MuscleMeat

Musculi.com (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet dat ik een expert ben op gebied van verkoop ed, maar wat hier gebeurt is toch dagelijkse kost?

Een simpel voorbeeld: een h&m tshirt kan precies van dezelfde materialen vervaardigd zijn als een tshirt van een of ander patsermerk. Hier zijn toch ook gigantische prijsverschillen in terug te vinden? Gaan jullie dan ook klaagbrieven sturen naar die bedrijven om verantwoording op te eisen?

(Best mogelijk dat mijn vergelijking geen steek houdt, laat maar weten dan..)
 
Vraag & aanbod.
 
Wij hebben het beste voor met onze klanten en proberen steeds te voldoen aan al hun eisen. Wij zijn daar inderdaad nog niet zo lang geleden achtergekomen en vandaar ook deze sale en rechtzetting. We zijn inderdaad nog bezig met die persoon zijn "afval" op te ruimen. De adviesprijs blijft voorlopig nog zoals die was. Deze zullen volledig aangepast worden bij het introduceren van onze nieuwe lijn.

Als jullie echt het beste voor hadden met jullie klanten had je de adviesprijs ook aangepast. Ik snap niet dat dat nog steeds niet gebeurd is. Nu lijkt het alleen maar een mooie deal, iets dat jullie weer in goed daglicht plaatst. En als jullie echt het beste voor hebben met jullie klanten was je hier eerlijk over geweest. Dat waren jullie niet tot wij erover vielen, toen kwamen jullie uiteindelijk met het verhaal dat het om een oneerlijke oud-collega is geweest. Ik kan me niet voorstellen dat er maar 1 persoon in jullie bedrijf was die zulke dingen besliste.
Daarnaast ben ik nog steeds benieuwd naar de andere fouten die deze persoon gemaakt heeft. Gaan jullie hier ook eerlijk over zijn?

Ik heb in het verleden wel bij jullie besteld, maar twijfel nu enorm of ik dit wel weer zou moeten doen.
 
En het crisisberaad duurt voort en voort.. Misschien laten ze het ook wel voor wat het is en komen ze straks gewoon met één of andere kortingsactie in dit topic. Dan lach ik me de ballen uit m'n string.
 
Als jullie echt het beste voor hadden met jullie klanten had je de adviesprijs ook aangepast. Ik snap niet dat dat nog steeds niet gebeurd is. Nu lijkt het alleen maar een mooie deal, iets dat jullie weer in goed daglicht plaatst. En als jullie echt het beste voor hebben met jullie klanten was je hier eerlijk over geweest. Dat waren jullie niet tot wij erover vielen, toen kwamen jullie uiteindelijk met het verhaal dat het om een oneerlijke oud-collega is geweest. Ik kan me niet voorstellen dat er maar 1 persoon in jullie bedrijf was die zulke dingen besliste.
Daarnaast ben ik nog steeds benieuwd naar de andere fouten die deze persoon gemaakt heeft. Gaan jullie hier ook eerlijk over zijn?

Ik heb in het verleden wel bij jullie besteld, maar twijfel nu enorm of ik dit wel weer zou moeten doen.

De nieuwe lijnen zijn nog in ontwikkeling (we willen de fouten die in het verleden gemaakt zijn vermijden). Nadien worden de nieuwe adviesprijzen bepaald, maar we kunnen jullie al meedelen dat ze korter bij de huidige kortingsprijzen zullen liggen dan bij de huidige adviesprijzen.

En gezien onze contracten (zoals meeste contracten) een geheimhoudingsplicht omvatten, staat het mij niet vrij dit publiekelijk mee te delen. Doet ook niets terzake, wat gebeurd is, is gebeurd en we hebben er onze lessen uit geleerd.
 
Bijna iedere supplementenshop heeft toch producten die veel te duur zijn (al die pro-bb lines, cutler, coleman)? Alsof dat laakbaar is.
 
Kan Musculi nou eens uitleggen waarom toen de keuze werd gemaakt voor carbs aan een BCAA product toe te voegen en gewoonweg niet suikervrij te gaan? Dit zou voor mij al veel ophelderen.
idd. Er zal wel een reden zin en ze hebben ook toegegeven dat het te duur was. Ook zaten er niet te weinig bcaa's in, maar te veel carbs. Nog altijd iets anders dan minder bcaa's en carbs in de plaats :p
Ik zou ook wel willen weten wat de reden hiervoor was, is dit niet mogelijk dan vind ik dat spijtig maar persoonlijk ben ik wel vrij zeker van de kwaliteit en ikzelf ga op zoek naar een goede kwaliteit met goede prijs. Maakt niet uit bij welke webshop, dit hangt bij mij zelf af door de regelmatige aanbiedingen bij de shops of wanneer de smaak echt wel geweldig is oid :D
 
Ik vind het jammer te zien dat er de laatste dagen nu door sommigen hier, soms behoorlijk oppervlakkig en mijns inziens ook onterecht, een soort beeld wordt geschetst waarin o.a. vergelijkingen worden gemaakt aan B&F-achtige praktijken. Het is iig nooit en te nimmer mijn bedoeling geweest een rel te feeden, en ik wil toch gezegd hebben dat ik wel degelijk afstand neem van opmerkingen en gevoelens die 1-op-1 refereren aan B&F-achtige praktijken. Ik denk dat iedereen zich dan ook moet realiseren dat er echt een heel fundamenteel verschil is tov het B&F-verhaal. Laten we verder ook niet vergeten dat bedrijven natuurlijk toch gericht zijn op een zeker winstoogmerk en dat dat niet alleen heel normaal is, maar ook gewoon prima; deze hele discussie even buiten beschouwing gelaten moeten we natuurlijk niet onszelf het waanidee aanpraten dat er mensen zijn die, onder het mom 'voor de branche', voor zeg maar noppes willen ondernemen in de huidige maatschappij waarin er bij iedereen natuurlijk ook gewoon brood op de plank moet komen (of in ons geval, vooral veel goede whey). Als je denkt dat het de bedoeling zou moeten zijn dat je alles maar voor praktisch kostprijs kan kopen, dan begrijp je niet hoe de samenleving werkt.

Dat inmiddels iedereen het met elkaar eens lijkt te zijn dat het iig jammer is dat er (vooralsnog) geen BCAA producten zijn met verhoudingsgewijs meer BCAA's in de samenstelling, is fijn, en het label staat inmiddels ook nu op de productpagina. Dat de mening door nota bene Musculi zelf openlijk wordt gedeeld dat het op deze manier eigenlijk wel een erg duur 'geintje' wordt, vind ik oprecht getuigen van lef en goede moed. Alleen om die reden al vind ik dat, mochten mensen twijfel hebben, ze het voordeel daarvan verdienen.

Musculi heeft het verder netjes opgepakt, werkt volstrekt mee aan het feit dat ik wat terug wil sturen en daar valt verder niks dus op aan te merken. Big Cat was een eikel, maar heeft inmiddels karakter getoond en grote klasse door gewoon even middels PM contact met me op te nemen, en dat verdient zeker ook vermelding. Wat dat betreft is het dan ook uiteindelijk toch nog een positieve ervaring. Geen gezeik verder dan ook.

Ik kijk iig nieuwsgierig uit naar de samenstelling en prijs van de 'concentrated' BCAA supps.
 
Ik vind het jammer te zien dat er de laatste dagen nu door sommigen hier, soms behoorlijk oppervlakkig en mijns inziens ook onterecht, een soort beeld wordt geschetst waarin o.a. vergelijkingen worden gemaakt aan B&F-achtige praktijken. Het is iig nooit en te nimmer mijn bedoeling geweest een rel te feeden, en ik wil toch gezegd hebben dat ik wel degelijk afstand neem van opmerkingen en gevoelens die 1-op-1 refereren aan B&F-achtige praktijken. Ik denk dat iedereen zich dan ook moet realiseren dat er echt een heel fundamenteel verschil is tov het B&F-verhaal. Laten we verder ook niet vergeten dat bedrijven natuurlijk toch gericht zijn op een zeker winstoogmerk en dat dat niet alleen heel normaal is, maar ook gewoon prima; deze hele discussie even buiten beschouwing gelaten moeten we natuurlijk niet onszelf het waanidee aanpraten dat er mensen zijn die, onder het mom 'voor de branche', voor zeg maar noppes willen ondernemen in de huidige maatschappij waarin er bij iedereen natuurlijk ook gewoon brood op de plank moet komen (of in ons geval, vooral veel goede whey). Als je denkt dat het de bedoeling zou moeten zijn dat je alles maar voor praktisch kostprijs kan kopen, dan begrijp je niet hoe de samenleving werkt. Dat inmiddels iedereen het met elkaar eens lijkt te zijn dat het iig jammer is dat er (vooralsnog) geen BCAA producten zijn met verhoudingsgewijs meer BCAA's in de samenstelling, is fijn, en het label staat inmiddels ook nu op de productpagina. Dat de mening door nota bene Musculi zelf openlijk wordt gedeeld dat het op deze manier eigenlijk wel een erg duur 'geintje' wordt, vind ik oprecht getuigen van lef en goede moed. Alleen om die reden al vind ik dat, mochten mensen twijfel hebben, ze het voordeel daarvan verdienen. Musculi heeft het verder netjes opgepakt, werkt volstrekt mee aan het feit dat ik wat terug wil sturen en daar valt verder niks dus op aan te merken. Big Cat was een eikel, maar heeft inmiddels karakter getoond en grote klasse door gewoon even middels PM contact met me op te nemen, en dat verdient zeker ook vermelding. Wat dat betreft is het dan ook uiteindelijk toch nog een positieve ervaring. Geen gezeik verder dan ook. Ik kijk iig nieuwsgierig uit naar de samenstelling en prijs van de 'concentrated' BCAA supps.

Respect Patjeh & Musculi.
Mijn vertrouwen hebben jullie en wat betreft de aanbiedingen :p ga zo door !
 
Musculi trainingsbroek is echt super chill :D fijne en snelle levering van bestelling.

qua pasvorm iig stukken beter dan xxl broeken :P
 
Dit is wel compleet anders dan bij B&F. Hier is echt geen probleem.

Er staat zeer duidelijk op de website dat er 20g BCAA's/ 100g in zit.
Dan is het aan de consument om te kijken als de gevraagde prijs het voor hen waard is.
Factoren als smaak, vertrouwen, kwaliteitsgarantie,... spelen hier allemaal in mee.
Volgens mij is dit product zeer transparant.

De prijs dat gevraagd word is irrelevant: de consument bepaald zelf als het die prijs waard is of niet. Als dit te veel is ivm de concurrentie is het aan de consument om het gewoon bij een concurrent te kopen.

Een iphone kost 126,30$ om te maken, maar toch wordt het vijfdubbele ervoor betaald.
De rest is smaak en vertrouwen. Maar toch wordt dit niet gezien als oneerlijk of bedrog, omdat dit net zoals de BCAA's bij Musculi helemaal geen bedrog is.

Ik ben vorige week bij de Prada fabriek gepasseerd in Italië, we hebben daar een handtas gekocht die volgend jaar te koop zal zijn aan 1299€ voor 250€. Die 1299€ is het voor veel mensen zeker waard en die ze zullen ze allemaal verkopen.


Bepaal zelf wat je koopt en tegen welke prijs.
 
De nieuwe lijnen zijn nog in ontwikkeling (we willen de fouten die in het verleden gemaakt zijn vermijden). Nadien worden de nieuwe adviesprijzen bepaald, maar we kunnen jullie al meedelen dat ze korter bij de huidige kortingsprijzen zullen liggen dan bij de huidige adviesprijzen.

En gezien onze contracten (zoals meeste contracten) een geheimhoudingsplicht omvatten, staat het mij niet vrij dit publiekelijk mee te delen. Doet ook niets terzake, wat gebeurd is, is gebeurd en we hebben er onze lessen uit geleerd.

Dan wachten we de nieuwe lijn gewoon af. Ik snap dat jullie er verder niet op in willen gaan, dat zal ook gerespecteerd moeten worden. ;)

Bedankt voor jullie reacties in ieder geval!
 
Musculi trainingsbroek is echt super chill :D fijne en snelle levering van bestelling. qua pasvorm iig stukken beter dan xxl broeken :P

XXL broeken zijn ook bedoeld voor mensen die serieus beenspieren hebben...:D:p.
No hating, just fun
 
Ik vind het jammer te zien dat er de laatste dagen nu door sommigen hier, soms behoorlijk oppervlakkig en mijns inziens ook onterecht, een soort beeld wordt geschetst waarin o.a. vergelijkingen worden gemaakt aan B&F-achtige praktijken. Het is iig nooit en te nimmer mijn bedoeling geweest een rel te feeden, en ik wil toch gezegd hebben dat ik wel degelijk afstand neem van opmerkingen en gevoelens die 1-op-1 refereren aan B&F-achtige praktijken. Ik denk dat iedereen zich dan ook moet realiseren dat er echt een heel fundamenteel verschil is tov het B&F-verhaal. Laten we verder ook niet vergeten dat bedrijven natuurlijk toch gericht zijn op een zeker winstoogmerk en dat dat niet alleen heel normaal is, maar ook gewoon prima; deze hele discussie even buiten beschouwing gelaten moeten we natuurlijk niet onszelf het waanidee aanpraten dat er mensen zijn die, onder het mom 'voor de branche', voor zeg maar noppes willen ondernemen in de huidige maatschappij waarin er bij iedereen natuurlijk ook gewoon brood op de plank moet komen (of in ons geval, vooral veel goede whey). Als je denkt dat het de bedoeling zou moeten zijn dat je alles maar voor praktisch kostprijs kan kopen, dan begrijp je niet hoe de samenleving werkt.

Dat inmiddels iedereen het met elkaar eens lijkt te zijn dat het iig jammer is dat er (vooralsnog) geen BCAA producten zijn met verhoudingsgewijs meer BCAA's in de samenstelling, is fijn, en het label staat inmiddels ook nu op de productpagina. Dat de mening door nota bene Musculi zelf openlijk wordt gedeeld dat het op deze manier eigenlijk wel een erg duur 'geintje' wordt, vind ik oprecht getuigen van lef en goede moed. Alleen om die reden al vind ik dat, mochten mensen twijfel hebben, ze het voordeel daarvan verdienen.

Musculi heeft het verder netjes opgepakt, werkt volstrekt mee aan het feit dat ik wat terug wil sturen en daar valt verder niks dus op aan te merken. Big Cat was een eikel, maar heeft inmiddels karakter getoond en grote klasse door gewoon even middels PM contact met me op te nemen, en dat verdient zeker ook vermelding. Wat dat betreft is het dan ook uiteindelijk toch nog een positieve ervaring. Geen gezeik verder dan ook.

Ik kijk iig nieuwsgierig uit naar de samenstelling en prijs van de 'concentrated' BCAA supps.

Jij bent duidelijk goed afgekocht.:D
 
Jij bent duidelijk goed afgekocht.:D

Als er ook maar iemand is die hier heel serieus over twijfelt. Niks. 0.

Maar ik vind dat verder Musculi het gewoon naar behoren heeft aangepakt, niks te geks, gewoon nette afhandeling en meedenken mbt het retourneren. Ik kan het gewoon gratis terugsturen. En ik heb bij mn Vanille whey die ik t weekend nog had besteld (en maandag op de post is gegaan denk ik) een goeie hand vol samples gekregen, wat natuurlijk wel aardig is voor enkel een potje whey op dat moment. Maar dat is natuurlijk geen echt interessante prikkel voor me ;-) Maar ik vind het vooral wel de moeite waard die dingen te herhalen omdat er anders toch misschien een aantal zaken door elkaar worden gehaald, en dat zou ook niet terecht zijn. En het is wel zo eerlijk om dan als het uiteindelijk toch gewoon goed afloopt, dat ook openlijk te erkennen en dat even te vermelden. We zijn tenslotte allemaal mensen en doen allemaal wel eens iets stoms, maar niet iedereen heeft dan het zelfkritisch vermogen dat te erkennen, en als je dat dan zo open doet (Musculi) dan verdient dat in mijn ogen ook opmerking, net zoals ik het zeer waardeer wat van Big Cat te hebben gehoord en dat ook graag opmerk.
 
Jij bent duidelijk goed afgekocht.:D

Wil ik ook! Ik heb hier emotionele schade opgelopen!
Gij zult compenseren! 100 kg whey ofzo zal voldoende zijn.
 
Wil ik ook! Ik heb hier emotionele schade opgelopen!
Gij zult compenseren! 100 kg whey ofzo zal voldoende zijn.

Ik heb nog wel 100 kg Whey Perfection voor je staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven