XXL Nutrition

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Afgaand op de verpakking kan het zijn dat het alleen in bepaalde landen beschikbaar was; deze importeur lijkt enkel CZ/Tsjechië en Slowakije aan te doen hiervoor. Ben benieuwd!

IMG_8946.jpg
 
Veel producten van jullie vind ik top, heb nu eens de kant- en klare lasagne en de rotirol kip besteld. Beiden erg teleurstellend, droog en weinig smaak. Puur als feedback, wellicht hoor je het vaker.
 
Heb laatst de nieuwe kant en klare gehakt besteld, prima spul.
Vroeg me af waarom de 5% gehakt geen kant en klaar en geen (ongebakken) gekruid varianten heeft, al eens naar gekeken?
 
Veel producten van jullie vind ik top, heb nu eens de kant- en klare lasagne en de rotirol kip besteld. Beiden erg teleurstellend, droog en weinig smaak. Puur als feedback, wellicht hoor je het vaker.

Dankje voor de feedback! Omdat ze bij mij niet droog zijn ga ik even een filmpje morgen maken voor je, (op zijn laatst woensdag), over hoe ik het opwarm met wat tips. Wie weet kun je een verschil zien en het daarmee oplossen. Ik kom bij je terug!

Heb laatst de nieuwe kant en klare gehakt besteld, prima spul.
Vroeg me af waarom de 5% gehakt geen kant en klaar en geen (ongebakken) gekruid varianten heeft, al eens naar gekeken?

De price increase die deze partner destijds vroeg voor kruiden handeling was buiten proportie naar mijn mening en heb het toen niet doorgezet. Ik zal binnenkort het nog eens bij hun vragen en hier overleggen of we een plekje ervoor hebben om het op te slaan. Kan nog niks beloven om deze twee redenen.
 
Veel producten van jullie vind ik top, heb nu eens de kant- en klare lasagne en de rotirol kip besteld. Beiden erg teleurstellend, droog en weinig smaak. Puur als feedback, wellicht hoor je het vaker.
Als een amateur gefilmd, maar dan zie je even hoe ik het doe met eind resultaat. Dit is de manier die ook in de beschrijving op de product pagina.
De lasagna begrijp ik niet wat er mis kan gaan. In ieder geval nooit folie af halen. 800watt, 7.30 minuut (ander half minuut langer dan de andere maaltijden dus die 6 min zijn, anders is de kern niet warm). En is daarna super smeeuig bij mij ook. Als ik tijd heb er aan denk zal ik daar nog een filmpje van maken.
 

Bijlagen

  • WhatsApp Video 2023-01-17 at 17.33.11.mp4
    7,1 MB
  • WhatsApp Video 2023-01-17 at 17.32.28.mp4
    10,5 MB
Laatst bewerkt:
The Dutch Giant heb je een idee wanneer de ultimate kipnuggets weer bestelbaar zijn?
Eerste week februari pas weer :(. Fabriek had beloofd altijd voorraad te houden omdat het een populair product is om dit te voorkomen. Ze hebben gefaald en beterschap beloofd (zucht).
 
Eerste week februari pas weer :(. Fabriek had beloofd altijd voorraad te houden omdat het een populair product is om dit te voorkomen. Ze hebben gefaald en beterschap beloofd (zucht).
Thanks, wij doen die altijd samen met de groentenuggets klaar. Geeft een soort snack gevoel maar dan binnen de macro's.

Komen de Ultimate vinken ooit nog terug?
 
Thanks, wij doen die altijd samen met de groentenuggets klaar. Geeft een soort snack gevoel maar dan binnen de macro's.

Komen de Ultimate vinken ooit nog terug?
Ah dat is wel een leuke cheat maar toch geen cheat :). Ben bezig met drie andere varianten binnen te krijgen van de groentenuggets. Zie bijlage. Een leukere, smaakvollere manier om je groeten binnen te krijgen.
Helaas waren de sales te weinig van de vinken, na een jaar proberen. Komt niet terug.
 

Bijlagen

  • groente.png
    groente.png
    713,8 KB · Weergaven: 59
Ah dat is wel een leuke cheat maar toch geen cheat :). Ben bezig met drie andere varianten binnen te krijgen van de groentenuggets. Zie bijlage. Een leukere, smaakvollere manier om je groeten binnen te krijgen.
Helaas waren de sales te weinig van de vinken, na een jaar proberen. Komt niet terug.
Ziet er goed uit, ben benieuwd!
 
Ah dat is wel een leuke cheat maar toch geen cheat :). Ben bezig met drie andere varianten binnen te krijgen van de groentenuggets. Zie bijlage. Een leukere, smaakvollere manier om je groeten binnen te krijgen.
Helaas waren de sales te weinig van de vinken, na een jaar proberen. Komt niet terug.
Broccoli en rode biet?
 
Broccoli en rode biet?
Klopt, 44% broccoli en de kruimels zijn een mix van 50% rode biet en 50% aardappel. Ik krijg het aankomende week te proeven, als ik dat goedkeur 1-2 weken erna zouden we het moeten hebben tezamen met nog twee andere varianten.
 
Klopt, 44% broccoli en de kruimels zijn een mix van 50% rode biet en 50% aardappel. Ik krijg het aankomende week te proeven, als ik dat goedkeur 1-2 weken erna zouden we het moeten hebben tezamen met nog twee andere varianten.
Leuke vooruitzichten dus.
Zelf rode bieten gaan voor mij zeer goed met ajuin. Met broccoli nog niet geprobeerd.

Als je een tweede proefkonijn zoekt dan mag je altijd een sample in de bestelling stoppen die aankomt aanstaande vrijdag.
 
Ik wilde even een compliment geven aan Olivier voor de uitstekende klantenservice. Er was wat mis gegaan met de bezorging van mijn bestelling en Olivier stond zelfs in de avond klaar om dit recht te zetten. Tevens erg gemakkelijk en lekker zulke kant en klare kip!

Jan T.
 
  • Like
Waarderingen: ak
Hey een vraagje, aardappelen zijn normaal ~77-88kcal per 100gram. Hoe zijn de halve aardappelen met schil die op jullie website beschikbaar zijn 64kcal per 100gram? Vooral aangezien er geen toevoegingen zijn en dit 100% aardappel is vraag ik mij dit af.
 
Ik heb net besteld maar ben wat vergeten. Moet ik weer de verzendkosten betalen? Het wordt vrijdag geleverd.
 
Ik wilde even een compliment geven aan Olivier voor de uitstekende klantenservice. Er was wat mis gegaan met de bezorging van mijn bestelling en Olivier stond zelfs in de avond klaar om dit recht te zetten. Tevens erg gemakkelijk en lekker zulke kant en klare kip!

Jan T.

:D dankje! Ik las je spoed mail, meteen handelen en oplossen.

Hey een vraagje, aardappelen zijn normaal ~77-88kcal per 100gram. Hoe zijn de halve aardappelen met schil die op jullie website beschikbaar zijn 64kcal per 100gram? Vooral aangezien er geen toevoegingen zijn en dit 100% aardappel is vraag ik mij dit af.

De clue zit hem in dat je rauw met gegaard vergelijkt. Nu is het bij rauwe rijst vs gekookt wat meer zichtbaar, omdat rauwe rijst zicht 2-3x volzuigt met water, en daarom de per 100gr voedingswaarde veranderen (niet het totaal aantal voedingswaarden). Bij aardappel is dat naar mijn weten ook zo, maar ver van 2-3x, stuk minder.
 
Ik heb net besteld maar ben wat vergeten. Moet ik weer de verzendkosten betalen? Het wordt vrijdag geleverd.

Ik ga vanavond laat nog mails doen. Veel personeel is afwezig door ziekte dus schiet overal bij op het moment. Als je het voor 21:30 nog stuurt naar info@musclemeat.nl dan kan ik het nog toevoegen! Bestelnummer en de producten en in welke aantallen.
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Ik ga vanavond laat nog mails doen. Veel personeel is afwezig door ziekte dus schiet overal bij op het moment. Als je het voor 21:30 nog stuurt naar info@musclemeat.nl dan kan ik het nog toevoegen! Bestelnummer en de producten en in welke aantallen.
Gedaan!
 
Back
Naar boven