Fitness Seller

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Thanks voor je reactie (ook per pb).

Gaat inderdaad om kant-en-klare kipfilethaas chunks (2,5KG IQF)
 
Chef le Gain is approved. Prima weg te tikken. Goede macro's en zeer schappelijke prijs. Dit spul moet je in de supermarkt krijgen.
Prima koud te eten. Keertje gehaald toen ik vorig jaar een paar dagen naar een festival was, dit jaar weer doen.
 
Bedankt voor je order weer :meal:. Alvast gefeliciteerd! Ja dat kan. Ze zijn zo mals dat uitdrogen knap zou zijn, dus op de bbq leggen kan. Hoeft echter niet. Magnetronnen volstaat, maar dat haalt de sfeer wel weg :D.
Can confirm. Die kipspiezen zijn echter super mals, heerlijk.
 
Thanks voor je reactie (ook per pb).

Gaat inderdaad om kant-en-klare kipfilethaas chunks (2,5KG IQF)

:thumbs: top. Ik heb nog een collega gesproken over jouw bericht. Hij zei dat hij inmiddels aan zak 5 zit thuis en het zich niet voor kon stellen. De 2.5kg zakken zijn super stabiel. Dus goed dat je het meld, als er een keer een mindere zak tussen zit lossen we het meteen op. Ik hoor het wel via PM als ik nog wat kan doen!

Prima koud te eten. Keertje gehaald toen ik vorig jaar een paar dagen naar een festival was, dit jaar weer doen.

Top :). https://musclemeat.nl/non-diepvries/kant-en-klare-maaltijden , de nasi moet ik wel opwarmen vind ik. De bolognese en de zoete aardappel versie eet ik ook koud. Laatst nog naar Body Power koffer vol meegenomen en naar Frankrijk voor film festival :D. Altijd eten op je hotel kamer en in stad voor nood = win.

Can confirm. Die kipspiezen zijn echter super mals, heerlijk.

Super! Vind het zelf ook handig voor het geval ''is het al gaar'', 2 dagen op de wc door salmonella bbq faal = :(
 
Die sweet potato chicken was erg lekker en ook handig dat het zon klein bakje is en buiten de koelkast gewoon goed te houden is, altijd fijn om paar bakjes thuis te hebben staan dus ga ik zeker meebestellen volgende keer.
 
Enkel spijtig dat de extra kosten van Paypal niet goed zichbaar zijn bij het betalen...
Gisteren een bestelling geplaatst en Paypal genomen omdat ik dacht dat er geen extra kosten meer waren hierbij (en uit luiheid :p)

Muscle_Meat_Betaling.png
 
Die sweet potato chicken was erg lekker en ook handig dat het zon klein bakje is en buiten de koelkast gewoon goed te houden is, altijd fijn om paar bakjes thuis te hebben staan dus ga ik zeker meebestellen volgende keer.

Precies waar we het voor ontwikkeld hebben, top :thumbs:!

Enkel spijtig dat de extra kosten van Paypal niet goed zichbaar zijn bij het betalen...
Gisteren een bestelling geplaatst en Paypal genomen omdat ik dacht dat er geen extra kosten meer waren hierbij (en uit luiheid :p)

Hey... dat is niet de bedoeling, excuus hiervoor. Onze programmeur direct gebeld, wordt nu gewijzigd. Het heeft er altijd bij gestaan. Ik weet wel dat er een betalings update geweest is gister, wellicht dat het daar fout ging. Kun je info@musclemeat.nl even mailen met je volledige naam of order nummer? Dan lossen we het voor je op.
 
Bestelling weer binnen en helemaal top!
Paar andere dingen zoals de chunks en smaakt goed.
En zie net dat jullie kip nuggets hebben:heart:
Die gaan er volgende keer ook bij.
 
Bestelling weer binenn thanks! Van t weekend de kipnuggets uitproberen ben erg benieuwd!
 
Bestelling weer binnen en helemaal top!
Paar andere dingen zoals de chunks en smaakt goed.
En zie net dat jullie kip nuggets hebben:heart:
Die gaan er volgende keer ook bij.

Awesome :) bedankt voor je order, leuk te lezen dat je er blij mee bent. De Ultimate Kipfilet Nuggets staan inderdaad sinds gisteren online: Kipfilet Nuggets . Heb zelf al rond de 600gr op sinds gisteren hehe met de light xxl sauzen erbij echt ideaal :D

Bestelling weer binenn thanks! Van t weekend de kipnuggets uitproberen ben erg benieuwd!

Ah super! Dan ben je de één van de eerste die het binnen heeft. Hoor graag je mening, erg benieuwd!
 
Laatst bewerkt:
Ik kan vreemd genoeg niks in mijn winkelwagen zetten. Is er momenteel een probleem met de website? Bij alles wat ik toevoeg gebeurt er niets. Ik krijg 3 tellen een pop up die aftelt en ondertussen de keuze geeft om je winkelwagen te bekijken, als ik nergens op klik of op 1 van die 2 komt er niks in mijn winkelwagen
 
Ik kan vreemd genoeg niks in mijn winkelwagen zetten. Is er momenteel een probleem met de website? Bij alles wat ik toevoeg gebeurt er niets. Ik krijg 3 tellen een pop up die aftelt en ondertussen de keuze geeft om je winkelwagen te bekijken, als ik nergens op klik of op 1 van die 2 komt er niks in mijn winkelwagen

Hey... dat is vreemd, hier gaat alles goed, bestellingen komen ook nog binnen en deze klacht hoor ik voor het eerst. Ik heb het doorgestuurd naar onze programmeur. Ik denk dat het een cookie probleem is. Simpel op te lossen door even een incognito scherm te pakken in je browser of een andere browser te pakken zoals firefox of chrome. Kun je dit even proberen en kijken of het hiermee opgelost is? Excuus voor het ongemak!
 
Hey... dat is vreemd, hier gaat alles goed, bestellingen komen ook nog binnen en deze klacht hoor ik voor het eerst. Ik heb het doorgestuurd naar onze programmeur. Ik denk dat het een cookie probleem is. Simpel op te lossen door even een incognito scherm te pakken in je browser of een andere browser te pakken zoals firefox of chrome. Kun je dit even proberen en kijken of het hiermee opgelost is? Excuus voor het ongemak!

Alles gewist en nu doet hij het inderdaad wel! Bedankt
 
Ben van plan om deze week weer te bestellen. De kant en klare kipblokjes vind ik echt sterk verbeterd ten opzichte van een paar jaar terug, toen was ik er nooit zo'n fan van. Heb nu 2 kg van de piri piri en tandoori gegeten en is me zeer goed bevallen. Welke smaken vinden jullie een aanrader? Zag ook de kipnuggets, damnn zat al helemaal te dromen van een cheatmeal met friet (of zoete aardappelfriet van MM) uit de airfryer, met die nuggets en de nieuwe toppie/joppie saus van xxl drool:
 
Ben van plan om deze week weer te bestellen. De kant en klare kipblokjes vind ik echt sterk verbeterd ten opzichte van een paar jaar terug, toen was ik er nooit zo'n fan van. Heb nu 2 kg van de piri piri en tandoori gegeten en is me zeer goed bevallen. Welke smaken vinden jullie een aanrader? Zag ook de kipnuggets, damnn zat al helemaal te dromen van een cheatmeal met friet (of zoete aardappelfriet van MM) uit de airfryer, met die nuggets en de nieuwe toppie/joppie saus van xxl drool:
Ik neem altijd die zakken 'naturel' van 2.5 kg. Heerlijk mals, goede prijs/kwaliteit.

Ik voeg dan zelf de kruiden toe. Meestal zoutloze Cajun kruiden van verstegen + chilipoeder. :meal:
 
Hey Scoob, al even geleden dat ik had besteld maar met de aankondiging van de chicken nuggets toch nog maar eens besteld :D

maak er iets mooi van :o
 
Alles gewist en nu doet hij het inderdaad wel! Bedankt

:thumbs:, bedankt voor je order!

Ben van plan om deze week weer te bestellen. De kant en klare kipblokjes vind ik echt sterk verbeterd ten opzichte van een paar jaar terug, toen was ik er nooit zo'n fan van. Heb nu 2 kg van de piri piri en tandoori gegeten en is me zeer goed bevallen. Welke smaken vinden jullie een aanrader? Zag ook de kipnuggets, damnn zat al helemaal te dromen van een cheatmeal met friet (of zoete aardappelfriet van MM) uit de airfryer, met die nuggets en de nieuwe toppie/joppie saus van xxl drool:

Welkom terug :cool:! De 3 meest verkochte smaken zijn Tandoori, Piripiri en Thais. Andere smaken lopen ook goed hoor, maar dan heb je in ieder geval de top. En anders kan je op deze pagina een pakje van elke smaak los bestellen om te proberen: [Link niet meer beschikbaar] . De nuggets zijn echt een hit, hadden we veel eerder moeten laten ontwikkelen :). Inderdaad met de xxl sauzen een super combo.

Ik neem altijd die zakken 'naturel' van 2.5 kg. Heerlijk mals, goede prijs/kwaliteit.

Ik voeg dan zelf de kruiden toe. Meestal zoutloze Cajun kruiden van verstegen + chilipoeder. :meal:

De 200gr's versus de 2.5kg zakken gaan gelijk op. Goed om mee af te wisselen en sommige hebben sommige hebben een voorkeur. BeginnerMuscle als je de 200gr's na verloop der maanden zat ben kun je die proberen (tip)!

Thais is echt hemels

:meal:!

Hey Scoob, al even geleden dat ik had besteld maar met de aankondiging van de chicken nuggets toch nog maar eens besteld :D

maak er iets mooi van :o

Ook welkom terug :D. Bedankt voor je bestelling en ben benieuwd wat je van de nuggets vindt!
 
Ook weer een bestelling gedaan na twee jaar. Ben na een week al weer bijna door Mn hele maand voorraad heen hahaha. Kipburgers, kipblokjes, alles zo godganse gruwelijk lekker.
 
18952546_1156856104419570_4752439417085123029_n.jpg


Onze populairste burger, de low fat burger, is er nu in de variant Jalapeño, met slechts 5,6% vet! Ter viering t/m donderdag 10% korting op dit product! ➤Low fat hamburgers Jalapeño

Wat maakt onze low fat hamburger zo populair?
2714.png
Zeer goede smaak en een mooie vleesstructuur.
2714.png
Slechts 5,6% vet, gemiddelde magere burger is rond de 13%.
2714.png
Scherpe prijs, zeker voor deze kwaliteit!
 
Back
Naar boven