Fitness Seller

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Bezoekers in dit topic

Pas op jezelf. Er is maar 1 jij!
De kreet werk om te leven ipv leef om te werken kan je op veel manieren interpreteren.
Maar het is vooral ga leven. Je bent samen geniet.
Sterkte
 
Oei dat klinkt een beetje eng ..... hou even wat tijd voor jezelf (en/of je meisje) vrij. Ga naar buiten. Fotografeer je nog? Barst van de paddestoelen nu. Mooie serie maken :p
We hebben over 2 weken 1 weekend waar we nu gepland hebben dat we niets gaan plannen met anderen of het met andere taken vullen. :p Al m'n andere interesses heb ik momenteel geen energie voor: gitaar spelen, boeken lezen, fotografie, gamen etc.
Ik denk dat kuren niet voor je weggelegd is eerlijk gezegd.
Hier moet ik 't wel mee eens zijn. Ik begrijp als geen ander dat drukte en stress tegen kan werken, maar op 't moment dat je lsd op een dinsdagmiddag gaat nemen om je minder depressief te voelen tipt de weegschaal echt de verkeerde kant op maat. En dan heb je nu iig nog een beetje test in je donder.

Pas een beetje op jezelf ouwe.
Het kuren is gewoon op de meest verkeerde moment terecht gekomen. M'n vriendin kuurt niet en ervaart exact hetzelfde als ik. We hebben een heel varken op ons vork genomen en doen alles tegelijkertijd.

Maar ik zie mezelf eigenlijk ook niet meer kuren als ik kinderen zou hebben. Slecht slapen, weer drukker zijn. Nu heb ik wel meer dan nodig op m'n vork genomen, maar sowieso ben ik niet een ster in het presteren onder druk. Slecht slapen en weinig rust ga ik niet goed op.
Wou het gister niet benoemen maar dit dus.
Als ex verslaafde kan ik dit classificeren als verslavingsgedrag, niet zozeer de dinsdagmiddag, maar wel de reden van gebruik is een reden tot zorg. En als leraar heb je net even wat meer verantwoording en voorbeeldfunctie. Je weet nooit wanneer een burn out oid zich als eerste manifesteert, mijn collega durfde spontaan niet meer door een tunnel en zit nu thuis met anxiety klachten als gevolg van burn out, je wil niet dat dit zich gaat uiten op je werk oid en icm LSD kan zoiets raar om de hoek komen.

Goed bedoeld advies.
Ik snap het idee, maar dat ik eens lsd probeer is geen reden van zorg. Ik ben erg bewust van alles, het boeit me alleen even niet. Psychedelica hebben nog wel eens een vlam ontstoken en mijn gedachten veranderd. Was een enkele poging om te kijken of dat wat zal doen. Zoals ik al zei, nu deed ik niets, maar dan mild onder invloed. Het had dus niet het effect waar ik op gehoopt had en zal geen terugkerend fenomeen zijn. Het was een test om te kijken of ik productief wordt, blijkbaar niet dus interessant is het niet.

Ik nam ook niet voor niets een kwart dosering, momenteel ben ik absoluut niet geïnteresseerd om volledig onder invloed te zijn. Ik vind het geen fijn gevoel om onder invloed te zijn wanneer ik mij niet goed voel. Een hele milde effect kan ik nog wel hebben, maar als ik nu een volle dosis neem van iets zal het finaal mis gaan.

Ik maak me vooral meer zorgen om m'n slaap. Heb behoorlijk veel moeite om in slaap te komen de laatste tijd. Met een hele kleine dosis wiet lukt het wel, zo'n 10-20mg in de vape. Maar dat begint ook de halve week over te nemen. Vind het geen fijn idee om afhankelijk te zijn van iets, maar met slecht slaap heb ik meer moeite dan een miniscuul hoeveelheid wiet.

Ik had ook bewust voor deze dinsdag gekozen omdat ik 12u vrij was en vandaag pas 12u begin. :p Had ik al een tijdje terug in de planning staan maar kwam er nooit aan toe. In het weekend ben ik met m'n vriendin en dan voel ik mij gewoon prima. Het hersendood zijn is eigenlijk alleen wanneer in in m'n eentje in m'n kamer ben. Op werk ben ik ook levendiger.
 
Laatst bewerkt:
Het kuren is gewoon op de meest verkeerde moment terecht gekomen. M'n vriendin kuurt niet en ervaart exact hetzelfde als ik. We hebben een heel varken op ons vork genomen en doen alles tegelijkertijd.

Maar ik zie mezelf eigenlijk ook niet meer kuren als ik kinderen zou hebben. Slecht slapen, weer drukker zijn. Nu heb ik wel meer dan nodig op m'n vork genomen, maar sowieso ben ik niet een ster in het presteren onder druk. Slecht slapen en weinig rust ga ik niet goed op.
Was niet verkeerd bedoeld verder, maar de mindere momenten horen bij het leven. Als jij trainen niet als je prioriteit kan maken, moet je gewoon van de middelen afblijven. En dat is helemaal prima, alleen moet je dat voor jezelf kunnen accepteren.
Overigens vind ik het wel een zorgwekkend signaal om lsd in te zetten voor deze doeleinden. Let een beetje op jezelf bro. Ga naar buiten en maak een wandeling met je vrouwtje of onderneem iets anders met je vrouwtje.
 
Was niet verkeerd bedoeld verder, maar de mindere momenten horen bij het leven. Als jij trainen niet als je prioriteit kan maken, moet je gewoon van de middelen afblijven. En dat is helemaal prima, alleen moet je dat voor jezelf kunnen accepteren.
Trainen doe ik nog steeds goed. Eten doe ik voldoende en gezond, alleen meer dan nodig. Paar dagen geleden nog een extra cm op m'n arm gemeten in de laatste weken. Van 38 naar 41 gegaan tijdens de gehele cycle. Kracht gaat omhoog, kleding wordt strakker. Dus daar ben ik nog steeds niet verkeerd mee bezig. Dat is ook wel het enige waar ik mezelf nog echt voor push, alle andere dingen heb ik minder de drang om mezelf in te pushen.
Overigens vind ik het wel een zorgwekkend signaal om lsd in te zetten voor deze doeleinden. Let een beetje op jezelf bro. Ga naar buiten en maak een wandeling met je vrouwtje of onderneem iets anders met je vrouwtje.
Ik doe niets anders dan naar buiten gaan en wandelingen maken. :p Dat kost mij nog niet zo veel moeite. Dingen ondernemen met m'n vrouwtje lukt niet zo goed, doordeweeks zitten we vol en weekenden dat we samen zijn hebben we t/m de kerst ook volgepland. Af en toe komt ze hier na werk om te dineren, maar zo heel veel tijd heeft ze niet. Haar cursus om behandelingen te mogen doen was ook goed getimed in de meest drukke periode. Dus ze werkt nu 5 dagen i.p.v. + extra leerwerk.

Zo heel spannend is LSD niet, het klinkt voor meer mensen heftiger dan dat het is. Psychedelische middelen zijn behoorlijk positief in onderzoeken naar klachten als depressies, PTSS etc. Heb soms wel eens gehad dat ik een andere kijk kreeg op bepaalde eigenschappen van mijzelf en daardoor anders ging gedragen. Gewoon op momenten dat ik mij goed voelde, maar realiseerde dat ik bepaalde gedragingen anders beter aan zou kunnen pakken. Ik heb me nog niet eerder zo leeg gevoeld, dus dit was een eerste keer. Leek mij wel interessant om te kijken of het op een lage dosering wat toe kan voegen. Voegde niets toe, maar was het proberen waard. Nou waren die positieve inzichten ook altijd op hoge doseringen en worden in therapiën ook enorme doseringen gebruikt. Maar daar ga ik niet in m'n eentje mee experimenteren.

Al met al ben ik heel erg bewust van alles wat er speelt en wat ik doe, alleen doet het mij niets. Ik krijg geen voldoening als ik iets doe, maar ik voel me ook niet slecht als ik iets niet doe. Maar bewust ben ik er wel van. Heel apart.
 
Het downplayen van gebruik van drugs om je beter te voelen in een periode waarin je een beetje druk bent is in mijn ogen geen goed teken. Kun je biologieleraar zijn en met een hoop verklaringen komen, verandert 't niet imo.

Je hebt 't over 5 dagen per week werken en in de weekenden wat verplichtingen ( die overigens nog eens enorm leuk zijn ook, ervan uitgaande dat trouwen en verhuizen met je chick leuk zijn) en een paar x per week sporten. Dat heet geen burnout, dat heet voor 95% van de mensen 50 jaar van hun leven man.
 
Het downplayen van gebruik van drugs om je beter te voelen in een periode waarin je een beetje druk bent is in mijn ogen geen goed teken. Kun je biologieleraar zijn en met een hoop verklaringen komen, verandert 't niet imo.

Je hebt 't over 5 dagen per week werken en in de weekenden wat verplichtingen ( die overigens nog eens enorm leuk zijn ook, ervan uitgaande dat trouwen en verhuizen met je chick leuk zijn) en een paar x per week sporten. Dat heet geen burnout, dat heet voor 95% van de mensen 50 jaar van hun leven man.
Tuurlijk joh. Ook leuke dingen kunnen teveel zijn. Had ik niet verwacht, maar toch gebeurd. Dacht dat ik het wel makkelijk door zou komen omdat het allemaal zo leuk is, maar dat is toch vies tegen gaan vallen. Maar jij weet altijd wel beter hoe een ander leeft.

Ik weet niet wat voor banen, huizen en bruiloften jij hebt, maar ik mag hopen dat jij niet 50 jaar lang een bruiloft plant, het kopen van een huis regelt en leert werken op een nieuwe locatie wat in het onderwijs pittig is gezien alles anders gaat dan gewend.
 
Er kwam voor jou ff teveel op je pad om serieus te gaan kuren. Thatś It!
Daarom had je beter kunnen stoppen (na 4-5 weken) gewoon leermoment en gewoon verder gaan met daily life. Bruiloft moet je niet zo druk om maken, dat doet je vriendin en schoenmoeder wel
 
Er kwam voor jou ff teveel op je pad om serieus te gaan kuren. Thatś It!
Daarom had je beter kunnen stoppen (na 4-5 weken) gewoon leermoment en gewoon verder gaan met daily life. Bruiloft moet je niet zo druk om maken, dat doet je vriendin en schoenmoeder wel
Daar ben ik het wel mee eens. Had het ook onderschat, de gedachte dat het allemaal leuke dingen zijn en het dus wel goed moet komen. Vandaar de keuze onder andere om af te maken, maar dan 10 weken ipv 12. Bruiloft is bijna klaar, als we bijna 20k besteden aan zoiets wil ik daar wel een zeggen in hebben. :p Dus dat hebben we allemaal met z'n tweeën geregeld. Hadden ook redelijk tijdsdruk, hebben het 7 maanden van tevoren geregeld. Dan moet je alle locaties, muziek, foto- en videograaf etc wel direct geregeld hebben. Maar nu heeft m'n vriendin ook haar ideale idee van trouwen en dan samenwonen.

Ik verwacht na de kerst veel rust. Dan is m'n werk bekend, zit ik alvast in ons huis en is de bruiloft helemaal rond. We hebben het maar voor lief genomen dat we heel veel in 1x doen en dan rust nemen.
 
Meer gains in m'n laatste weken op hCG dan on cycle. :roflol: de laatste 2 trens van 8x34 db bench naar 10x36 gegaan. De laatste tren db rows van 12x34 naar 12x36 en benchpress van 8x87,5 naar 8x90, hopelijk 92,5 de volgende sessie.

Verder niet zoveel spannends. Sta er stukken beter bij dan pak em beet een week terug. Huis in ontvangst nemen deed wel goed.
 
Meer gains in m'n laatste weken op hCG dan on cycle. :roflol: de laatste 2 trens van 8x34 db bench naar 10x36 gegaan. De laatste tren db rows van 12x34 naar 12x36 en benchpress van 8x87,5 naar 8x90, hopelijk 92,5 de volgende sessie.

Verder niet zoveel spannends. Sta er stukken beter bij dan pak em beet een week terug. Huis in ontvangst nemen deed wel goed.
Stresssss is de grootste killer
 
Meer gains in m'n laatste weken op hCG dan on cycle. :roflol: de laatste 2 trens van 8x34 db bench naar 10x36 gegaan. De laatste tren db rows van 12x34 naar 12x36 en benchpress van 8x87,5 naar 8x90, hopelijk 92,5 de volgende sessie.

Verder niet zoveel spannends. Sta er stukken beter bij dan pak em beet een week terug. Huis in ontvangst nemen deed wel goed.
wat zet je aan HCG per week ?
 
Stresssss is de grootste killer
Dat zeker. Over 2 weken de 2 drukste dagen vrijnemen voor "verhuizen". Maar ik neem het gewoon even vrij om 1 dag met m'n partner wat leuks te doen en 1 dag al m'n nakijkwerk te doen.
 
Op advies van Diederik ?
Yes, deed eerst wel 250iu eod gezien dat is wat ik op voorraad had en las. Maar Diederik gaf aan beter rond 500 te zitten, gezien de studie op 250 nog niet heel sterk bewijs was en het ook underdosed kan zijn. Gezien ik eerder stopte had ik wat over, dus de laatste weken op 350iu gepakt om iig zoveel mogelijk te nemen.
 
Yes, deed eerst wel 250iu eod gezien dat is wat ik op voorraad had en las. Maar Diederik gaf aan beter rond 500 te zitten, gezien de studie op 250 nog niet heel sterk bewijs was en het ook underdosed kan zijn. Gezien ik eerder stopte had ik wat over, dus de laatste weken op 350iu gepakt om iig zoveel mogelijk te nemen.
ja klopt. 1500iu per week ~. maar daar zijn sommige hier het niet mee eens
 
ja klopt. 1500iu per week ~. maar daar zijn sommige hier het niet mee eens
Ik baseerde mijn 250iu ook op de studie die hier gehanteerd werd, maar die was zo heel sterk nog niet en heeft als extra nadeel dat je weet dat zij legitieme hCG kregen en geen willekeurige UGL.
 
Laatste weekje hCG aangebroken, dan nog 1 week door met raloxifene en helemaal off. Nog even 5kg op de bench gepakt vandaag. 10x90kg (+2 reps) stelde weinig voor, dus dacht 6x95 zit er wel in. 8x95 gered. Had onderhand al op de 100 kunnen zitten als het wat meer vaart had.

Verder druk bezig met het huis. Het hele idee voor de kleuren en meubels zijn bijna af. Bank gevonden en volgende week de kleur bepalen adhv onze kleuren, bed gekocht van 200x210.. :D Bijna klaar met het makkelijke sloopwerk (alles er af halen). Achteraf blijkt het meer werk dan verwacht. De laminaat op de 1e verdieping voelde toch niet helemaal lekker, besloten te vervangen. Blijken er 3 lagen aan troep onder te zitten met onderaan gelijmd vloerbedekking en zwarte schimmel. Hele verdieping maar leeg gehaald om alles tegelijk te doen ipv te wachten met de voorlopig ongebruikte kamers.

Ook het plaatsen van meer stopcontacten en het verlagen wordt een leuk klusje. De binnenmuren zijn van beton, dus dat vergt weer wat meer moeite. En als we dan toch bezig zijn ga ik ook al mijn audio kabels door de muur heen halen en als surrounds in-wall speakers monteren omdat m'n vriendin dikke boxen naast de bank liever niet wil.

Eenmaal klaar hebben we wel echt een pracht huis. Dus ben er een stuk positiever en optimistischer in, ondanks dat het eigenlijk veel drukker wordt dsn verwacht. Ik zie het huis met onze plannen al voor me. :D
 
Laatst bewerkt:
Ah, mooi dat het opschiet, zo komt er meer rust in je leven.
 
Back
Naar boven