MuscleMeat

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Bezoekers in dit topic

Half uur per dag doe je precies niks.
 
Half uur per dag doe je precies niks.
Gewoon hetzelfde, maar dan de helft. De meeste intensiteit zit hem sowieso in de eerste helft van een training, daarna vlakt het wel af. Ik doe niet aan squatten en deadliften, dus dat scheelt. Dat kostte mij destijds wel een uur.
 
Homegym ben je doorgaans aangewezen op (tijdrovende) barbell movements, of je moet een aardig groot hok hebben + de centen om degelijke apparatuur neer te kunnen plempen.
 
Homegym ben je doorgaans aangewezen op (tijdrovende) barbell movements, of je moet een aardig groot hok hebben + de centen om degelijke apparatuur neer te kunnen plempen.
En dan nog de dumbbells, of kei duur of telkens schijven verwisselen.
 
Homegym ben je doorgaans aangewezen op (tijdrovende) barbell movements, of je moet een aardig groot hok hebben + de centen om degelijke apparatuur neer te kunnen plempen.
Met een beetje goede schema en planning valt de tijd dat nodig is wel mee. We nemen iig een rack met lat pulley en nog 2 cables voor flyes etc. Kan in principe al m'n oefeningen doen met 1 zo'n rack. Schijven wisselen is zo gedaan.
 
Nog steeds erg weinig motivatie om iets te doen met m'n leven. Dacht ik neem eens een kwart zegeltje lsd, misschien word ik dan wat aan gezet. Hele middag niets gedaan, maar dan mild onder invloed. Nu lekker een push workout op de comedown van een zeer milde trip.

M'n vriendin heeft ook al enkele weken hetzelfde probleem, dus het ligt gelukkig niet aan de gear. Nu hebben we ook op 1 weekend na al een tijdje elk weekend volgepland tot de kerst. Echt rust zit er niet in. Zit nu nog in de 2e week hCG only van de 4, dus daar heb ik nog een beetje test door. Hopelijk wordt het niet x10 als het herstel echt begint.

Ben ook nog steeds wat vetter aan het worden. Merk dat ik m'n eten steeds minder onder controle heb. Kleine snackjes her en der tellen wel op, al zijn ze maar 100 a 200 per stuk. Maar ik heb ook echt de motivatie niet meer om mij daar wat van aan te trekken. :o Dan maar een dikzak en volgend jaar goed cutten.

Al met al heb ik nergens meer zin in en boeit het mij onderhand allemaal niet meer. Het enige waar ik nog bewust in ben is dat ik niet alle gains moet verliezen nu de test er uit is, dus sporten push ik mezelf nog wel mee door. Eten onder onderhoud zal ik iig niet doen. :roflol:
 
Nog steeds erg weinig motivatie om iets te doen met m'n leven. Dacht ik neem eens een kwart zegeltje lsd, misschien word ik dan wat aan gezet. Hele middag niets gedaan, maar dan mild onder invloed. Nu lekker een push workout op de comedown van een zeer milde trip.

M'n vriendin heeft ook al enkele weken hetzelfde probleem, dus het ligt gelukkig niet aan de gear. Nu hebben we ook op 1 weekend na al een tijdje elk weekend volgepland tot de kerst. Echt rust zit er niet in. Zit nu nog in de 2e week hCG only van de 4, dus daar heb ik nog een beetje test door. Hopelijk wordt het niet x10 als het herstel echt begint.

Ben ook nog steeds wat vetter aan het worden. Merk dat ik m'n eten steeds minder onder controle heb. Kleine snackjes her en der tellen wel op, al zijn ze maar 100 a 200 per stuk. Maar ik heb ook echt de motivatie niet meer om mij daar wat van aan te trekken. :o Dan maar een dikzak en volgend jaar goed cutten.

Al met al heb ik nergens meer zin in en boeit het mij onderhand allemaal niet meer. Het enige waar ik nog bewust in ben is dat ik niet alle gains moet verliezen nu de test er uit is, dus sporten push ik mezelf nog wel mee door. Eten onder onderhoud zal ik iig niet doen. :roflol:
Loop je niet tegen een burn out oid aan?
 
Nog steeds erg weinig motivatie om iets te doen met m'n leven. Dacht ik neem eens een kwart zegeltje lsd, misschien word ik dan wat aan gezet. Hele middag niets gedaan, maar dan mild onder invloed. Nu lekker een push workout op de comedown van een zeer milde trip.

M'n vriendin heeft ook al enkele weken hetzelfde probleem, dus het ligt gelukkig niet aan de gear. Nu hebben we ook op 1 weekend na al een tijdje elk weekend volgepland tot de kerst. Echt rust zit er niet in. Zit nu nog in de 2e week hCG only van de 4, dus daar heb ik nog een beetje test door. Hopelijk wordt het niet x10 als het herstel echt begint.

Ben ook nog steeds wat vetter aan het worden. Merk dat ik m'n eten steeds minder onder controle heb. Kleine snackjes her en der tellen wel op, al zijn ze maar 100 a 200 per stuk. Maar ik heb ook echt de motivatie niet meer om mij daar wat van aan te trekken. :o Dan maar een dikzak en volgend jaar goed cutten.

Al met al heb ik nergens meer zin in en boeit het mij onderhand allemaal niet meer. Het enige waar ik nog bewust in ben is dat ik niet alle gains moet verliezen nu de test er uit is, dus sporten push ik mezelf nog wel mee door. Eten onder onderhoud zal ik iig niet doen. :roflol:
Heb je nu alleen gekuurd voor het onderzoek ?
Je weet wat Diederik zegt, als je on bent moet je 3x de tijd on ook off zijn. dan verlies je bijna alles wat je in kuur hebt gewonnen. zeker als je niet consequent bezig blijft met dieet en keihard trainen
 
Nog steeds erg weinig motivatie om iets te doen met m'n leven.
Had je niet recent een woning gekocht met je partner?
Kan wel advies geven wat je de komende 30 jaar dan kunt doen 😀
 
Loop je niet tegen een burn out oid aan?
Zou kunnen. Het idee dat ik in januari in een eigen huis zit en we niet meer veel hoeven te regelen voor het huis en het trouwen houdt mij nog wel rechtop en gemotiveerd genoeg om m'n werk wel goed te doen.

Vorige week voor de bruiloft onze laatste locatie bevestigd, a.s. zaterdag onze chauffeur ontmoeten en de trouwauto bezichtigen. Daarna door naar m'n broer omdat m'n vriendin hem nog steeds niet had ontmoet na 2.5 jaar en hij ook niet echt meer contact met mij had. Als dat achter de rug ligt dan alleen nog op 1 weekend na elk weekend in het huis werken en mijn spul verhuizen.
Heb je nu alleen gekuurd voor het onderzoek ?
Je weet wat Diederik zegt, als je on bent moet je 3x de tijd on ook off zijn. dan verlies je bijna alles wat je in kuur hebt gewonnen. zeker als je niet consequent bezig blijft met dieet en keihard trainen
Dat was wel de hoofdreden. Maar uiteraard ook omdat ik het zelf wil. Had er alleen geen rekening mee gehouden dat we de eerste beste huis konden kopen en de trouwplannen in gang gingen zetten toen ik al on was. Het vermoeden was dat we maanden bezig zouden zijn met zoeken en dan nog ff moeten wachten op de overdracht. Was toen al on, dus had geen zin meer om na een paar weken off te gaan en het onderzoek niet af te maken. Op week 4-5 oid had ik het idee dat het allemaal te veel begon te worden, dan kon ik het net zo goed die 10 weken afmaken.

Maar ook leuke dingen kunnen te veel worden.
 
De Harnas-trail is een langer lopend project. Je had evt. later weer kunnen beginnen. Maar goed, wel jammer.
 
De Harnas-trail is een langer lopend project. Je had evt. later weer kunnen beginnen. Maar goed, wel jammer.
Veel te veel gedoe. Ik was al onderdrukt voor een week of 4-5 en al een hele dag besteed om heen en terug naar Tilburg te gaan met het ov, om dan nog te stoppen om in de toekomst weer vanaf dag 1 te beginnen zag ik niet zitten. Dan weer een volgende kuur moeten plannen waarvan de metingen in de vakanties moeten vallen. Ze hebben onderhand ook al aardig wat mensen die bezig zijn/in de planning staan of zelfs al klaar zijn.

Verder zal ik weinig spiermassa verliezen gezien ik consequent te veel eet en mezelf nog wel door weet te pushen om gewoon te trainen. Ben gewoon nog progressief aan het laden. Je hoeft niet consequent bezig te zijn met je dieet om je spiermassa te houden, alleen handig om niet te vet te worden. Tenzij je moeite hebt om te eten, maar daar heb ik gelukkig nooit moeite mee. Maar wat vetter worden kan mij op dit moment niet veel boeien. Moddervet zal ik niet worden, alleen voor BBers zal ik een dikzak zijn. Ben zo af en toe wel een uurtje her en der aan het wandelen om het deels te compenseren, dat is wat ik nog zonder al te veel moeite kan doen.
 
Nog steeds erg weinig motivatie om iets te doen met m'n leven. Dacht ik neem eens een kwart zegeltje lsd, misschien word ik dan wat aan gezet. Hele middag niets gedaan, maar dan mild onder invloed. Nu lekker een push workout op de comedown van een zeer milde trip.

M'n vriendin heeft ook al enkele weken hetzelfde probleem, dus het ligt gelukkig niet aan de gear. Nu hebben we ook op 1 weekend na al een tijdje elk weekend volgepland tot de kerst. Echt rust zit er niet in. Zit nu nog in de 2e week hCG only van de 4, dus daar heb ik nog een beetje test door. Hopelijk wordt het niet x10 als het herstel echt begint.

Ben ook nog steeds wat vetter aan het worden. Merk dat ik m'n eten steeds minder onder controle heb. Kleine snackjes her en der tellen wel op, al zijn ze maar 100 a 200 per stuk. Maar ik heb ook echt de motivatie niet meer om mij daar wat van aan te trekken. :o Dan maar een dikzak en volgend jaar goed cutten.

Al met al heb ik nergens meer zin in en boeit het mij onderhand allemaal niet meer. Het enige waar ik nog bewust in ben is dat ik niet alle gains moet verliezen nu de test er uit is, dus sporten push ik mezelf nog wel mee door. Eten onder onderhoud zal ik iig niet doen. :roflol:
Oei dat klinkt een beetje eng ..... hou even wat tijd voor jezelf (en/of je meisje) vrij. Ga naar buiten. Fotografeer je nog? Barst van de paddestoelen nu. Mooie serie maken :p
 
Ik denk dat kuren niet voor je weggelegd is eerlijk gezegd.
Hier moet ik 't wel mee eens zijn. Ik begrijp als geen ander dat drukte en stress tegen kan werken, maar op 't moment dat je lsd op een dinsdagmiddag gaat nemen om je minder depressief te voelen tipt de weegschaal echt de verkeerde kant op maat. En dan heb je nu iig nog een beetje test in je donder.

Pas een beetje op jezelf ouwe.
 
Hier moet ik 't wel mee eens zijn. Ik begrijp als geen ander dat drukte en stress tegen kan werken, maar op 't moment dat je lsd op een dinsdagmiddag gaat nemen om je minder depressief te voelen tipt de weegschaal echt de verkeerde kant op maat. En dan heb je nu iig nog een beetje test in je donder.

Pas een beetje op jezelf ouwe.
Wou het gister niet benoemen maar dit dus.
Als ex verslaafde kan ik dit classificeren als verslavingsgedrag, niet zozeer de dinsdagmiddag, maar wel de reden van gebruik is een reden tot zorg. En als leraar heb je net even wat meer verantwoording en voorbeeldfunctie. Je weet nooit wanneer een burn out oid zich als eerste manifesteert, mijn collega durfde spontaan niet meer door een tunnel en zit nu thuis met anxiety klachten als gevolg van burn out, je wil niet dat dit zich gaat uiten op je werk oid en icm LSD kan zoiets raar om de hoek komen.

Goed bedoeld advies.
 
Maar ik heb ook echt de motivatie niet meer om mij daar wat van aan te trekken. :o Dan maar een dikzak en volgend jaar goed cutten.
Hopelijk ben je snel van deze gedachte af,
Ga je anders beetje spijt van krijgen
 
Back
Naar boven