Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wou net even m'n maandelijkse ronde bestellen, maar m'n favs zijn ineens foetsie.
Tortelloni is hopelijk niet permanent uit assortiment?

De tortelloni kip en met zalmburger komen over +-4 weken terug! Omdat het zo lang duurt heb ik het even offline gehaald.
Producent van het ingredient tortelloni is gestopt, we hebben een andere fabriek waarbij we deze deeg kussentjes goedgekeurd hebben en nu op nieuwe batch aan wachten zijn.
 
De tijd dat ik euromix voor 2euro/kg kon verkopen. De tijd dat rauwe kipfilet 3euro/kg inkoop kosten. De tijd dat whey concentraat 13.40euro/kg verkoop was. De tijd dat ik runderkogelbiefstuk voor 14euro/kg kon verkopen. De tijd dat postnl 4.75euro per pakket tot 30kg was. Nederland is stuk :(. Ik wil ook terug.
Ja, het is echt een drama ook voor de ondernemer.
 
Mooi order binnen gehad! Super tevreden, alles was netjes bevoren (levering in belgie, niet in nl). Levering was ook perfect in orde en de meneer was erg vriendelijk :)
 
Mooi order binnen gehad! Super tevreden, alles was netjes bevoren (levering in belgie, niet in nl). Levering was ook perfect in orde en de meneer was erg vriendelijk :)
Super! Bedankt voor de review :).
 
Hebben jullie geen site in het Engels? Een klant van mij spreekt geen Nederlands en heeft nu als bezorgoptie afhalen in Ankeveen gekozen. Maar dat is ruim 2 uur rijden:o hij zal wel contact opnemen.
 
Hebben jullie geen site in het Engels? Een klant van mij spreekt geen Nederlands en heeft nu als bezorgoptie afhalen in Ankeveen gekozen. Maar dat is ruim 2 uur rijden:o hij zal wel contact opnemen.

Nieuwe site is hopelijk over 4-5 weken online met dit ingebouwd. Voor nu het google translate truukje: https://musclemeat-nl.translate.goog/?_x_tr_sl=nl&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=nl&_x_tr_pto=wapp

Ik heb de mail ontvangen inderdaad. Gaan morgen avond leveren bij deze klant.
 
Eerste keer dat ik de 2.5kg zak broccoliroosjes heb besteld. Ben erg tevreden! Goede smaak! Had eerst wat mijn gedacht en dacht hmmm uit de microgolf, dat komt niet goed. Maar was goed!
 
The Dutch Giant gisteren levering gehad.
Er was wel iets te kort, reeds een mail gestuurd.
Kunnen jullie het even nakijken?
 
Ik heb inmiddels bijna elke aantrekkelijke muscle meal wel gehad. Bij deze m'n review;

Hoe je de ratings een beetje moet lezen is hoe de smaak zich verhoud t.o.v. zelf een maaltijd voorbereiden, dus +-1 á 1.5 uur.
Als het dicht op de 10 is vind ik de smaak vergelijkbaar met een zelfgemaakte maaltijd.
Als het dicht op de 0 is had ik een gevoel van 'Pfoeh, had liever zelf ff de keuken in gegaan'
Voor snacks is het meer t.o.v. vergelijkbare andere producten.

De maaltijden:

HIGH PROTEIN MEAL RUNDERGEHAKT TACO – MEZZE PENNE – RATATOUILLE – 450G
7/10 kaal.
9/10 met een bijpassende light sauce, geeft net wat extra kick en is dan écht een sterke meal.
(Past erg veel bij, dus naar wens. Vind hem zelf met de teriyaki erg lekker maar is wel cultureel illegaal)

HIGH PROTEIN ROTI ROL – 1 STUK
7.5/10 - Maak vaak zelf Roti, dat is wel lekkerder. Maar voor een ping-maaltijd is dit wel echt waanzinnig.
Zelf maken kost namelijk behoorlijk meer tijd.
Die van mij zijn 825 kcal - 48 protein - 32 fat - 86 carb.
Die van MM zijn 592 kcal - 42 protein - 30 fat - 51 carb.
Tip: Dip in Madam Jeanette Piccalilly

HIGH PROTEIN MEAL KIP DÖNER – AARDAPPELGRATIN – HOLLANDSE SNIJBONEN – 450G
5/10 - Gewoon geen fan van snijbonen denk ik. Vind alles niet zo lekker met elkaar combineren. De kip döner zelf wel nice.

HIGH PROTEIN MEAL KIP GYROS – RIJST – TOMATENSAUS – 450G
5/10 - Op de afbeelding staat een hoop tomatensaus, maar was bij mij verdampt ofzo. Alsnog naar de suup moeten fietsen om wat saus te halen. Daarna wel een 6/10.

High Protein Meal Kipfilet Chunks Tortelloni in Groentensaus (Tijdelijk op)
8.5/10 Zitten de reguliere kipfilet chunks in. Vind die zelf veel lekkerder dan de roasted kipfiletblokjes.
Lekker sappige kipstukjes, die tortelloni is echt heel lekker.

High Protein Meal Zalmburger - Tortelloni in Groentensaus 450G (Tijdelijk op)
7.5/10 Zelfde als bovenstaand, echt lekkere tortelloni. Die zalmburgers zijn na opwarmen gehakt, dus mengt goed. Maar wel een beetje uit proportie veel zalm, maargoed, zo houdt het de goede verhoudingen..

HIGH PROTEIN MEAL BEEF MEATBALLS – FARMERS POTATO BLEND – 500G
7.5/10 - Ben niet zo van de Nederlandse AVG'tjes, maar de beef meatballs zijn gewoon erg lekker. Vind 'm wel op het randje van kaal'ig.
Ik mik er altijd wat Gochugaru overheen voor wat meer spice.

HIGH PROTEIN MEAL KIPFILET SATÉ – BAMI GORENG – 450G
Zonder saus: 4/10 - Zonder saus moet je dit ook gewoon niet eten eigenlijk..
Met saus: 8/10 - Ik maak er zelf altijd Katjangsaus bij (Klik recept), lekkerste satésaus op aarde. Maak ik dan grote portie van zodat ik het vaker kan gebruiken.
Caloriearm kan je de Saté lightsauce proberen, zelf nog niet uitgeprobeerd.

HIGH PROTEIN MEAL KIPFILET SATÉ – NASI GORENG – 450G
Zie hierboven de bami goreng. Exact hetzelfde.

HIGH PROTEIN MEAL – KIP RATATOUILLE – 400G
6/10 - Gewoon een prima doorsnee maaltijd. Kcal arm en voedzaam.

HIGH PROTEIN MEAL KIPFILET CHUNKS – VOLKOREN PENNE – TOMATENSAUS – 500G
6/10 - Zelfde als eentje hierboven. Prima doorsnee maaltijd, niet heel bijzonder maar gewoon prima.

HIGH PROTEIN MEAL KIPFILET PAPRIKA CHILI – TUINERWTEN – MACARONI MET KAAS – 450G
5/10 - Die mac'n'cheese is echt lekker hoor. Die tuinerwten kunnen mij gestolen worden dus persoonlijke voorkeur.

HIGH PROTEIN KIP LASAGNE – 550G – KANT-EN-KLAAR
8/10 - Eerste keer dat ik deze bestelde was ik een beetje bang, kon niks zijn natuurlijk. Maar vind 'm eigenlijk heel lekker.
Niet denken dat je een traditionele lasagne krijgt, is wel echt wat anders, maar weet echt niet hoe ze 't anders hadden moeten noemen.

HIGH PROTEIN MEAL KIPFILET PIRI PIRI – MEXICO MIX – ZOETE AARDAPPEL PUREE 450G
3/10 - Gewoon niet aan mij besteed. Ik ben echt niet van de mexico mix.

HIGH PROTEIN MEAL KIPFILET PIRI PIRI – BASMATI RIJST – BROCCOLI – 450G
6/10 - Niet heel bijzonder. Maar prima doorsnee maaltijd.

De snacks:

KIPPASTEI
10/10 - Verbetering is niet mogelijk. Deze is écht zo goed. Alles er aan klopt gewoon en het deeg dat gebruikt is is echt waanzinnig.

ULTIMATE KIPFILET STICKS 1KG – 20×50 G – KANT-EN-KLAAR
8/10 - Erg lekker. Ik doe ze altijd op een wrap met wat tomaat, komkommer, bindsla en honing mosterdsaus.

DUTCH GIANT BEEF JERKY 50G (5 SMAKEN)
Erg lekker, heb vroeger op de fibo wel eens van verschillende bedrijven beef jerky gehaald. Deze zijn wel beter.
Als je alleen beef jerky uit de supermarkt hebt gehaald gaan er bij deze een wereld voor je open.
Thai - 10/10
Tandoori - 8/10
Teriyaki - 9/10
Original - 7/10
Peppered - 8.5/10

Tempura Torpedo Garnalen - 750G Netto (30 stuks) (ASC) (Uit assortiment?)
8/10 - Vrij zeker van dat dit de garnalen zijn die ze in de horeca ook gebruiken. Niet geweldige macro's maar wel lekkere snack s'avonds.

ULTIMATE KIPFILET NUGGETS – KANT-EN-KLAAR (+/- 50 STUKS, 1KG)
6.5/10 - Beetje moeilijk om deze te beoordelen, dit is wel echt hetgeen wat ik het meest van Musclemeat eet.
Als je het vergelijkt met andere chicken tenders, chicken nuggets vanuit de suup zijn ze bijna allemaal een stuk lekkerder, maar ben je wel bijna dubbel zoveel calorieen kwijt.
In m'n cut kan ik s'avonds bijna niks er tussen krijgen, maar deze passen er altijd tussen. Dus in dat opzicht krijgen ze wel een relatieve 10/10.

FALAFEL – 1 KG – VEGETARISCH
7.5/10 - Kan er niet zoveel over zeggen. Ze zijn gewoon lekker ;)

HIGH PROTEIN LOEMPIA (50% KIPFILET) (CLEAN) (4 * 200GR)
6.5/10 - Voor wat het is zijn ze erg lekker. Maar gewoon niet per sé mijn favoriet.

ZOETE AARDAPPEL FRIET – 2 KG
8/10 - 't is zoete aardappel friet. Wat kan er mis gaan, is gewoon lekker.

GROENTEFRIET – 450 G – KANT-EN-KLAAR
6/10 - Tja. Caloriearm en goed te doen. Zoete aardappel friet is gewoon een stuk lekkerder.

Over 1.5 week bestel ik de volgende ronde weer, die kant-en-klare biefstukjes zien er wel aantrekkelijk uit.
 
Laatst bewerkt:
Eerste keer dat ik de 2.5kg zak broccoliroosjes heb besteld. Ben erg tevreden! Goede smaak! Had eerst wat mijn gedacht en dacht hmmm uit de microgolf, dat komt niet goed. Maar was goed!

:thumbs: top bedankt voor de review!

Komt er ook nog een mogelijkheid om samples van de gegrilde biefstukblokjes te bestellen?

Het zit in een 1kg IQF zak. Dus net als de 2.5kg kipfiletblokjes in één zak losgevroren, maar dan 1kg. Sample producten zijn waar ze per 200gr verpakt zitten en we er dan eentje los uit de verpakking halen van 5x200kg. Dat kan bij dit product daardoor niet.

The Dutch Giant gisteren levering gehad.
Er was wel iets te kort, reeds een mail gestuurd.
Kunnen jullie het even nakijken?

Excuses voor de misser. Ik heb deze ochtend alle mails gedaan dus je zou antwoord moeten hebben.

Bedankt voor je uitgebreide werk en feedback, gewaardeerd! Had je bij de tomatensaus wel het folie erop gehouden? De bedoeling is één gaatje, anders verdampt vocht, dit wil je erin houden. Een paar waar je een 5/10 geef is gelukkig een groente voorkeur. Bij de bami lees ik dat je pindasaus verwacht. Dat kan ik de sporters niet voeren :D. De blokjes zitten in een sate marinade kruiden waardoor de voedingswaarde goed blijven. Ik denk daarom dat je een ander verwachtingspatroon had. Bami staat in de top 3 meest verkocht en top 3 meest opnieuw besteld, deze feedback neem ik daarom niet mee.
 
:thumbs: top bedankt voor de review!



Het zit in een 1kg IQF zak. Dus net als de 2.5kg kipfiletblokjes in één zak losgevroren, maar dan 1kg. Sample producten zijn waar ze per 200gr verpakt zitten en we er dan eentje los uit de verpakking halen van 5x200kg. Dat kan bij dit product daardoor niet.



Excuses voor de misser. Ik heb deze ochtend alle mails gedaan dus je zou antwoord moeten hebben.


Bedankt voor je uitgebreide werk en feedback, gewaardeerd! Had je bij de tomatensaus wel het folie erop gehouden? De bedoeling is één gaatje, anders verdampt vocht, dit wil je erin houden. Een paar waar je een 5/10 geef is gelukkig een groente voorkeur. Bij de bami lees ik dat je pindasaus verwacht. Dat kan ik de sporters niet voeren :D. De blokjes zitten in een sate marinade kruiden waardoor de voedingswaarde goed blijven. Ik denk daarom dat je een ander verwachtingspatroon had. Bami staat in de top 3 meest verkocht en top 3 meest opnieuw besteld, deze feedback neem ik daarom niet mee.
Folie er op ja, wel meer gaatjes. Zal volgende keer maar eentje doen.

Ik bestel die bami ook elke keer, omdat het met saus lekker is. Was ook geen kritiek hoor, snap helemaal dat je er geen saus bij doet, dan is hij qua verhoudingen erg uit de toon in verhouding met de rest..
Met saus vind ik hem gewoon veel lekkerder, ga hem volgende keer proberen met de hot saté light sauce. ;)
 

Meet & Greet morgen 11.00 - 13.00 bij @jumbofoodmarktbreda
🤩
. Ik (thedutchgiant) ben er en we hebben een proeverij! Adres: Rat Verleghstraat 4, 4815 NZ Breda.
 
Ik krijg van jullie roasted kipfilet blokjes sinds kort elke keer buikpijn, winderigheid en diaree. Voorheen nooit last van gehad maar sinds mijn laatste bestellingen wel. Is er iets veranderd in het product?
 
Ik krijg van jullie roasted kipfilet blokjes sinds kort elke keer buikpijn, winderigheid en diaree. Voorheen nooit last van gehad maar sinds mijn laatste bestellingen wel. Is er iets veranderd in het product?

Vervelend om te lezen voor je :(! Er is op de achtergrond niks veranderd. Kan het zijn dat je van smaak (kruidenmix) verwisseld bent? In het verleden, paar jaar terug, hadden we iemand met dezelfde klachten en die bleek niet tegen koriander te kunnen nadat we het uitvoerig met hem gingen doornemen en uittesten. Kijk ook wat je voor de rest nog meer eet. Ook gaan er op het moment buikgriep virus rond.
Misschien fijn om het volgende te weten. Dit product is eigenlijk het veiligst dat er is. Omdat de slachterij naast de garingsfabriek zit wordt alles ontzettend snel verwerkt en ingevroren. Als je het los gevroren van elkaar ontvangen hebt, dan weet je ook dat het tussendoor nooit ontdooit is geraakt. Eenmaal ontdooit en opnieuw ingevroren word het één bonk aan elkaar gevroren product. Verder zijn er geen klachten binnen gekomen.
 
:thumbs: top bedankt voor de review!



Het zit in een 1kg IQF zak. Dus net als de 2.5kg kipfiletblokjes in één zak losgevroren, maar dan 1kg. Sample producten zijn waar ze per 200gr verpakt zitten en we er dan eentje los uit de verpakking halen van 5x200kg. Dat kan bij dit product daardoor niet.



Excuses voor de misser. Ik heb deze ochtend alle mails gedaan dus je zou antwoord moeten hebben.


Bedankt voor je uitgebreide werk en feedback, gewaardeerd! Had je bij de tomatensaus wel het folie erop gehouden? De bedoeling is één gaatje, anders verdampt vocht, dit wil je erin houden. Een paar waar je een 5/10 geef is gelukkig een groente voorkeur. Bij de bami lees ik dat je pindasaus verwacht. Dat kan ik de sporters niet voeren :D. De blokjes zitten in een sate marinade kruiden waardoor de voedingswaarde goed blijven. Ik denk daarom dat je een ander verwachtingspatroon had. Bami staat in de top 3 meest verkocht en top 3 meest opnieuw besteld, deze feedback neem ik daarom niet mee.
Daarom wacht ik al heel lang op de bami 😄
 
The Dutch Giant zie dat jullie nu zelfs in onze jumbo in Wageningen zitten. Damn, je bent echt een imperium aan het bouwen man!
Echt 'trots' op alle prestaties van afgelopen decennia.. voor hoever dat mogelijk is als je iemand niet kent.
Wel écht een inspiratiebron. (Niet de prijzen gaan verhogen hé)
 
Back
Naar boven