MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Hey man,

Als basis zelfgemaakte tomatensaus (tomaat, paprika, knoflook, ajuin, tomatenpuree).

Ajuin bakken in de pan, kikkererwten erbij, broccoli in stukjes gesneden erbij en dan even laten doorkoken met wat tomatensaus erbij. (eventueel doe ik het vlees hier ook al bij zoals bv bij de gehaktballen en het gehakt). :D

Klinkt super! Thanks :thumb: Ga ik vanavond ook doen voir de prep. Ik heb nog 2 kilo kipgehakt :knipoog:
 
18952546_1156856104419570_4752439417085123029_n.jpg


Onze populairste burger, de low fat burger, is er nu in de variant Jalapeño, met slechts 5,6% vet! Ter viering t/m donderdag 10% korting op dit product! ➤Low fat hamburgers Jalapeño

Wat maakt onze low fat hamburger zo populair?
2714.png
Zeer goede smaak en een mooie vleesstructuur.
2714.png
Slechts 5,6% vet, gemiddelde magere burger is rond de 13%.
2714.png
Scherpe prijs, zeker voor deze kwaliteit!

Ik heb hem net voor het eerste gegeven en hij smaakt super. :marvin:
 
Ik heb hem net voor het eerste gegeven en hij smaakt super. :marvin:

Aan wie heb je 'm gegeven dan? :D

Ziet er erg lekker uit drool: Hoe heb je 'm klaar gemaakt?
 
Gegeten, ik word echt heel moe van die apple meuk.

Gewoon gebakken met 2 van hun carb-groente burgers.
 
Paar reviews van mn laatste bestelling:

Kipspiesen : blijven een van mn favo stukken kip, heerlijk malse kip (zowel lekker uit magnetron of even in de pan)

Kipnuggets: Superlekker! eigenlijk nog n lekkerdere versie dan Mac Donalds kipnuggets, meer kip smaak (wel aanrader ze even in de pan te gooien zijn ze stuk lekkerder dan uit magnetron)

Kipblokjes piripiri: vond ze anders gekruid dan de andere smaken kipblokjes, echt een STUK kruidiger, wat ik zelf erg lekker vind hou wel van pittige kip. maar moet je wel van houden.

Pulled chicken (had de smokey paprika) echt heerlijk op n broodje!

jalapeño hamburgers : top!, nog lekkerder dan de ''normale'' hamburgers, maar ik hou ook van pittig :)
 
Hnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

Haha goede commercial ook!

Kijk hier zaten we op te wachten!:flexbiceps:
Geweldig filmpje ook.

Nu volgt ook kleding bidons enz enz? Haha

Wat de fucking fuck. Dit moet ik hebben. Misschien maar even kijken of ik mijn volgende bestelling kan vervroegen :D

Leuk het enthousiasme te lezen :D ik moest mij 2-3 maanden inhouden het te vertellen dat hij er aan kwam haha. Nu hebben we eindelijk iets met ons logo erop dat je in de gym kan gebruiken, jeej :). Kleding is nog een stap te ver voor ons. We willen nog teveel in de echte voeding waar we de focus leggen.

Wel handig gereleased zo voor vaderdag, echter is 15 euro voor een bidon me wat teveel van het goede.

Was niet bewust getimed maar inderdaad :D. Ik begrijp dat hij duurder is dan de 2.2 L bidons, maar begrijp ook dat je vaak hoort dat die na vallen in 1x stuk zijn. We zijn voor het beste van het beste gegaan. Deze zal onwijs lang mee gaan. Daarbij wordt hij ook thuis 'gratis' geleverd.

Vanmorgen binnen...eens kijken naar de reacties in de gym :flexbiceps: hahaha

Bekijk bijlage 90712

Haha nice :D bedankt voor de foto darude0306!!

Kleine review van de laatste bestelling:

Gegrilde zalmworst:

8/10

Zeer lekker, niet te droog (opnieuw opgewarmd in de microgolf dus was wat droger, maar das mijn eigen keuze :D) en goed gekruid!

Bij het uithalen uit de verpakking durft de zalmworst wel af te breken (of in de pan bij het draaien) maar hey, dat doet niets aan de smaak!


Low fat rundergehakt:

9/10

Ja kijk, niet veel over te zeggen. Super lekker en geweldige voedingswaarden, ik heb er zeer lekkere spaghetti mee klaargemaakt :D


Beef meat balls:

9/10

Zelfde als bij het gehakt, super lekker en goede voedingswaarden. Zowel het gehakt als de beef meat balls wil ik vaker bestellen! :thumbs:


Ultimate kipfilet nuggets:

9/10

Last but not least, de chicken nuggets! Ook weer superlekker (had ze ditmaal gewoon opgewarmd, volgende keer eens bakken voor wat krokantere buitenkant). Zeer makkelijk en ook echt lekker!


Zeer, maar dan ook zeer tevreden van m'n huidige bestelling Scoob, kudos wat jullie met de chicken nuggets hebben klaargespeeld! :thumbs:
:| dat zijn nog eens positieve cijfers, bedankt voor de uitgebreide review! Fijn dat het smaakt.


Goeie review. Ik ga zo bestellen en de ervaringen hierboven, o.a. van jou, bevestigen de smaak (en kwaliteit) van deze producten, dus geven mij de doorslag. Meestal bestel ik enkel kip/kalkoen/vis, maar ga nu toch zeker de low fat rundergehakt toevoegen en ik denk ook wat van die nieuwe burgers. De pulled chicken is trouwens ook erg lekker. Nadeel vind ik enkel dat aan de bereide/voorgegaarde producten veel zout is toegevoegd, maar dat is in de supermarkt niet anders. En natuurlijk dé bidon bestellen :D.

Leuk en bedank voor de feedback! Zout houden we vrijwel altijd op de 1%, supermarkten gaan een stapje hoger. De een zijn smaakpupillen is er wat gevoeliger voor dan de ander en wij zitten met het probleem dat het niet lager kan dan 1% omdat het product er anders niet mooi uit komt qua structuur en smaak. Maar elke feedback nemen we mee!

Haha laat het smaken :D pulled chicken dacht ik ook al aan, volgende keer ook maar eens bestellen!

:thumbs:

Wat een leuke gadjet die bidon heel apart :cool:

:D

Hey Sayer , wat voor groente gebruik jij op die foto's? Zelf gemaakt of ook kant-en-klaar? Thnx!

Hey man,

Als basis zelfgemaakte tomatensaus (tomaat, paprika, knoflook, ajuin, tomatenpuree).

Ajuin bakken in de pan, kikkererwten erbij, broccoli in stukjes gesneden erbij en dan even laten doorkoken met wat tomatensaus erbij. (eventueel doe ik het vlees hier ook al bij zoals bv bij de gehaktballen en het gehakt). :D

Klinkt super! Thanks :thumb: Ga ik vanavond ook doen voir de prep. Ik heb nog 2 kilo kipgehakt :knipoog:

Laat het smaken, vult goed en past bij alles :D

Ik heb hem net voor het eerste gegeven en hij smaakt super. :marvin:

Aan wie heb je 'm gegeven dan? :D

Ziet er erg lekker uit drool: Hoe heb je 'm klaar gemaakt?

Gegeten, ik word echt heel moe van die apple meuk.

Gewoon gebakken met 2 van hun carb-groente burgers.

Dan komt het goed uit dat ik deze vanochtend heb besteld :D.

Mooi mensen:thumbs:

Paar reviews van mn laatste bestelling:

Kipspiesen : blijven een van mn favo stukken kip, heerlijk malse kip (zowel lekker uit magnetron of even in de pan)

Kipnuggets: Superlekker! eigenlijk nog n lekkerdere versie dan Mac Donalds kipnuggets, meer kip smaak (wel aanrader ze even in de pan te gooien zijn ze stuk lekkerder dan uit magnetron)

Kipblokjes piripiri: vond ze anders gekruid dan de andere smaken kipblokjes, echt een STUK kruidiger, wat ik zelf erg lekker vind hou wel van pittige kip. maar moet je wel van houden.

Pulled chicken (had de smokey paprika) echt heerlijk op n broodje!

jalapeño hamburgers : top!, nog lekkerder dan de ''normale'' hamburgers, maar ik hou ook van pittig :)

Awesome, bedankt voor je review Casper :) gewaardeerd.
 
Is de kangoeroe nog steeds die zelfde zwarte verpakkingen?

Ik ga eens wat kip proberen. Wat zijn de toppers van de gekruide of gemarineerde kip opties?

Om te nit-picken: de verpakkingen van het proteïne ijs zijn wel mooi maar niet de meest vriendelijke op het vlak van ruimte in de diepvries. De ronde vorm alleen al verspilt tot 21.5% ruimte en de uitstekende plastieken bovenrand nog eens naar schatting 20% ruimte t.ov. geen uitstekende plastieken rand. (kan ik na mijn volgende bestelling eens exact berekenen xD). Samengeteld is dat tot 37% verloren ruimte, wat vrij veel is. Is misschien wat overdreven om het zo te bekijken, maar, you know, diepvries ruimte is niet bij iedereen in overvloed :P. Mogelijk ben ik er uniek in maar het beïnvloed zeker hoeveel ik ervan bestel (1 pot :P).

De vorige maal had ik een sample van de gemarineerde biefstuk (Argentina Fire Pure ) besteld, die was erg goed.
 
Is de kangoeroe nog steeds die zelfde zwarte verpakkingen?

Ik ga eens wat kip proberen. Wat zijn de toppers van de gekruide of gemarineerde kip opties?

Om te nit-picken: de verpakkingen van het proteïne ijs zijn wel mooi maar niet de meest vriendelijke op het vlak van ruimte in de diepvries. De ronde vorm alleen al verspilt tot 21.5% ruimte en de uitstekende plastieken bovenrand nog eens naar schatting 20% ruimte t.ov. geen uitstekende plastieken rand. (kan ik na mijn volgende bestelling eens exact berekenen xD). Samengeteld is dat tot 37% verloren ruimte, wat vrij veel is. Is misschien wat overdreven om het zo te bekijken, maar, you know, diepvries ruimte is niet bij iedereen in overvloed :P. Mogelijk ben ik er uniek in maar het beïnvloed zeker hoeveel ik ervan bestel (1 pot :P).

De vorige maal had ik een sample van de gemarineerde biefstuk (Argentina Fire Pure ) besteld, die was erg goed.

-Van de 200gr gekruide versie is Tandoori, thai en piri piri op het moment het meest gekozen. Alle smaken lopen goed, maar dit is de top 3.
-Van de 2.5kg zakken (iqf = losgevroren van elkaar) zijn de roasted kipfiletreepjes, de spiesen en roasted kipfilethaasjes de top 3.

Begrijpelijke opmerking. Bij elk product letten we hier wel op, verpakking die minst ruimte kost. Is in het belang voor de klant zijn vriezer thuis en voor ons in isolatie zak @ ruimte. Echter bij het ijs waren we al blij dat we dit konden vinden. Vierkante bakjes zijn bv ook minder mooi (mijn mening). Een mix van dus waarvoor we voor deze verpakking zijn gegaan. Ik neem je feedback mee!

Mooi @ Argentina fire!

Thnx voor feedback/review.
 
Kipnuggets ook maar eens proberen :) #100081623
 
Net de kipnuggets gegeten. Hebben jullie ook sauzen voor erbij? Ik zie zo snel niks passends, maar ik heb dan ook het culinaire inzicht van een kleuter.
 
Jezus je schrijft gvd 2 boeken waarvan ik alleen de lidwoorden snap maar je kan geen saus bij je kipnuggets bedenken?
Enige dat ik kan verzinnen is zoetzure saus, maar die hebben ze zo te zien niet in het assortiment. Maar buiten dat niet echt nee. Heb ze net met mayonaisse gegeten :roflol:
 
Net de kipnuggets gegeten. Hebben jullie ook sauzen voor erbij? Ik zie zo snel niks passends, maar ik heb dan ook het culinaire inzicht van een kleuter.
mayo gaat overal goed bij?
 
Enige dat ik kan verzinnen is zoetzure saus, maar die hebben ze zo te zien niet in het assortiment. Maar buiten dat niet echt nee. Heb ze net met mayonaisse gegeten :roflol:
mayo gaat overal goed bij?
:)

Vond die mayo geen succes overigens. Ik dacht nog aan satésaus, maar dat lijkt me ook niet de bedoeling.
 
Enige dat ik kan verzinnen is zoetzure saus, maar die hebben ze zo te zien niet in het assortiment. Maar buiten dat niet echt nee. Heb ze net met mayonaisse gegeten :roflol:

Zoetzure saus is lekker bij kip nuggets ja, knoflook/chilliesaus kan je ook proberen. Ik snap overigens niet waarom je persee saus van muscle meat wilt? Of zoek je die 0kcal (oid.) saus?

mayo is alleen lekker bij friet.
 
Zoetzure saus is lekker bij kip nuggets ja, knoflook/chilliesaus kan je ook proberen. Ik snap overigens niet waarom je persee saus van muscle meat wilt? Of zoek je die 0kcal (oid.) saus?

mayo is alleen lekker bij friet.
Hoeft niet per se, maar ik ben lui en gemak dient de mens. Dus als ik dat mee kan bestellen is dat mooi meegenomen.

Mayo is ook lekker bij kipfilet en biefstuk.
 
Kipnuggets horen met de zoetzure saus van de mac:p
 
Back
Naar boven