AndroidHealthClinic

Musculi

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

BodyBulldozer

Cool Novice
Lid geworden
7 mei 2014
Berichten
92
Waardering
5
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
8%
Dag iedereen,

Heb nog maar pas gehoord van de nieuwe Belgische webshop Musculi.com

Het is een merk dat lijkt in te spelen op kwaliteit en ik moet zeggen, wat gezien hier de laatste maanden te lezen valt misschien geen slechte zet is. Het ziet er ook wel goed uit. Ook de prijzen zijn niet buitensporig, maar heb er verder nog niet veel over horen praten...

Ik heb ook gezien dat ze al labtesten meegeven bij het merendeel van hun producten, dus denk wel dat ze een eerlijk en open beleid naar hun klanten toe hebben. Ik zou het wel graag eens proberen nadat ik door men huidige voorraad supplementen heen ben, maar zou me wel geruster voelen als ik wat meer input had.

Iemand al ervaringen met hun producten?

Grtz

BodyBulldozer
 
Zijn topproducten, zelf heb ik al twee bestellingen gedaan en alles is enorm goed!
De BCAA 4:1:1 met de smaak lime is zeer lekker, niet zoals de meeste BCAA met smaak dat je toch nog de BCAA erdoor smaakt.
 
Thx Big T, kom niet vaak op dat deel vh forum, daarom had ik het niet gezien.

@Aviicii: Ok, ga eerst eens zien of ik die staaltjes kan winnen en dan nadien zal ik waarschijnlijk ook een bestelling plaatsen.
 
Thx Big T, kom niet vaak op dat deel vh forum, daarom had ik het niet gezien.

@Aviicii: Ok, ga eerst eens zien of ik die staaltjes kan winnen en dan nadien zal ik waarschijnlijk ook een bestelling plaatsen.

Heeft u de producten al getest? Wat vind u ervan?
 
Zijn topproducten, zelf heb ik al twee bestellingen gedaan en alles is enorm goed! De BCAA 4:1:1 met de smaak lime is zeer lekker, niet zoals de meeste BCAA met smaak dat je toch nog de BCAA erdoor smaakt.

Misschien omdat er 70% dextrose in zit en niet eens 20% BCAA's??
Lekker hoor zulke BCAA's als je fasted traint!!
 
Heeft u de producten al getest? Wat vind u ervan?

Misschien omdat er 70% dextrose in zit en niet eens 20% BCAA's??
Lekker hoor zulke BCAA's als je fasted traint!!

@ Kazz:

Ik heb de Whey Protein Isolate 90 Chocolade, BCAA 4-1-1 Lime, Protein Pudding chocolade en de Caseïne chocolade besteld. En ik moet jullie echt feliciteren met de producten! Je voelt en smaakt gewoon dat het kwaliteit is.

De WPI 90 lost super op en laat niks van klonters achter, ook een deftige pure smaak, niet overdreven chemisch zoals vele andere merken. De protein pudding is ook lekker, ik laat hem wel minimum 60 minuten in de frigo staan, 30min was wat weinig maar misschien komt dat omdat mijn frigo niet superkoud staat. Caseïne is ook super, lost veel beter op dan de Night Protein van XXL die ik hiervoor had.

@ 3nigma:

De BCAA 4-1-1 bevat maar 28kcal, maar daarvoor krijg je wel een supersmaak in de plaats eh. Dat verbrand je toch zo man? Trouwens als je gelooft in fasted cardio zou ik mij dringens eens opnieuw inlezen :p


Ik ben alvast zeer tevreden! Duidelijk goed hun huiswerk gedaan daar bij Musculi en het spontaan bekendmaken van de labtesten toont alvast dat jullie een eerlijk bedrijf zijn. Jullie hebben er een vaste klant bij alleszins :)
 
damn zeg wat een prijzen
 
Misschien omdat er 70% dextrose in zit en niet eens 20% BCAA's??
Lekker hoor zulke BCAA's als je fasted traint!!

Blijft de vraag natuurlijk of je liever hoge kwaliteit BCAA's met wat dextrose hebt, of lage kwaliteit BCAA zonder, als je weet dat beide geen fluit helpen. Het is maar een kwestie van perspectief. Dan drink ik nog liever iets omdat ik het graag lust, dan gewoon ronduit slecht product :p Dat terzijde, ik neem dus geen BCAA's, laat zoveel duidelijk zijn :p
 
@ Kazz: Ik heb de Whey Protein Isolate 90 Chocolade, BCAA 4-1-1 Lime, Protein Pudding chocolade en de Caseïne chocolade besteld. En ik moet jullie echt feliciteren met de producten! Je voelt en smaakt gewoon dat het kwaliteit is. De WPI 90 lost super op en laat niks van klonters achter, ook een deftige pure smaak, niet overdreven chemisch zoals vele andere merken. De protein pudding is ook lekker, ik laat hem wel minimum 60 minuten in de frigo staan, 30min was wat weinig maar misschien komt dat omdat mijn frigo niet superkoud staat. Caseïne is ook super, lost veel beter op dan de Night Protein van XXL die ik hiervoor had. @ 3nigma: De BCAA 4-1-1 bevat maar 28kcal, maar daarvoor krijg je wel een supersmaak in de plaats eh. Dat verbrand je toch zo man? Trouwens als je gelooft in fasted cardio zou ik mij dringens eens opnieuw inlezen :p Ik ben alvast zeer tevreden! Duidelijk goed hun huiswerk gedaan daar bij Musculi en het spontaan bekendmaken van de labtesten toont alvast dat jullie een eerlijk bedrijf zijn. Jullie hebben er een vaste klant bij alleszins :)

Gast, als je dure suiker met beetje BCAA's lekker vindt, moet je zelf weten, ik koop niet iets voor de smaak.
Om aan gemiddelde dosis BCAA te komen moet je 3-4 servings in 1 keer nemen, dat is dan heel veel suikers.
Het is een BCAA product, er moet voor de meerderheid BCAA in zitten en geen dextro....of denk ik nou zo verkeerd??
Ik maak zo ff Whey Gold, 75g dextro per 100g product en 20g eiwit.......ga je het dan ook kopen? Zal on-ge-twij-feld lekker zijn!!!
No offence to Musculi, maar blijkbaar zijn mijn verwachtingen van zulke producten niet van deze tijd ofzo, dat als ik ergens BCAA of Whey erop zie staan, dan verwacht ik dat het dan ook de MAIN ingredient is.
En wat betreft fasted trainen,fasted cardio of gewoon fasten, het is bewezen in je voordeel te werken, niet alleen qua vet verbranden.

---------- Toegevoegd om 10:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:11 ----------

Blijft de vraag natuurlijk of je liever hoge kwaliteit BCAA's met wat dextrose hebt, of lage kwaliteit BCAA zonder, als je weet dat beide geen fluit helpen. Het is maar een kwestie van perspectief. Dan drink ik nog liever iets omdat ik het graag lust, dan gewoon ronduit slecht product :p Dat terzijde, ik neem dus geen BCAA's, laat zoveel duidelijk zijn :p

You're missing my point Big Cat. With all do respect!
Ik vind dat in zulke gevallen, waar 2-3 ingredienten zijn, moet het product genoemd worden naar wat het meeste erin zit. Anders gooi je er 5% isolaat in, paar % concentraat en de rest suikers......en noem het Whey Isolate Gold!
 
Blijft de vraag natuurlijk of je liever hoge kwaliteit BCAA's met wat dextrose hebt, of lage kwaliteit BCAA zonder, als je weet dat beide geen fluit helpen. Het is maar een kwestie van perspectief. Dan drink ik nog liever iets omdat ik het graag lust, dan gewoon ronduit slecht product :p Dat terzijde, ik neem dus geen BCAA's, laat zoveel duidelijk zijn :p

Volgens mij zijn er toch studies die aantonen dat BCAA's de vermoeidheid uit stellen ???
 
Bijna iedereen gebruikt BCAA's, niet eens als ze aan het cutten zijn, maar niemand gelooft erin!
 
You're missing my point Big Cat. With all do respect!
Ik vind dat in zulke gevallen, waar 2-3 ingredienten zijn, moet het product genoemd worden naar wat het meeste erin zit. Anders gooi je er 5% isolaat in, paar % concentraat en de rest suikers......en noem het Whey Isolate Gold!

Zover zou ik niet gaan, azijn is ook maar 10% acetaat.

De rest van je kritiek vind ik niet onterecht. Je zegt no offense aan musculi, en kan natuurlijk niet voor iedereen spreken, maar het is een issue die ik ook al aangekaart heb hier, en waar ik gedeeltelijk mee akkoord ben. Ik vind BCAA's algeheel nutteloos, maar uiteraard bieden we het aan omdat genoeg mensen er wel in geloven, en dan willen we ze nog altijd de beste kwaliteit BCAA's bieden. Dat doen we ook. En inderdaad, dan gaat het niet op als je mensen iets biedt om ze de beste kwaliteit te bieden, wat we absoluut doen, dat kan ik je persoonlijk garanderen, dat je dan niet luistert naar dat zelfde publiek dat overdreven carbofoob is om een of andere reden, en ook een product naar wens aflevert met die hoge kwaliteit BCAA's. Tot zover volg ik je stelling. En sommigen zullen daar wel aanstoot aannemen, zelfs binnen musculi, maar kritiek moet geuit worden, ge-evalueerd worden en waar nodig in acht genomen worden. Dus tot daar zeg je niets wat mij tegen de borst stoot hoor. Op deze manier steken we inderdaad veel geld in betere kwaliteit, zonder een product te leveren dat meer gewenst is. Ik hoop dan ook dat ik de ruimte krijg om naar de toekomst me iets meer te moeien met dit soort zaken. Heb paar hele goeie ideeên daaromtrent.

Wat men standpunt over BCAA in het algemeen niet wegneemt. Jij zegt je moet vier dosissen dagelijks nemen om aan je hoeveelheid BCAA's te komen. Ik zeg als je 200g eiwitten op een dag eet, dan ben je al ruim voorbij je dagelijkse hoeveelheid BCAA's. Als je dan ook nog eens weet dat losse BCAA's geen ruk van effect hebben op spiereiwitsynthese zonder alle andere EAA's tegelijkertijd aanwezig, dan lijkt het me superstom om ze uit een losse aminobron te halen wanneer een intacte WPI zoveel meer levert tegen een veel beter prijs (dan eender welk BCAA product). Neem ik liever extra pot WPI (niettegenstaande dat onze athleten inderdaad volle bak BCAA zuipen voor de smaak :p maar we zijn hier ook niet zo overdreven carbofoob. De meeste dan toch niet :p)

---------- Toegevoegd om 08:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:25 ----------

Volgens mij zijn er toch studies die aantonen dat BCAA's de vermoeidheid uit stellen ???

Zou het niet weten, aangezien ik niet leaner of bigger wordt van vermoeidheid uit te stellen (en je weet als je nu over cardio begint dat er een lezing van een half uur volgt over hoe weinig efficient cardio is voor vetverlies, ja toch ? :p)
 
Zou het niet weten, aangezien ik niet leaner of bigger wordt van vermoeidheid uit te stellen (en je weet als je nu over cardio begint dat er een lezing van een half uur volgt over hoe weinig efficient cardio is voor vetverlies, ja toch ? :p)

??? als ik naar het einde van mijn work out vermoeid ben, gaan mijn laatste setjes niet zo lekker meer. En
pak ik dus minder reps, gewicht. Als ik Amino1 van MusclePharm drink tijdens het trainen, heb ik dat niet.
Ok, dat is wel meer als enkel BCAA's... maar toch.

En tja. Cardio... sommige mensen hebben het wel nodig gewoon.
 
Met gemiddelde dosis BCAA bedoelde ik niet je RDA ofzo, maar gewoon als pre- of intra-workout.
Dan neem je 5 tot 10g BCAA's.
En wat azijn betreft, het kost ook geen 3 tientjes per fles, maar dat terzijde :P
 
??? als ik naar het einde van mijn work out vermoeid ben, gaan mijn laatste setjes niet zo lekker meer. En
pak ik dus minder reps, gewicht. Als ik Amino1 van MusclePharm drink tijdens het trainen, heb ik dat niet.
Ok, dat is wel meer als enkel BCAA's... maar toch.

En een gewone shake die je evenveel of meer BCAA's levert, maar dan ook nog eens in elk opzicht nuttig is, dat lukt niet ? Ik neem een WPI voor het trainen, heb daar niet echt last van van al die ongemakken ...

En tja. Cardio... sommige mensen hebben het wel nodig gewoon.

niemand heeft cardio "nodig". Dit soort statements zorgen er alleen voor dat meer mensen geloven dat ze het nodig hebben.

---------- Toegevoegd om 08:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:35 ----------

Met gemiddelde dosis BCAA bedoelde ik niet je RDA ofzo, maar gewoon als pre- of intra-workout.
Dan neem je 5 tot 10g BCAA's.
En wat azijn betreft, het kost ook geen 3 tientjes per fles, maar dat terzijde :P

Volgens wie of wat en met welk doel ? Nog nooit iemand weten minder goed groeien met of zonder 5 a 10g BCAA's intraworkout :p
 
Van alle onderzoeken en tests waarbij BCAA's gebruikt worden is 5-10g toch de aanbevolen dosis om te nemen.
Voor fasted trainen, voor fasted cardio, gewoon als intra-workout.
Zelf vind ik Leucine al genoeg, "anabolisme" wordt geactiveerd via mTOR, zonder insuline spike.
 
Van alle onderzoeken en tests waarbij BCAA's gebruikt worden is 5-10g toch de aanbevolen dosis om te nemen.
Voor fasted trainen, voor fasted cardio, gewoon als intra-workout.
Zelf vind ik Leucine al genoeg, "anabolisme" wordt geactiveerd via mTOR, zonder insuline spike.

mTOR zit AMPK in de weg. Dus voor fasted cardio, zou je beter zonder je mTOR zitten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven