MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Viel mij ook al op bij de laatste bestelling maar het enige wat je nu extra moet doen is de 5 pakjes uit de zak halen dus dat is niet zo'n ramp:D
 
:flexbiceps:



Bedankt voor de feedback!
Sinds 2-3 maanden geleden zijn een aantal producten hier 1 voor 1 op over gegaan, een omzak om de 5 pakjes. Aantal redenen. Er past een grotere sticker op waardoor de taal Duits er op kan gezien wij daar nu ook naar sturen. Orderpicking gaat een stuk sneller, 1x pakken ipv 5 pakjes pakken. Bonken inpakken in de isolatiezakken is makkelijker en sneller. Wanneer je de om zak er af haalt heb je de 5 pakjes als van ouds in je hand. De enige verandering is dan het label per pakje maar de kleuren van de inhoud zijn zo anders dat je het wel herkend denk ik?
Ik begrijp inderdaad dat dat veel simpeler is voor het proces. Vond het persoonlijk een beetje zonde van het plastic. Nu paste het alleen niet allemaal in mijn vriezer zonder de pakketjes te slopen.
Precies, nu ontbreken de labels wat voor mijn ouders dan weer kut is want die zien natuurlijk de verschillen niet :roflol:.
Ach ze vreten het maar gewoon, stelletje zeikerds
 
Ik begrijp inderdaad dat dat veel simpeler is voor het proces. Vond het persoonlijk een beetje zonde van het plastic. Nu paste het alleen niet allemaal in mijn vriezer zonder de pakketjes te slopen.
Precies, nu ontbreken de labels wat voor mijn ouders dan weer kut is want die zien natuurlijk de verschillen niet :roflol:.
Ach ze vreten het maar gewoon, stelletje zeikerds

Ik snap je :) thnx voor de feedback. Alleen zo weten we wat er bij de klant afspeelt. Je bent de eerste die dit meld, we houden het in de gaten.
 
Ik had bij mijn laatste bestelling ook een paar samples gegaarde kipblokjes besteld, die zaten ook zonder sticker in de doos, zelf vind ik het niet echt een probleem, maar mij vrouw kookt haast nooit en die weet nu niet precies wat wat is. Met een stift heb ik aangegeven wat voorgegaard is, want dat is wel belangrijk om uit elkaar te houden, gegaard en ongegaard. Misschien kan je daar in de toekomst iets opverzinnen als er meer artikelen zonder individuele sticker worden verkocht, dat aan de verpakking het wel te zien is of het gaar is of niet.

Verder wil k nog even zeggen dat de varkenshaas echt super lekker is, malser dan van de slager (en supermarkt uiteraard)
 
Ik had bij mijn laatste bestelling ook een paar samples gegaarde kipblokjes besteld, die zaten ook zonder sticker in de doos, zelf vind ik het niet echt een probleem, maar mij vrouw kookt haast nooit en die weet nu niet precies wat wat is. Met een stift heb ik aangegeven wat voorgegaard is, want dat is wel belangrijk om uit elkaar te houden, gegaard en ongegaard. Misschien kan je daar in de toekomst iets opverzinnen als er meer artikelen zonder individuele sticker worden verkocht, dat aan de verpakking het wel te zien is of het gaar is of niet.
Verder wil k nog even zeggen dat de varkenshaas echt super lekker is, malser dan van de slager (en supermarkt uiteraard)

Goede tip, gaan we over nadenken hier. Mooi van de varkenshaas! Heb deze zelf al een lange tijd niet meer gegeten, dus fijn om te horen.





Ons hardst lopende product voor het eerst in de actie t/m 31 Augstus!
Argentijnse Kipfilets voor €5.50/KG!
Kipfilet uit Argentinië (gekalibreerd) (5kg) (pees vrij)
Wat maakt onze Argentijnse kipfilets razend populair?
2714.png
Zeer scherpe prijs voor superieure kwaliteit.
2714.png
100% kipfilet: niet geïnjecteerd met water, peesvrij en 99% vetvrij.
2714.png
Iedere kipfilet op gewicht: 190-210gr
2714.png
Labgetest: Microbiologisch in orde, 100% gezond.
 
Jullie hebben al een uitgebreid assortiment, maar ik mis eigenlijk nog iets van saté, ik denk dat dat ook wel goed kan lopen. Als kant en klare kipblokjes, maar ook voorgegaard met saté saus erbij zoals ze in de supermarkt liggen (maar dan met mooie voedingswaardes) zou ik wel meerdere malen per week eten, maar ook een volledige maaltijd met rijst en groente lijkt me wel wat.
 
Hoppa, mijn eerste 'grotere' bestelling geplaatst (€ 175). Morgen wordt deze jongen afgeleverd, dus vanaf nu nog meer bestellen:
Zanussi%20ZFC25401WA.jpg

Eenpersoonshuishouden en dan een > 200 L vriezer aanschaffen naast mijn koelvriescombinatie, ik lijk wel gek. :lol:
 
Bestelling #100088783 zojuist geplaatst. Voor het eerst een kilo kipnuggets en kilootje low fat kipgehakt erbij besteld. Ben benieuwd hoe ik dit ga gebruiken...wordt het chili of macaroni? Stay tuned op Insta :D Kipnuggets uiteraard in de airfryer :thumb:
 
Mijn postbode zegt dat hij vanmorgen een pakje had dat lekte en dat hebben ze terug gestuurd.
Hij dacht dat dat de mijne was.
Toevallig iets bij jou bekend. Ordenr:100069717
 
Mijn pizza was ook erg vochtig in het midden. Volgens mij komt het door de verdeling van de saus en het feit dat bijna alle ingrediënten in het midden liggen.

De smaak van de pizza is in ieder geval top! (Ik heb wel wat extra mozzarella toegevoegd)
 
Daar had ik geen last van; de postbode belde bij mij aan (ik woon op 2 hoog) of ik even naar beneden kon komen. 2 dozen en die ene was te zwaar voor hem :roflol:.
 
Jullie hebben al een uitgebreid assortiment, maar ik mis eigenlijk nog iets van saté, ik denk dat dat ook wel goed kan lopen. Als kant en klare kipblokjes, maar ook voorgegaard met saté saus erbij zoals ze in de supermarkt liggen (maar dan met mooie voedingswaardes) zou ik wel meerdere malen per week eten, maar ook een volledige maaltijd met rijst en groente lijkt me wel wat.

We hebben sate saus verkocht van het merk Verstegen, alleen niemand kocht het, uit het assortiment. Zal je mix tip onthouden!

Hoppa, mijn eerste 'grotere' bestelling geplaatst (€ 175). Morgen wordt deze jongen afgeleverd, dus vanaf nu nog meer bestellen:
Zanussi%20ZFC25401WA.jpg

Eenpersoonshuishouden en dan een > 200 L vriezer aanschaffen naast mijn koelvriescombinatie, ik lijk wel gek. :lol:

Dit zijn toch wel de mooiste complimenten voor Muscle Meat :D! Mooi ding, verdien uiteindelijk terug!

Bestelling #100088783 zojuist geplaatst. Voor het eerst een kilo kipnuggets en kilootje low fat kipgehakt erbij besteld. Ben benieuwd hoe ik dit ga gebruiken...wordt het chili of macaroni? Stay tuned op Insta :D Kipnuggets uiteraard in de airfryer :thumb:

Zijn twee hardlopende producten, ga je zeker blij mee zijn! Bedankt voor je bestelling weer.

Mijn postbode zegt dat hij vanmorgen een pakje had dat lekte en dat hebben ze terug gestuurd.
Hij dacht dat dat de mijne was.
Toevallig iets bij jou bekend. Ordenr:100069717

Ik zie aan de scans dat er na het sorteren niks meer mee gebeurt. Ik ga morgen ochtend postnl bellen en kijken of het als nog geleverd kan worden. Lekken is onzin, ze denken dat het lekt, maar dat kan niet. Wat er kan gebeuren is dat de inhoud van de doos zo koud is, dat het vocht dat in de lucht zit laat condenseren op de buitenkant van de doos. Vervolgens lezen ze voeding op de doos en leggen de link, de verkeerde link. Ik kom bij je terug morgen.


Mijn pizza was ook erg vochtig in het midden. Volgens mij komt het door de verdeling van de saus en het feit dat bijna alle ingrediënten in het midden liggen.

De smaak van de pizza is in ieder geval top! (Ik heb wel wat extra mozzarella toegevoegd)

Tip van saus ga ik meenemen voor de volgende batch. Fijn dat hij goed smaakte!

Daar had ik geen last van; de postbode belde bij mij aan (ik woon op 2 hoog) of ik even naar beneden kon komen. 2 dozen en die ene was te zwaar voor hem :roflol:.
:D
 
Ook weer een bestelling geplaatst. Ook wat nieuwe producten om te proberen. Pulled chicken, tonijn steak o.a. Ben benieuwd!
Mooie actie ook met de Argentijnse kip
 
Gisteravond weer 19kg besteld, maar helemaal vergeten wat samples van nieuwe producten mee te bestellen. Wel een kilo zwaardvis erbij :)
 
Ook weer een bestelling geplaatst. Ook wat nieuwe producten om te proberen. Pulled chicken, tonijn steak o.a. Ben benieuwd!
Mooie actie ook met de Argentijnse kip

Bedankt weer bricks! Bij de Argentijnse kipfilet actie zitten we zoals eigenlijk elk product op bodemprijzen waardoor we niet lager kunnen. De leverancier wou helpen het een keer extra te promoten. Dat is gelukt :).

Gisteravond weer 19kg besteld, maar helemaal vergeten wat samples van nieuwe producten mee te bestellen. Wel een kilo zwaardvis erbij :)

Ah! Je mag altijd mailen naar info@musclemeat.nl om het nog toe te voegen. Meestal lukt dat wel, zolang de bestelling nog niet vertrokken is. Bedankt voor je giga kg's weer :flexbiceps:!
 
Hey Oli,

Je inpakker is nogal gul geweest. Heb inplaats van 3x1kg kip 3x2.5kg kip ontvangen... Mag ik mezelf een mazzelaar noemen of wil je het omruilen:)
 
Hey Oli,

Je inpakker is nogal gul geweest. Heb inplaats van 3x1kg kip 3x2.5kg kip ontvangen... Mag ik mezelf een mazzelaar noemen of wil je het omruilen:)

Je had de keus om het niet te melden, dan had ik het nooit geweten. Nu kan ik tenminste nog de inpakker op de verwisseling wijzen ter lering. We gaan daarom zorgen dat je een mazzelaar blijft, ik PM je even met een idee.
 
Laatst bewerkt:
Die nuggets zijn overheerlijk...Ik gooi ze niet in de magnetron, want dan vind ik het te slap, maar uit de airfryer zijn ze heerlijk krokant! drool:


Ziet er super uit :)!! Bedankt voor het delen. Heb de Nuggets alweer 3 weken niet gegeten, gaat er vanavond maar weer eens mee naar huis :meal:


KLANTENSERVICE UPDATE

Ik ben 5 t/m 10 september in China (Shanghai) voor de derde editie van FIBO. Rein en Yvette nemen het van mij over, ook hier. Maar dan weten jullie dat ik het even niet ben. Zij weten uiteraard net zoveel als ik. Telefonisch, mail en FB chat is zoals altijd gewoon online.
 
Ziet er super uit :)!! Bedankt voor het delen. Heb de Nuggets alweer 3 weken niet gegeten, gaat er vanavond maar weer eens mee naar huis :meal:


KLANTENSERVICE UPDATE

Ik ben 5 t/m 10 september in China (Shanghai) voor de derde editie van FIBO. Rein en Yvette nemen het van mij over, ook hier. Maar dan weten jullie dat ik het even niet ben. Zij weten uiteraard net zoveel als ik. Telefonisch, mail en FB chat is zoals altijd gewoon online.

Goede reis Olivier! En have fun op de FIBO :thumb:
 
Back
Naar boven