Fitness Seller

Musculi.com (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik sluit me aan bij alle positieve commentaren. Vanwege lactose-intolerantie is voor mij een (goede) optie egg proteine, vanwege de hoge kortingen (50%) momenteel, dacht ik laat ik maar een een bestelling doen (3 potten).

Goed verpakt + meerdere goede samples die me doen kennismaken met andere producten (2x pancakes / 2x pudding en nog wat). Smaak = oplosbaarheid van proteïne is geheel naar wens.

Aanrader, voor herhaling vatbaar !

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:46 ----------

Herstel: smaak en oplosbaarheid
 
Ik sluit me eigenlijk aan bij de rest. Alles was heel netjes ingepakt. Ook erg fijn dat elke pot whey bijvoorbeeld weer in een apart doosje zat. De extra gratis samples waren ook zeer welkom. De whey smaakt ook goed (vanille + aardbei).

Enig puntje van kritiek:
Een mailtje dat de boel is verstuurd is wel zo handig. Ik kreeg nu een mail (van DPD) op de dag zelf (in de ochtend) dat het pakket 4 uur later bezorgd zou worden. Gelukkig was ik die middag vrij dus dat was het probleem niet, maar ik vind een verzendbevestiging wel zo fijn.
 
Ik sluit me eigenlijk aan bij de rest. Alles was heel netjes ingepakt. Ook erg fijn dat elke pot whey bijvoorbeeld weer in een apart doosje zat. De extra gratis samples waren ook zeer welkom. De whey smaakt ook goed (vanille + aardbei).

Enig puntje van kritiek:
Een mailtje dat de boel is verstuurd is wel zo handig. Ik kreeg nu een mail (van DPD) op de dag zelf (in de ochtend) dat het pakket 4 uur later bezorgd zou worden. Gelukkig was ik die middag vrij dus dat was het probleem niet, maar ik vind een verzendbevestiging wel zo fijn.

Vreemd, normaal zenden ze de avond ervoor ook nog eentje. Maar kan wel handig zijn inderdaad, mailtje dat het hier bij ons afgehandeld is. Kijken we even na.
 
5000gr oats gainer besteld, ben benieuwd. Na het hele b&f debacle is het lang geleden dat ik iets van een gainer / whey heb besteld maar de promotie aanbiedingen icm de kwaliteit zijn zeer aantrekkelijk. Altijd handig om mee te nemen voor het werk of voor tussendoor.
 
iemand al eens de choco egg protein geprobeerd?
 
iemand al eens de choco egg protein geprobeerd?

Ik heb ze zelf pas deze week besteld :p Ik laat het je weten. Hoe geloofwaardig ik ben, als werknemer, natuurlijk laat ik aan jou over, maar ik ben doorgaans nogal kritisch op chocoladesmaken. Uit veiligheid neem ik meestal vanille :p
 
Ik vind chocolade ook altijd écht moeilijk om écht lekker op smaak te krijgen. Vaak valt het een beetje tegen, waardoor ik zelf het ook het liefst bij vanille houd. Bij chocolade begint het watertanden vaak naar echte chocolade haha :d
 
Ik heb sample aardbei whey op ,maar ik vond em te zoet, zou mij na paar keer al tegen staan.
 
iemand al eens de choco egg protein geprobeerd?

Jup. Ik als echte chocolade-freak vond deze echt niet weg te krijgen. Maar smaken verschillen natuurlijk.
 
Ik heb sample aardbei whey op ,maar ik vond em te zoet, zou mij na paar keer al tegen staan.

Ik vind dat bij de meeste aardbei eiwitten. Een keertje prima maar zou er zelf geen pot van nemen. Heb nu ook de banaan, vanille en chocola whey op. Die smaken allemaal goed.

@musculi: op het label van waterloss staat bij de ingrediënten in het Nederlands alles in het Frans en bij Frans in het Nederlands.
Als ik bij de shop op me telefoon op menu druk krijg ik wel de keuze mogelijkheden te zien maar erop drukken werkt verder niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat bij de meeste aardbei eiwitten. Een keertje prima maar zou er zelf geen pot van nemen. Heb nu ook de banaan, vanille en chocola whey op. Die smaken allemaal goed.@musculi: op het label van waterloss staat bij de ingrediënten in het Nederlands alles in het Frans en bij Frans in het Nederlands. Als ik bij de shop op me telefoon op menu druk krijg ik wel de keuze mogelijkheden te zien maar erop drukken werkt verder niet.

Bedankt voor het probleem te melden. Ik heb dit reeds doorgestuurd naar IT.
 
@ Musculi:

Ik vind tot mijn grote verbazing geen enkele info over hoeveel gram er in een scoop gaat bij de Fine Oats. Mag toch hopen dat hier toch bij de volgende batch verpakkingen even een zinnetje ergens bijkomt over 1 scoop = XX gram, want dit is eigenlijk best wel storend dat zoiets basaals er gewoon niet opstaat. Heb de zak 3x nagekeken en kon het niet vinden (hoop dat ik me niet alsnog als een idioot neerzet door het toch nog ergens gemist te hebben).
 
@ Musculi:

Ik vind tot mijn grote verbazing geen enkele info over hoeveel gram er in een scoop gaat bij de Fine Oats. Mag toch hopen dat hier toch bij de volgende batch verpakkingen even een zinnetje ergens bijkomt over 1 scoop = XX gram, want dit is eigenlijk best wel storend dat zoiets basaals er gewoon niet opstaat. Heb de zak 3x nagekeken en kon het niet vinden (hoop dat ik me niet alsnog als een idioot neerzet door het toch nog ergens gemist te hebben).

Nu je het zegt. Zelf nooit bij stilgestaan, omdat ik alles afweeg. Heb onze scoops nog niet getest, maar ik vertrouw eigenlijk nooit op scoops :p Ik denk dat het een foutje is omdat er ook geen aanbevolen dosis is, en ze het daarom nooit bepaald hebben. Maar de nieuwe labels kunnen inderdaad wel wat meer uniformiteit gebruiken. Maken we zeker werk van. Ondertussen ook even gecheckt voor je, en een platte scoop is ca 30g ;)
 
Mss een rare vraag maar hoe komt dat er zoveel promoties zijn op jullie site? bijv. die massgainer staat -50% gaat die eruit ofz?
 
Mss een rare vraag maar hoe komt dat er zoveel promoties zijn op jullie site? bijv. die massgainer staat -50% gaat die eruit ofz?

Ja, of de formule herwerkt ofzo. Alles 50% en meer lijkt dat waarschijnlijk, hoewel ik alle details niet heb. We zijn nu een 4tal maand op de markt en wordt nu wat gesleuteld op basis van de feedback he. Je vertrekt van kwaliteit en smaak, maar uiteindelijk moet je ook de producten kunnen bieden die mensen willen he. Daar is onze DBB sponsorship overigens heel goed voor gebleken, de meeste DBB leden zijn zeer kritisch, maar zonder vooroordeel. Dat zijn het soort mensen wiens feedback je wil he :p

Daarom ook best niet wachten tot de laatste dag van de sale, want sommige dingen zijn uiteraard gewoon Arnold promo, maar dingend ie herwerkt worden, zullen waarschijnlijk maar beschikbaar zijn tot einde van deze stock.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, of de formule herwerkt ofzo. Alles 50% en meer lijkt dat waarschijnlijk, hoewel ik alle details niet heb. We zijn nu een 4tal maand op de markt en wordt nu wat gesleuteld op basis van de feedback he. Je vertrekt van kwaliteit en smaak, maar uiteindelijk moet je ook de producten kunnen bieden die mensen willen he. Daar is onze DBB sponsorship overigens heel goed voor gebleken, de meeste DBB leden zijn zeer kritisch, maar zonder vooroordeel. Dat zijn het soort mensen wiens feedback je wil he :p

Daarom ook best niet wachten tot de laatste dag van de sale, want sommige dingen zijn uiteraard gewoon Arnold promo, maar dingend ie herwerkt worden, zullen waarschijnlijk maar beschikbaar zijn tot einde van deze stock.

Maar deze zijn dus niet minderwaardig? geen afwijkende eiwitpercentages ofz?

Hoe komt het trouwens dat de peptopro gold op 18/06/15 op 37.77 euro stond en nu zogezegd in promotie op 43.16 ?
Net hetzelfde met de gainer oats die komen zogezegd van 36 euro terwijl ze op 18/06/15 op 25.86 euro stonden?
 
Laatst bewerkt:
Maar deze zijn dus niet minderwaardig? geen afwijkende eiwitpercentages ofz?

Nee, absoluut niet, dat label claims of zo niet kloppen kunnen we vanuit ons verkoopsstandpunt niet veroorloven. Maar ik weet dat de BCAA lijn zo'n dubbeltje op zen kant is. Enerzijds extreem populair wegens waanzinnig goede smaak (en gegarandeerde kwaliteit BCAA), in die mate dat velen van ons ze drinken gewoon omdat ze lekker zijn, maar het is een carbofobe markt en er kwam terecht kritiek van sommigen op de concentratie BCAA's en de hoeveelheid carbs. Ik denk dat het oogpunt nu is de oude lijn te herwerken als de standaardlijn, en dat er dan een geconcentreerdere carb-free Gold Label lijn komt. Om maar 1 voorbeeld te geven.

Maar terechte vragen natuurlijk, iemand wou bv egg protein inslaan, omdat 50% een waanzinnige discount is, maar dan wil je uiteraard eerst weten dat de vervaldatum niet overmorgen is :p (Bij deze dus zeker niet het geval, we zijn nog maar bezig sinds begin dit jaar dus alle huidige protein stock is nog minstens meer dan een jaar goed ;) )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ze zelf pas deze week besteld :p Ik laat het je weten. Hoe geloofwaardig ik ben, als werknemer, natuurlijk laat ik aan jou over, maar ik ben doorgaans nogal kritisch op chocoladesmaken. Uit veiligheid neem ik meestal vanille :p
En heb je hem al geprobeerd. :)
Lange datum dus ben erg benieuwd. ;)
 
nooit eerder bij jullie besteld, vind deze promotie een mooi moment.

wel jammer dat bij '' Hoe heeft u over ons gehoord? '' dat DBB geen optie is.

order nummer 3172.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven