AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Bestelling geplaatst onder het genot van een heerlijke maaltijd met musclemeat producten. De pangafilet is en blijft echt heerlijk en die kipfiletspiezen ook. Nog nooit zon malse kip gehad denk ik en dat zeggen meer mensen die ik ze laat proeven haha
 
Ik vrees of mijn bestelling van gisteren wel in de vriezer hier gaat passen :(
Overigens is het schema door Anthony goed verzorgt dit weekend :)
 
Heeft iemand nog tips om de gerechten wat lekkerder te maken? Ik doe nu bijvoorbeeld vaak gold mix met kipfiletblokjes met smaak, maar ik mis toch een saus oid die het geheel wat meer smaak geeft. Ik zou de xxl sauzen kunnen gebruiken maar die zijn vrij prijzig.
 
Als je van pittig houdt, sambal of chilisaus.
 
Ketjap, sambal, mosterd.
Probeer eens wat kruiden zoals kerriepoeder, paprika oid.
Je hebt ook kruidenmixen die je kan gebruiken.
Wat ik zelf nog wel eens doe. De zakjes duijvis dipsausmixen.. zit maar iets van 20 kcal in.. door je groenten en kip roerbak.
 
:thumbs:, bedankt voor je order!



Welkom terug :cool:! De 3 meest verkochte smaken zijn Tandoori, Piripiri en Thais. Andere smaken lopen ook goed hoor, maar dan heb je in ieder geval de top. En anders kan je op deze pagina een pakje van elke smaak los bestellen om te proberen: [Link niet meer beschikbaar] . De nuggets zijn echt een hit, hadden we veel eerder moeten laten ontwikkelen :). Inderdaad met de xxl sauzen een super combo.



De 200gr's versus de 2.5kg zakken gaan gelijk op. Goed om mee af te wisselen en sommige hebben sommige hebben een voorkeur. BeginnerMuscle als je de 200gr's na verloop der maanden zat ben kun je die proberen (tip)!



:meal:!



Ook welkom terug :D. Bedankt voor je bestelling en ben benieuwd wat je van de nuggets vindt!


Thanks voor de tips!
Heb 1 kg van de thaise kipblokjes nu gepakt (de piri piri en tandoori hiervoor gehad), en de rest samples om de overige smaken te proberen. :D
Verder aan het twijfelen geweest tussen de nuggets en de kipspiezen, na al die goede reacties hier. Nu maar eerst de spiezen proberen en de XXL sate cocos saus.
Dan de volgende keer de nuggets uitproberen, cant wait
Want die gaan niet erbij in de vriezer passen ben ik bang

De bestelling zal zo de deur uit gaan :meal:
 
Bestelling geplaatst onder het genot van een heerlijke maaltijd met musclemeat producten. De pangafilet is en blijft echt heerlijk en die kipfiletspiezen ook. Nog nooit zon malse kip gehad denk ik en dat zeggen meer mensen die ik ze laat proeven haha

De spiezen zijn denk ik wel het meest malse stuk kipfilet dat we hebben inderdaad :). Fijn dat ze je zo goed, en de rest om je heen, smaken!

Ik vrees of mijn bestelling van gisteren wel in de vriezer hier gaat passen :(
Overigens is het schema door Anthony goed verzorgt dit weekend :)

Ah, je hebt 'dieet op maat' bij ons gekocht, tof! Mooi om te lezen. De combinatie van onze producten en Anthony zijn aandacht voor klanten werkt goed. Dat kan ik nu zeggen omdat we 3-4 maanden verder zijn met alleen maar positieve feedback tot toe. Erg blij mee.

Heeft iemand nog tips om de gerechten wat lekkerder te maken? Ik doe nu bijvoorbeeld vaak gold mix met kipfiletblokjes met smaak, maar ik mis toch een saus oid die het geheel wat meer smaak geeft. Ik zou de xxl sauzen kunnen gebruiken maar die zijn vrij prijzig.

Als je van pittig houdt, sambal of chilisaus.

Ketjap, sambal, mosterd.
Probeer eens wat kruiden zoals kerriepoeder, paprika oid.
Je hebt ook kruidenmixen die je kan gebruiken.
Wat ik zelf nog wel eens doe. De zakjes duijvis dipsausmixen.. zit maar iets van 20 kcal in.. door je groenten en kip roerbak.

Bedankt voor de tips Stekt & Marina! Zakjes die je kunt aanmengen met water, opwarmen en done bevatten inderdaad vaak niet veel kcal en heb ik vroeger veel gebruikt. Nu ben ik zelf ook niet vies van een pot chicken tonight bv waar je een beetje van naast je maaltijd legt en elke hap een beetje in doopt. Zo beperkt je de inname en heb je toch smaak / saus. Op het moment gebruik ik vooral de xxl sauzen. Ik doe bv basmasti, wok verde en een kant en klaar kip product (2.5kg zakken) in de pan. Wanneer alles warm is doe ik er een xxl saus door heen, roeren en done.

Thanks voor de tips!
Heb 1 kg van de thaise kipblokjes nu gepakt (de piri piri en tandoori hiervoor gehad), en de rest samples om de overige smaken te proberen. :D
Verder aan het twijfelen geweest tussen de nuggets en de kipspiezen, na al die goede reacties hier. Nu maar eerst de spiezen proberen en de XXL sate cocos saus.
Dan de volgende keer de nuggets uitproberen, cant wait
Want die gaan niet erbij in de vriezer passen ben ik bang

De bestelling zal zo de deur uit gaan :meal:

Bedankt voor je bestelling! Vertrekt vandaag dan inderdaad bij ons. Naja, heb je volgende keer iets om op te verheugen toch :)! Mocht het net niet passen, vergeet niet dat het 4 dagen goed in je koelkast blijft dus daar alvast wat kunt inleggen.
 

1f3cb_200d_2642.png
1f4aa.png
De Muscle Meat Dumbbell 2.2 Liter is er!!
1f4aa.png
1f3cb_200d_2642.png


Muscle Meat Dumbbell

2714.png
Geen verzendkosten
2714.png
Maar liefst 2.2 Liter
2714.png
Premium kwaliteit, kan tegen een stootje
2714.png
Lekt niet
 

1f3cb_200d_2642.png
1f4aa.png
De Muscle Meat Dumbbell 2.2 Liter is er!!
1f4aa.png
1f3cb_200d_2642.png


Muscle Meat Dumbbell

2714.png
Geen verzendkosten
2714.png
Maar liefst 2.2 Liter
2714.png
Premium kwaliteit, kan tegen een stootje
2714.png
Lekt niet
Hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg
 
Kijk hier zaten we op te wachten!:flexbiceps:
Geweldig filmpje ook.

Nu volgt ook kleding bidons enz enz? Haha
 
Wel handig gereleased zo voor vaderdag, echter is 15 euro voor een bidon me wat teveel van het goede.
 
Vanmorgen binnen...eens kijken naar de reacties in de gym :flexbiceps: hahaha

IMG_3308.JPG
 
Kleine review van de laatste bestelling:

Gegrilde zalmworst:

8/10

Zeer lekker, niet te droog (opnieuw opgewarmd in de microgolf dus was wat droger, maar das mijn eigen keuze :D) en goed gekruid!

Bij het uithalen uit de verpakking durft de zalmworst wel af te breken (of in de pan bij het draaien) maar hey, dat doet niets aan de smaak!


Low fat rundergehakt:

9/10

Ja kijk, niet veel over te zeggen. Super lekker en geweldige voedingswaarden, ik heb er zeer lekkere spaghetti mee klaargemaakt :D


Beef meat balls:

9/10

Zelfde als bij het gehakt, super lekker en goede voedingswaarden. Zowel het gehakt als de beef meat balls wil ik vaker bestellen! :thumbs:


Ultimate kipfilet nuggets:

9/10

Last but not least, de chicken nuggets! Ook weer superlekker (had ze ditmaal gewoon opgewarmd, volgende keer eens bakken voor wat krokantere buitenkant). Zeer makkelijk en ook echt lekker!



Zeer, maar dan ook zeer tevreden van m'n huidige bestelling Scoob, kudos wat jullie met de chicken nuggets hebben klaargespeeld! :thumbs:
 
Kleine review van de laatste bestelling:

Gegrilde zalmworst:

8/10

Zeer lekker, niet te droog (opnieuw opgewarmd in de microgolf dus was wat droger, maar das mijn eigen keuze :D) en goed gekruid!

Bij het uithalen uit de verpakking durft de zalmworst wel af te breken (of in de pan bij het draaien) maar hey, dat doet niets aan de smaak!


Low fat rundergehakt:

9/10

Ja kijk, niet veel over te zeggen. Super lekker en geweldige voedingswaarden, ik heb er zeer lekkere spaghetti mee klaargemaakt :D


Beef meat balls:

9/10

Zelfde als bij het gehakt, super lekker en goede voedingswaarden. Zowel het gehakt als de beef meat balls wil ik vaker bestellen! :thumbs:


Ultimate kipfilet nuggets:

9/10

Last but not least, de chicken nuggets! Ook weer superlekker (had ze ditmaal gewoon opgewarmd, volgende keer eens bakken voor wat krokantere buitenkant). Zeer makkelijk en ook echt lekker!



Zeer, maar dan ook zeer tevreden van m'n huidige bestelling Scoob, kudos wat jullie met de chicken nuggets hebben klaargespeeld! :thumbs:
Goeie review. Ik ga zo bestellen en de ervaringen hierboven, o.a. van jou, bevestigen de smaak (en kwaliteit) van deze producten, dus geven mij de doorslag. Meestal bestel ik enkel kip/kalkoen/vis, maar ga nu toch zeker de low fat rundergehakt toevoegen en ik denk ook wat van die nieuwe burgers. De pulled chicken is trouwens ook erg lekker. Nadeel vind ik enkel dat aan de bereide/voorgegaarde producten veel zout is toegevoegd, maar dat is in de supermarkt niet anders. En natuurlijk dé bidon bestellen :D.
 
Goeie review. Ik ga zo bestellen en de ervaringen hierboven, o.a. van jou, bevestigen de smaak (en kwaliteit) van deze producten, dus geven mij de doorslag. Meestal bestel ik enkel kip/kalkoen/vis, maar ga nu toch zeker de low fat rundergehakt toevoegen en ik denk ook wat van die nieuwe burgers. De pulled chicken is trouwens ook erg lekker. Nadeel vind ik enkel dat aan de bereide/voorgegaarde producten veel zout is toegevoegd, maar dat is in de supermarkt niet anders. En natuurlijk dé bidon bestellen :D.
Haha laat het smaken :D pulled chicken dacht ik ook al aan, volgende keer ook maar eens bestellen!
 
Wat een leuke gadjet die bidon heel apart :cool:
 
Kleine review van de laatste bestelling:

Gegrilde zalmworst:

8/10

Zeer lekker, niet te droog (opnieuw opgewarmd in de microgolf dus was wat droger, maar das mijn eigen keuze :D) en goed gekruid!

Bij het uithalen uit de verpakking durft de zalmworst wel af te breken (of in de pan bij het draaien) maar hey, dat doet niets aan de smaak!


Low fat rundergehakt:

9/10

Ja kijk, niet veel over te zeggen. Super lekker en geweldige voedingswaarden, ik heb er zeer lekkere spaghetti mee klaargemaakt :D


Beef meat balls:

9/10

Zelfde als bij het gehakt, super lekker en goede voedingswaarden. Zowel het gehakt als de beef meat balls wil ik vaker bestellen! :thumbs:


Ultimate kipfilet nuggets:

9/10

Last but not least, de chicken nuggets! Ook weer superlekker (had ze ditmaal gewoon opgewarmd, volgende keer eens bakken voor wat krokantere buitenkant). Zeer makkelijk en ook echt lekker!



Zeer, maar dan ook zeer tevreden van m'n huidige bestelling Scoob, kudos wat jullie met de chicken nuggets hebben klaargespeeld! :thumbs:

Hey Sayer , wat voor groente gebruik jij op die foto's? Zelf gemaakt of ook kant-en-klaar? Thnx!
 
Hey Sayer , wat voor groente gebruik jij op die foto's? Zelf gemaakt of ook kant-en-klaar? Thnx!
Hey man,

Als basis zelfgemaakte tomatensaus (tomaat, paprika, knoflook, ajuin, tomatenpuree).

Ajuin bakken in de pan, kikkererwten erbij, broccoli in stukjes gesneden erbij en dan even laten doorkoken met wat tomatensaus erbij. (eventueel doe ik het vlees hier ook al bij zoals bv bij de gehaktballen en het gehakt). :D
 
Back
Naar boven