultimate kipfilet sticks! Stiekem net iets lekkerder dan de kipnuggets. En die zijn al verdomd lekker!

 
Bedankt voor je eerste bestelling! Mocht je een keer tijd hebben, hoor graag wat je er van vond.
Pakketje vandaag netjes afgeleverd, na gisteren te bestellen top!
Als ik hier zo lees lijkt het of ik de kipbuggets vergeten bestellen ben 😆. Als ik van alles wat gegeten heb laat ik nog wat weten. Hier of op de website?
 
Afgelopen maand toch maar een bestelling gedaan na lang lopen stoeien met koken, zoveel tijd kwijt, kijk je een tutorial wat super lekker lijkt en heb je het gemaakt is het niet te eten. Heel pakket besteld, rijst, kipblokjes, brocoli, insalata, letscho.. en echt alles is echt super kwaliteit en lekker😍
Vriezer raakt aardig leeg nu, wil nu de kipfilethaas chunks proberen, alleen is er al bekend wanneer de insalata mediterana weer op voorraad is?
 
Net de roasted kipfilet blokjes gegeten (paprika-chili). Damn we zijn alle 2 aangenaam verrast! Heel goed, super mals en goed van smaak. Dat beloofd :)
 
The Dutch Giant 28 juni mijn bestelling ontvangen en eigenlijk zonder echt te checken alles in de vriezers gegooid…. Tot ik zojuist nuggets wilde pakken en er achter kwam dat deze dus niet in de levering gezeten hebben. Kunnen jullie achter de schermen nog controleren of er iets fout gegaan is? Kan me goed voorstellen dat ik te laat ben met het melden van zoiets, gaat om order 569883.

Excuses voor de misser! Ik mail je nu met twee oplossingen.

Heb sinds jaren weer besteld en ben heel erg tevreden. Kip is top, die 2,5kg zakken zijn heel handig. Ook de smaak van al het rundvlees (burgers, balletjes) zijn heel goed.

Blijf zeker bestellen :)

Top :)! Ook als je niet naar gym gaat (weet niet of dat reden was voor stoppen), blijven mensen bestellen. Gemak dient de mens!

The Dutch Giant

Voorraad is op dus mag ruimschoots aangevuld worden. Komt de nieuwe week actie vandaag online?

Yes! -20% op whey concentraat en daarmee de beste kg prijs verkrijgbaar op het moment in NL.

Hier zijn we tegenwoordig verslaafd aan de ultimate kipfilet sticks! Stiekem net iets lekkerder dan de kipnuggets. En die zijn al verdomd lekker!


Kipsticks is mijn vriendin ook verslaafd aan :D. Ik combineer het zelf met de lightsauzen, dippen.

Pakketje vandaag netjes afgeleverd, na gisteren te bestellen top!
Als ik hier zo lees lijkt het of ik de kipbuggets vergeten bestellen ben 😆. Als ik van alles wat gegeten heb laat ik nog wat weten. Hier of op de website?

Oei, de ''ultimate producten'' was ik inderdaad vergeten aan de raden. Next time als je eerste order beviel! Review mag altijd op google bv, maar hier is ook leuk.

Afgelopen maand toch maar een bestelling gedaan na lang lopen stoeien met koken, zoveel tijd kwijt, kijk je een tutorial wat super lekker lijkt en heb je het gemaakt is het niet te eten. Heel pakket besteld, rijst, kipblokjes, brocoli, insalata, letscho.. en echt alles is echt super kwaliteit en lekker😍
Vriezer raakt aardig leeg nu, wil nu de kipfilethaas chunks proberen, alleen is er al bekend wanneer de insalata mediterana weer op voorraad is?

Ik kook al 9 jaar niet meer, welkom bij Muscle Meat :D. Insalata vrees ik pas over 2 weken.

Net de roasted kipfilet blokjes gegeten (paprika-chili). Damn we zijn alle 2 aangenaam verrast! Heel goed, super mals en goed van smaak. Dat beloofd :)

Is de meest verkochte smaak, wel redelijk pittig :D. Bedankt voor de review!

Zelf heb ik teriyaki en indian butter op, beide erg lekker.

Top :) die twee zijn bij de laatste ronde smaken ontwikkeld. Erg blij mee.
 
Moest even wennen aan de beef jerky textuur, maar de original & peppered zijn helemaal prima.
Volgende maand bestel ik zeker een aantal pakjes van alle smaken, goed spul!
 
Ik moet zeggen dat ik twijfelde om te bestellen omdat ik normaal alles zef maak, door drukte op werk en privé dacht ik makkelijk een keer een bestelling te plaatsen...
Godver wat is dit lekker man!
Low fat burgers, kip piri piri en smokey bbq zijn toch wel toppers!
 
musclemeat is al jaren mijn trouwe leverancier van vlees/kip/vis.

Facts
 
Moest even wennen aan de beef jerky textuur, maar de original & peppered zijn helemaal prima.
Volgende maand bestel ik zeker een aantal pakjes van alle smaken, goed spul!

Top :)! 30gr eiwit per pakje, en dan hebben we het over kwaliteit eiwit. Niet soja eiwit :D.

Ik moet zeggen dat ik twijfelde om te bestellen omdat ik normaal alles zef maak, door drukte op werk en privé dacht ik makkelijk een keer een bestelling te plaatsen...
Godver wat is dit lekker man!
Low fat burgers, kip piri piri en smokey bbq zijn toch wel toppers!

Haha super :) bedankt voor het compliment. Zijn ook goede hardlopers die je noemt, veel vraag naar.

musclemeat is al jaren mijn trouwe leverancier van vlees/kip/vis.

Facts

<3!
 
The Dutch Giant

Ik heb ook gelijk gemaild naar de klantenservice maar dacht ik kopieer de mail ook even hier zodat jij op de hoogte bent. Tot nu toe dus positieve ervaringen gehad met trunk maar nu dus helaas niet meer.


Hi,

Zojuist heb ik als vaste klant mijn bestelling ontvangen. Echter heb ik 1/3e van mijn bestelling gekregen(zonder pakbon) en is deze gewoon in de hal gegooid, de hele bezorger heb ik niet gezien. Begrijp dat dit niet in jullie handen ligt maar wel goed om te weten.

Het gaat om bestelling 575171, ik hoor graag wanneer ik de rest kan verwachten want dit is erg jammer.

Alvast bedankt,

Sven’
 
The Dutch Giant

Ik heb ook gelijk gemaild naar de klantenservice maar dacht ik kopieer de mail ook even hier zodat jij op de hoogte bent. Tot nu toe dus positieve ervaringen gehad met trunk maar nu dus helaas niet meer.


Hi,

Zojuist heb ik als vaste klant mijn bestelling ontvangen. Echter heb ik 1/3e van mijn bestelling gekregen(zonder pakbon) en is deze gewoon in de hal gegooid, de hele bezorger heb ik niet gezien. Begrijp dat dit niet in jullie handen ligt maar wel goed om te weten.

Het gaat om bestelling 575171, ik hoor graag wanneer ik de rest kan verwachten want dit is erg jammer.

Alvast bedankt,

Sven’

Ik ben sneller dan het licht, je mail is binnen 10 min beantwoord met een belangrijke vraag terug. Schiet is op :D antwoorden! Anders kan ik Trunkrs niet bellen.
 
Ik ben sneller dan het licht, je mail is binnen 10 min beantwoord met een belangrijke vraag terug. Schiet is op :D antwoorden! Anders kan ik Trunkrs niet bellen.
Haha zeker man ik had je inderdaad net aan de lijn je bent lekker scherp op de vrijdagavond.

Weer top opgelost:thumb:. In 2e instantie kwam ze ook aan de deur met een excuses.
 
Wat is jullie favoriete steak bij muscle meat?
 
Order nr;

#575832​


Aangegeven op jullie site muscleMeat niet bij de buren leveren, gewoon doos voor de deur, niet aanbellen, zie de doos smorgens wel staan.

Nu volgende ochtend geen doos, niks bij de buren en geen bericht ontvangen.

Keer op keer dat gezeik met de bezorging zelfs al vul je het in bij hun track and trace, “niet bij de buren afleveren” doen ze gewoon wat hun het makkelijkst uitkomt en waarschijnlijk vreet achmed me kip nu.

Waar is mijn pakket?

Update: blijkt het bij de andere buren bezorgd te zijn en die komen pas savonds thuis en is me vlees dus bedorven. Mooi kut dat ik aangeef op jullie site en die van de bezorger dat de doos gewoon voor de deur kan en absoluut niet bij de buren en nu zit ik weer met de ellende.
 
Laatst bewerkt:
Order nr;

#575832​


Aangegeven op jullie site muscleMeat niet bij de buren leveren, gewoon doos voor de deur, niet aanbellen, zie de doos smorgens wel staan.

Nu volgende ochtend geen doos, niks bij de buren en geen bericht ontvangen.

Keer op keer dat gezeik met de bezorging zelfs al vul je het in bij hun track and trace, “niet bij de buren afleveren” doen ze gewoon wat hun het makkelijkst uitkomt en waarschijnlijk vreet achmed me kip nu.

Waar is mijn pakket?

Update: blijkt het bij de andere buren bezorgd te zijn en die komen pas savonds thuis en is me vlees dus bedorven. Mooi kut dat ik aangeef op jullie site en die van de bezorger dat de doos gewoon voor de deur kan en absoluut niet bij de buren en nu zit ik weer met de ellende.

Ik heb je zojuist een code gestuurd per email zodat je opnieuw kan bestellen. Stiekem hoop ik een super dankjewel omdat dit uit mijn eigen zak komt en niet 100% terecht is. Waarom leg ik hieronder uit.

1: de notitie bezorger veld is leeg gelaten, deze verantwoordelijkheid ligt bij jou. Je hebt dus niet gezorgd dat de postbode het bericht krijgt te lezen op zijn scanner. Ongeacht of je hier een slechte ervaring vorige keer mee had, dit mag niet overgeslagen worden om twee redenen. Als eerst kan ik hierdoor de postbode niet op zijn kop laten geven omdat hij zijn werk gewoon heeft gedaan. Ten tweede, had je dit wel gedaan, dan had ik ook voor mijzelf een vergoeding bij trunks kunnen aanvragen omdat de postbode niet naar de klant geluisterd heeft. Ik ben nu de code uit eigen zak betalen.

2: wanneer je de tracking voor het eerst opent krijg je een popup met leveringsvoorkeuren. Deze is ook niet ingevuld. Was dit gedaan, dan was de kans groot bij niet open doen dat de
postbode het mee terug nam en het nu in de vriescel, veilig van ontdooien, bij het depot stond.

3: je hebt het opmerkingsveld van muscle meat ingevuld. Dit is goed bedoeld van je, maar deze komt bij mijn inpakkers terecht. Mijn inpakkers hebben niks met de postbode te maken en kunnen niks met deze opmerking. Daar hebben postbodes dus hun eigen veld voor in de tracking.

4: je geeft aan dat het vorige keer fout is gegaan met wel de vraag in de tracking te zetten. Dit wetend, bericht mij altijd hierover. Trunkrs is goed met postbodes opvoeden zodat dit niet nog een keer gebeurt. Wanneer je dit aangeeft aan mij via info@musclemeat.nl kan ik zelf de postbode preventief laten opbellen ivm de geschiedenis zodat het nieuwe pakket 100% goed gaat.

5: je vroeg waar je pakket ligt. Hieruit merk ik op dat je de tracking niet geopend hebt in de avond. Dat is jammer, want hier stond een huisnummer 10. Er vanuit gaand dat dit de juiste buurman was, was er gister avond een mogelijkheid daar snel aan te bellen en had je het pakket nu bevroren.

Om te zorgen dat er geen problemen meer zijn in de toekomst heb ik naast de code in je email ook een oplossing gegeven, die zal je zo meteen lezen. Dit doe ik omdat ik lees dat avond leveringen niet ideaal voor je zijn ''niet aanbellen''.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb je zojuist een code gestuurd per email zodat je opnieuw kan bestellen. Stiekem hoop ik een super dankjewel omdat dit uit mijn eigen zak komt en niet 100% terecht is. Waarom leg ik hieronder uit.

1: de notitie bezorger veld is leeg gelaten, deze verantwoordelijkheid ligt bij jou. Je hebt dus niet gezorgd dat de postbode het bericht krijgt te lezen op zijn scanner. Ongeacht of je hier een slechte ervaring vorige keer mee had, dit mag niet overgeslagen worden om twee redenen. Als eerst kan ik hierdoor de postbode niet op zijn kop laten geven omdat hij zijn werk gewoon heeft gedaan. Ten tweede, had je dit wel gedaan, dan had ik ook voor mijzelf een vergoeding bij trunks kunnen aanvragen omdat de postbode niet naar de klant geluisterd heeft. Ik ben nu de code uit eigen zak betalen.

2: wanneer je de tracking voor het eerst opent krijg je een popup met leveringsvoorkeuren. Deze is ook niet ingevuld. Was dit gedaan, dan was de kans groot bij niet open doen dat de
postbode het mee terug nam en het nu in de vriescel, veilig van ontdooien, bij het depot stond.

3: je hebt het opmerkingsveld van muscle meat ingevuld. Dit is goed bedoeld van je, maar deze komt bij mijn inpakkers terecht. Mijn inpakkers hebben niks met de postbode te maken en kunnen niks met deze opmerking. Daar hebben postbodes dus hun eigen veld voor in de tracking.

4: je geeft aan dat het vorige keer fout is gegaan met wel de vraag in de tracking te zetten. Dit wetend, bericht mij altijd hierover. Trunkrs is goed met postbodes opvoeden zodat dit niet nog een keer gebeurt. Wanneer je dit aangeeft aan mij via info@musclemeat.nl kan ik zelf de postbode preventief laten opbellen ivm de geschiedenis zodat het nieuwe pakket 100% goed gaat.

5: je vroeg waar je pakket ligt. Hieruit merk ik op dat je de tracking niet geopend hebt in de avond. Dat is jammer, want hier stond een huisnummer 10. Er vanuit gaand dat dit de juiste buurman was, was er gister avond een mogelijkheid daar snel aan te bellen en had je het pakket nu bevroren.

Om te zorgen dat er geen problemen meer zijn in de toekomst heb ik naast de code in je email ook een oplossing gegeven, die zal je zo meteen lezen. Dit doe ik omdat ik lees dat avond leveringen niet ideaal voor je zijn ''niet aanbellen''.
goodwill van je!! :clap:. Blijkbaar dus gewoon de huisregels kennen en lezen.......stay focusss
 
Back
Naar boven