Fitness Seller

Musculi DBB giveaway (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Big Cat

CEO @Muscleandsportsscience.be
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
3.180
Waardering
339
Lengte
1m84
Massa
97kg
Vetpercentage
6%
Ik heb het gevraagd, en mag van mijn werkgever Musculi, een aantal gratis stalenpakketten weggeven. Normaal beperken ze deze giveaways momenteel tot lokale gyms en de social media pagina's van onze athleten, maar ik heb het dus verkregen dat ik 10x12 staaltjes mag weggeven op DBB ;)

Om het interessant te houden ga ik ze weggeven aan de mensen die mij de beste reden geven om ze weg te geven (aan hen, of aan iemand anders). Wees daarin zo origineel als je kan of wil. Kan gaan van gewone originele, inspirerende, ontroerende of grappige one-liner, tot een foto of video, of zo gek je het maar kan bedenken. Mag gerust via andere kanalen werken, maar je moet wel hier op DBB linken, want het is en blijft een DBB giveaway enkel voor DBB leden.

Keuze valt na de FIBO beurs op 13 april in de loop van de dag. (Als er mensen naar FIBO gaan, ik ben er de vrijdag en zaterdag, come up and say hi ;) )

Het pakket bevat de volgende stalen :

Musculi WPC80 (45g) – (keuze uit vanilla en chocolate)
Musculi WPC80 Gold Label (40g) – (keuze uit vanilla, chocolate en banana)
Musculi WPI90 (20g) – (keuze uit vanilla en chocolate)
Musculi WPI95 Low Lactose Gold Label (20g) – (keuze uit vanilla en chocolate)
Musculi Casein Protein (20g) – (keuze uit vanilla, chocolate en strawberry)

Musculi Mass Gainer (100g) – (keuze uit vanilla en chocolate)
Musculi Gainer Oats (125g) – (keuze uit vanilla en chocolate)

Musculi Breakfast Gold Label (50g) Vanilla
Musculi Pancakes (50g) Vanilla
Musculi BCAA 2:1:1 (10g) Lime
Musculi BCAA 4:1:1 Gold Label (10g) Lime
Musculi Peptopro Gold Label (16g) Lime/Tropical

Ik twijfel nog, maar mogelijk doe ik nog een tweede wedstrijdje tussen de tien winnaars :)

Voor meer informatie, vraag gerust hier of via PM (geld zoals de laatste 13 jaar overigens nog steeds voor andere en/of niet-gerelateerde vragen ook – ik kan niet alles beantwoorden, maar ik doe men best), en voor de rest, laat jullie gaan :p
 
Laatst bewerkt:
Een sample is altijd leuk, maar een keer de hand schudden is al leuk genoeg. Dan weet je tenminste de man achter het product/merk. Waar sta je op FIBO? (standje Musculi te vinden?)
 
Een sample is altijd leuk, maar een keer de hand schudden is al leuk genoeg. Dan weet je tenminste de man achter het product/merk. Waar sta je op FIBO? (standje Musculi te vinden?)

Nee, helaas, geen Musculi op FIBO dit jaar, maar ik ben er wel persoonlijk aanwezig vrijdag en zaterdag, zaterdag zelfs overwegend als particulier, dus gewoon voor de fun :p Dus vermoedelijk geen samples bij me dan, daarvoor is het wachten tot Bodypower (en daar mag je gerust spreken van stand ipv standje want het zal de grootste zijn :p ). Nuja, op beide ben ik er vooral om te netwerken hoor ;) Niet per se voor Musculi. Daar hebben we athleten en vertegenwoordigers voor, ik ben maar die kerel van R&D :p
 
Laatst bewerkt:
Een sample is altijd leuk, maar een keer de hand schudden is al leuk genoeg. Dan weet je tenminste de man achter het product/merk. Waar sta je op FIBO? (standje Musculi te vinden?)

Die samples kunnen me gestolen worden maar hoera voor Man-at-Arms!!!
 
Die samples kunnen me gestolen worden maar hoera voor Man-at-Arms!!!

Sommige samples nochtans ook de moeite waard hoor :p

(Eigenlijk moet ik dan zeggen alle, maar goed dat is mijn job niet, en kunnen de personen die ze krijgen zelf wel uitmaken ... :p )
 
Leuke actie. :)
Ik kende het merk niet. Even gegoogled en ziet er goed uit. Wie wil het nu niet proberen. ;)

Ik heb na jarenlange ziekte al mijn gewicht verloren.. Had zwaar ondergewicht en met veel vechten eindelijk weer wat op gewicht gekomen. Toen ook verslaafd geraakt aan kracht training en ik wilde verder komen en massa bouwen met de droom ooit een wedstrijd te gaan doen. Dus met begeleiding verder gegaan en aardig wat opgeklommen. Net toen ik bijna op mijn oude gewicht (januari 2014) was en flink wat spiermassa had gewonnen kreeg ik een nekhernia en ben ik dus alles weer kwijtgeraakt in dat half jaar wat erop volgde dat ik bijna niet kon trainen.
Nu ben ik weer begonnen met trainen, heb nog steeds uitval van mijn linkerarm, maar ik train door voor mijn doel massa! Ondertussen was ik mijn baan verloren wat er goed inhakte en nu net weer een maandje aan het werk en deze week ook met een nieuw trainingsschema gestart. Ik wil knallen en dit jaar terugpakken wat ik verloren ben. Ik ga mijn droom achterna jagen!

Ik ben zelf ook erg benieuwd naar de musculi WPI95 low lactose gold label. Nu neem ik gewoon kerutabs bij mijn eiwitten of ik moet hydrolisaat nemen... Maar zo een sample pakket om kennis te maken is altijd welkom. :)

Ik had graag naar de Fibo gewild.. Was er ook echt naar aan het uitkijken maar helaas kan ik die afstand niet rijden en ook niet zo lang in een auto zitten. Dus dat weekend ga ik gewoon trainen. Misschien volgend jaar.
 
Als je een pakketje deze kant opstuurt hoef ik niet te komen raiden en plunderen om er eentje vast te krijgen, win-win situatie
 
Leuke actie. :)
Ik kende het merk niet. Even gegoogled en ziet er goed uit. Wie wil het nu niet proberen. ;)

Ik heb na jarenlange ziekte al mijn gewicht verloren.. Had zwaar ondergewicht en met veel vechten eindelijk weer wat op gewicht gekomen. Toen ook verslaafd geraakt aan kracht training en ik wilde verder komen en massa bouwen met de droom ooit een wedstrijd te gaan doen. Dus met begeleiding verder gegaan en aardig wat opgeklommen. Net toen ik bijna op mijn oude gewicht (januari 2014) was en flink wat spiermassa had gewonnen kreeg ik een nekhernia en ben ik dus alles weer kwijtgeraakt in dat half jaar wat erop volgde dat ik bijna niet kon trainen.
Nu ben ik weer begonnen met trainen, heb nog steeds uitval van mijn linkerarm, maar ik treen maandje aan het werk en deze week ook met een nieuw trainingsschema gestart. Ik wil knallen en dit jaarain door voor mijn doel massa! Ondertussen was ik mijn baan verloren wat er goed inhakte en nu net weer terugpakken wat ik verloren ben. Ik ga mijn droom achterna jagen!

Ik ben zelf ook erg benieuwd naar de musculi WPI95 low lactose gold label. Nu neem ik gewoon kerutabs bij mijn eiwitten of ik moet hydrolisaat nemen... Maar zo een sample pakket om kennis te maken is altijd welkom. :)

Ik had graag naar de Fibo gewild.. Was er ook echt naar aan het uitkijken maar helaas kan ik die afstand niet rijden en ook niet zo lang in een auto zitten. Dus dat weekend ga ik gewoon trainen. Misschien volgend jaar.

Dat is inderdaad een hele historie. Nu, het pakket bevat alle 13 de stalen, dus als je er een wint kun je de WPI95LLGold proberen in smaak naar keuze ;) Het is een beetje het flagship van het gamma. Het hele eerste lijns gamma is op kwaliteit gericht, 100% garantie op de label claim, we geven onze eigen labtests mee, en dagen iedereen die chain of custody kan bewijzen uit het te laten testen ook. Voor een basisgamma zoals onze eerste lijn (In het toekomstige gamma komen ook hele innovatieve en unieke producten) is dat de enige manier om het verschil te maken. We willen er op dat vlak kop en schouders bovenuit steken.

Ik zou zeggen na FIBO is er nog bodypower en de arnold classic, maar als keulen te ver is dan zullen birmingham en madrid dat zeker zijn :p
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dat is inderdaad een hele historie. Nu, het pakket bevat alle 13 de stalen, dus als je er een wint kun je de WPI95LLGold proberen in smaak naar keuze ;) Het is een beetje het flagship van het gamma. Het hele eerste lijns gamma is op kwaliteit gericht, 100% garantie op de label claim, we geven onze eigen labtests mee, en dagen iedereen die chain of custody kan bewijzen uit het te laten testen ook. Voor een basisgamma zoals onze eerste lijn (In het toekomstige gamma komen ook hele innovatieve en unieke producten) is dat de enige manier om het verschil te maken. We willen er op dat vlak kop en schouders bovenuit steken.

Ik zou zeggen na FIBO is er nog bodypower en de arnold classic, maar als keulen te ver is dan zullen birmingham en madrid dat zeker zijn :p
Ik heb eens wat heen en weer zitten surfen op de site en het ziet er echt goed uit. Kwaliteit op nummer 1 is belangrijk. Ik merk zelf wel duidelijk verschil in kwaliteit in bijvoorbeeld isolaat. Bij mindere kwaliteit is het direct buikpijn en gevolgen... Dus ik ben heel benieuwd naar deze producten.

Op zich zou vliegen nog wel kunnen. Dat is korter in een pijnlijke houding zitten. Maar als dat met de auto of ov zou moeten.. Oef... dat zit er voor nu helaas nog niet in.. Maar wie weet. Ik hou hoop!
 
Vorig jaar 2e geworden op de Enercup, misschien dat ik met behulp van Musculi wel 1e kan worden :D

Enercup 2014 -.jpg
 
Vorig jaar 2e geworden op de Enercup, misschien dat ik met behulp van Musculi wel 1e kan worden :D

als je eerste kan worden op deze 13 staaltjes zou het wel een straffe stoot zijn :)

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Ik heb eens wat heen en weer zitten surfen op de site en het ziet er echt goed uit. Kwaliteit op nummer 1 is belangrijk. Ik merk zelf wel duidelijk verschil in kwaliteit in bijvoorbeeld isolaat. Bij mindere kwaliteit is het direct buikpijn en gevolgen... Dus ik ben heel benieuwd naar deze producten.

Is ook de bedoeling dat we die kwaliteitslijn doortrekken in daden en niet enkel woorden. Vandaar volledige transparantie, een hele waslijst aan accreditaties, spontaan publiceren van onze labtests, en deze staaltjes om te tonen dat ook smaak onderdeel van kwaliteit is.

Op zich zou vliegen nog wel kunnen. Dat is korter in een pijnlijke houding zitten. Maar als dat met de auto of ov zou moeten.. Oef... dat zit er voor nu helaas nog niet in.. Maar wie weet. Ik hou hoop!

Wel de programmas van beide events zien er super uit :p En op beide kun je ook de gigantische musculi stand bezoeken, fotos nemen met onze 12 athleten, getrokken door wereldbefaamde fotograaf, acties, giveaways, live internet feeds, en shows.

Op FIBO is het enkel ik, dat is iets minder indrukwekkend :p

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:flexgrin::flexgrin:
 
Jij bent al indrukwekkend genoeg in je eentje. Daar heb je die 12 atleten en die stand niet voor nodig. ;)
 
Jij bent al indrukwekkend genoeg in je eentje. Daar heb je die 12 atleten en die stand niet voor nodig. ;)

Haha, in tekst wel, en mag van de fysieke vooruitgang dit jaar ook niet klagen :p maar vrees dat het toch niet de impact heeft van de monsterstand die er op bodypower gaat staan :p Ik denk dat we daar als rocksterren gaan staan :p
 
als ik het pakket win dan gooi ik alles door elkaar, maak ik er een shake van en film ik mezelf terwijl ik het drink

met een feesthoedje op
 
Ben vooral benieuwd naar wat voor producten er uit gaan komen van jouw hand, kijk ernaar uit.
 
als ik het pakket win dan gooi ik alles door elkaar, maak ik er een shake van en film ik mezelf terwijl ik het drink

met een feesthoedje op

Dit kon best wel eens een winnaar zijn, denk dat mensen me geen ongelijk zouden geven :p :D

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Ben vooral benieuwd naar wat voor producten er uit gaan komen van jouw hand, kijk ernaar uit.

Voorlopig nog gene. Ontwikkeling nieuwe supps even geen prioriteit. Ben er wel mee bezig natuurlijk, maar dat is omdat er ook wel paar maand over gaat tussen conceptie, uitwerking, kosten/baten analyse, zien wat er te sourcen en maken valt en eigenlijke productie.
 
Hela hela je vergeet iemand

Juust, kenny is mee de zaterdag :D:D:D

Nee, vrijdag en zaterdag ben ik er dus telkens met een collega :p De vrijdag onze expo manager en WBPF athleet Tim De Wever, en de zaterdag Kenny De Smet van IT & Social Media, die dit jaar zen eerste wedstrijden doet op de Walters Open en het EK WBPF. Ook interessant om ze eens te zien voor ze TE beroemd worden ;):cool:
 
Benieuwd of de Musculi producten me naar een scherpere conditionering kunnen brengen, kwaliteit brengen jullie dus ik zou ze zeker is willen testen!

2015_03_24_21_11_55.jpg
 
Back
Naar boven