XXL Nutrition

Musculi.com

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Musculi

Cool Novice
Lid geworden
15 mrt 2015
Berichten
137
Waardering
34
Welkom op de officiële Musculi thread !

>>> Shop.musculi.com <<<


Dit is onze eerste ervaring als boardsponsor, hier of elders, en we zijn dan ook een relatief nieuw bedrijf. Verwar in dit geval nieuw niet met onervaren want we zijn een tamelijk grote operatie, met eigen productiefaciliteit en al onze research en productie gebeurt in-house. We hebben dan ook kosten nog moeite gespaard om het juiste talent aan te trekken om qua kwaliteit en innovatie over tijd de beste speler op de Europese markt te worden. Daaronder ook Peter "Big Cat" Van Mol, jullie misschien nog bekend van dit board, als een R&D consulent en athlete development specialist, maar ons team bestaat uit bijzonder veel bekwame mensen met naam en faam in hun eigen veld, of ervaring in deze business.

Een nieuwe manier van reclame voeren

Veel van onze atleten kennen jullie dan misschien weer niet. Dat is omdat musculi zich bewust wil distantiëren van de praktijk van vaste waarden of grote namen te betalen om te zeggen dat ze ons product gebruiken (en waarvan mensen weten dat ze het enkel zeggen omdat ze er voor betaald worden) en kiest resoluut voor het pad waar we jonge lokale (en later misschien internationale) talenten gaan scouten en vastleggen hoe zij met onze producten en know-how hun weg vinden in deze sport. Het is een nieuw concept, en een gewaagd concept, omdat we het nu ook maar moeten bewijzen dat zij sneller dan de gemiddelde mensen een hoger doel kunnen bereiken, maar we zijn ambitieus en hebben er alle vertrouwen in ;)

Onze eerste en grootste pijler is superieure kwaliteit !


Musculi zet in op kwaliteit. Niet in naam, maar we willen dat pro-actief bewijzen. Niet alleen geven we pro-actief onze labresultaten reeds mee op onze website en zetten we voor onze eerste-lijns producten onze smaken heel erg in de kijker, maar musculi gaat verder dan de gewone vereiste kwaliteitscertificaties. Het heeft de nodige doping-vrij labels om te leveren aan grote sport-teams, doet sterke investeringen in kwaliteitsgarantie van producten, maar sterker nog, producten waar frequent en op grote basis mee gefraudeerd wordt op grote schaal zoals collageen/gelatine, aspartaam, glycine worden bij ons niet eens aangekocht. Zulke producten bieden GEEN meerwaarde, aan geen ENKEL supplement, en er is dus ook geen reden waarom je die zou in stock hebben tenzij je van plan bent om te frauderen. Musculi garandeert ook 100% zijn label claims. Je zult ons niet zien paraderen met een label claim van 90% omdat we als beste uit een test komen. Er is geen enkele reden waarom een klant zou betalen voor een product en niet voor 100% moeten krijgen waar hij om gevraagd heeft.

We willen een lifestyle brand worden

Als je de feiten bekijkt dan willen we alleen de beste kwaliteit bieden. We werken echter in een industrie waar nu de massale fraude pas begint aan het licht te komen. Men denkt nu misschien op dit forum aan de B&F affaire en zen leverancier aminolabs. Wat men niet weet is dat aminolabs bij een derde partij liet mixen die momenteel onder gerechtelijk onderzoek ligt. Als men gaat kijken wie nog bij die derde partij laat mixen, dan krijg je al een heel ander beeld van hoe breed de fraude is. Als je dan denkt dat dit waarschijnlijk niet de enige firma is, en dat er ook kleine firma's zijn die geen budget hebben voor uitgebreid kwaliteitsonderzoek en waarschijnlijk frauderen zonder het te weten (en daarbij zelf gefraudeerd worden), dan moeten we u niet vertellen dat dit geen uitzonderlijk geval is. Het kan echter als bedrijf NOOIT de bedoeling zijn om continu negatieve publiciteit te voeren tegen anderen (vraag ons dus ook niet om verdere details, we geven die niet vrij, we weigeren dat spelletje mee te spelen).

Maar daar zitten we dus met een klein probleem. Wij garanderen kwaliteit en label claims. We lopen er mee te koop. Het is ons key selling point. Door onze unieke situatie kunnen we dit ook doen op een heel voordelige manier. Je kan echter niet uit van het feit dat mensen die zich niet aan die regels houden, en we moeten daar niet over klagen, we kennen de industrie, nog lagere prijzen zullen bieden en beweren dezelfde kwaliteit te hebben. Als je geen negatieve reclame wil voeren kun je daar weinig tegen doen. En men mag natuurlijk ook gewoon niet uitsluiten dat firma's die produceren in goedkopere regio's en zo eventueel wel net iets lager zouden kunnen.

Maar daarom willen we meer zijn voor de consument. We willen een lifestyle-brand worden waar mensen naar terug grijpen, niet enkel omdat het de beste kwaliteit en smaak is, maar ook omdat we onze know-how gaan demonstreren en die verder willen delen met mensen. We willen dicht bij de klant staan, en we willen trouwe klanten ook met onze loyaliteit belonen door hen te helpen op hun queeste naar een gezonder, fitter, sterker, productiever of meer succesvol leven op andere vlakken. Dat hopen we deels te doen via fora als dit, maar ook via social media kanalen enzovoorts. Hoewel onze website momenteel nog erg basic is, wordt die de komende maanden herwerkt met kwalititatieve en innovatieve informatie, gaan we steeds meer nuttige dingen gaan delen die klanten kunnen gebruiken qua training, voeding, rust, maar ook omtrent de juiste keuze in supplementen. We bieden een uitgebreid basis gamma, onze toekomstige lijnen zullen ook tamelijk uitgebreid zijn, vermoeden we, maar uiteraard heeft niet iedereen elk supplement nodig. We hebben liever klanten die door ons hun doelen bereiken, door ze ook te assisteren in welke producten voor hun doelen het belangrijkst en meest effectief zijn. Want door ze te begeleiden, door dicht bij de klanten te staan, en hen te helpen hun doel te bereiken hopen we dat zij op hun beurt ook ambassadors worden voor ons merk. Onze werkwijze. Onze stijl en waar we we voor staan. Wij willen het punt bereiken waarop mensen zeggen dat ze musculi gebruiken als een teken van eer, zoals ze hun nieuwe iphone6 tonen, hun favoriete merk wagen, noem maar op.

Wij willen die firma zijn. Dat is niet evident, zeker niet in deze branche. Maar als je te koop loopt met wat je aan je lijf hangt, waarom zou je niet te koop lopen met wat je er in steekt ? Die je lijf maakt wat het is ? Dat kan alleen door ons dag na dag te blijven bewijzen en door te luisteren naar onze klanten en hun wensen. Dus we hopen echt dat mensen die kans grijpen en ons massaal feedback geven op alles.

Musculi needs you !


Wij beginnen pas. Grote operatie of niet, als je begint, begin je bij nul, want niemand kent je naam. Wij moeten onze dues betalen net als iedereen anders. We nemen daarvoor een aantal opvallende initiatieven, we sponsoren dit jaar bv de body transformation challenge of Bodypower UK (waar we de derde grootste stand zullen hebben, en de meest opvallende), de Walters Open en het EK WBPF in Breda in Juni en de Arnold Classic Europe in Madrid. Ook voor 2016 zijn er al grote plannen die tonen wie we zijn en wat we willen bereiken. We zijn niet bang om te investeren, en dat te tonen, ook omdat het toont dat we dezelfde moeite steken hierin als in onze kwaliteitsgaranties. We zijn uniek en willen dat bewijzen !

Maar het grote publiek bereik je niet met een groot reclamebord, je bereikt het door je customer service en je loyaliteit. Daarom, meer dan gelijk welke grote investering, zijn JULLIE belangrijk voor ons. Jullie zijn de enige echte waardevolle reclame. We willen jullie klandizie, uiteraard. Liefst zo vaak mogelijk (liever dan zo veel mogelijk, want we willen u enkel de juiste producten voor u verkopen). Maar we willen evenzeer uw input, uw stem, uw feedback. We willen jullie zien op onze facebook pagina en die van onze atleten, we willen u naar onze website lokken, we willen dat jullie ons komen zoeken op beurzen en events en goeiendag komen zeggen. We hebben onze in-house aanpak, ook van onze atleten, omdat we willen tonen dat zij (en wij) net als jullie zijn. We groeien elke dag naar onze dromen toe. We willen dat jullie ons van ver herkennen (we steken veel in brand recognition), maar we hopen uiteindelijk jullie ook te herkennen en daarvoor te kunnen belonen. Want jullie belonen ons ook met jullie trouw !!!

Dus ja, zoals bij alle firma's zult u wel eens een gadget krijgen voor een grote of tweede bestelling. Maar we hopen onze klanten mettertijd zoveel meer te bieden dan de zoveelste shaker. Maar voor dat verhaal zullen jullie ons moeten volgen en blijven volgen. We hopen natuurlijk ten zeerste dat dat in de eerste plaats gebeurt voor het product en de service die we bieden ;)

Je kunt ons ondermeer volgen op :

Facebook : http://www.facebook.com/musculisportsnutrition
Instagram :
@musculisportsnutrition
WWW :
http://www.musculi.com/ (wordt volledig herwerkt komende maanden)

Volg ook onze atleten

(hopelijk jullie kans om ze te volgen voor ze te bekend worden ;) )
Kenny De Smet
Jonathan "Richy" Richard
Mario Van Steenberge
George Ebi Oki
Stephen Harrison
Conan Van Eeckhoutte
Julie D'Hulster
Christof "Tofke" De Rudder
Nickolas Richard
Craig and Faye Richey
Tim De Wever[Link niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Is Tim de Wever familie van Bart ?:DMooi site ben benieuwd voor de reviews ;)
 
Loon naar werken dit, succes !!
 
Welkom op het forum.

Heb net mn supp samples van big cat binnen dus binnenkort eens reviewen. :)
 
Twijfel er niet aan dat jullie kwaliteit hoog ligt, is wel iets meer prijzig dan de andere aanbieders natuurlijk.
 
Twijfel er niet aan dat jullie kwaliteit hoog ligt, is wel iets meer prijzig dan de andere aanbieders natuurlijk.
Als bigcat ergens aan mee werkt ben ik er zeker van dat et legit is
 
Ik wil wel gesponserd worden door jullie
 
Loon naar werken dit, succes !!

Thanks sanca, en zoals er staat, we vergeten onze fans van het eerste uur niet hoor ;) Moeten eerst onze weg wat vinden, maar dan staan er grootste dingen te wachten :p
 
Twijfel er niet aan dat jullie kwaliteit hoog ligt, is wel iets meer prijzig dan de andere aanbieders natuurlijk.

er zijn prijsverschillen die logisch zijn, zo kan je mss door middel van volume of zelf een deal gekregen te hebben mss ooit eens een ferrari aanbieden voor de prijs van een all equipped mercedes. Als ze een ferrari aanbieden voor de prijs van een lada, zo is al bewezen, dan moet je best eens nadenken of het wel een ferrari is :p
 
er zijn prijsverschillen die logisch zijn, zo kan je mss door middel van volume of zelf een deal gekregen te hebben mss ooit eens een ferrari aanbieden voor de prijs van een all equipped mercedes. Als ze een ferrari aanbieden voor de prijs van een lada, zo is al bewezen, dan moet je best eens nadenken of het wel een ferrari is :p
Nog plannen voor nieuwe smaken? Als je een isolaat met peanutbutter &chocolat hebt ben ik verkocht :P
 
Als bigcat ergens aan mee werkt ben ik er zeker van dat et legit is

En zit gelukkig op een plaats waar ik de tests uit eerste hand zie zodat ik het kan garanderen :p

---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:02 ----------

Nog plannen voor nieuwe smaken? Als je een isolaat met peanutbutter &chocolat hebt ben ik verkocht :P

Wel smaken zijn niet mijn bit, maar die van men collega, maar ik heb al goeie dingen gehoord over wat in de pijplijn zit :p Helaas heb ik nog geen ETA gekregen over wanneer ze zouden beginnen met nieuwere smaken. Ik vermoed zodra de verkoop en de naambekendheid wat oppikt.

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:04 ----------

Ik wil wel gesponserd worden door jullie

Momenteel zitten we redelijk stocked met athleten die nog kans moeten krijgen om zich te bewijzen :p Maar als deel van het athlete development team houd ik uiteraard ook andere mensen in de gaten. Ik schreef kortgeleden nog een artikeltje over het belang van fotografie in fitness, waar ik enkele belangrijke punten aanhaal. Een athleet moet een appeal hebben (natuurlijk of gecreêerd) en moet het bedrijf een kans bieden een groep mensen te overtuigen, of belangrijker vaak, er een aan te spreken die ze anders niet aanspreken. Dus wat drunkenmaster zei over following is niet geheel incorrect. Maar bij veel van deze jongens was dat ook niet zo en ik heb er wel veel vertrouwen in, dus het is ook niet alles :)

Maar keep in mind, ik vind mezelf ook geen slechte atleet, en ik ben ook geen gesponsorde atleet he ;) Ben ik verhoudingsgewijs te lelijk voor :p Nuja, liever mijn job ook, maar ik vermeld het maar :p
 
Do you even Legend, Eatandgain ?
 
Doet me heel erg denken aan het amerikaanse SHREDZ.
Wat natuurlijk ook een organisatie/nutrition merk is wat zich ook veel richt op lifestyle en heel actief is op social media.

Dat slaat daar ook aan als een gek ;)

Heelveel succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven