MuscleMeat

Muskaatnoot back in game voor natty gainsss

Bezoekers in dit topic

Ah, mooi dat het opschiet, zo komt er meer rust in je leven.
M'n oude slaap weer terug helpt ook enorm. M'n hartslag is vandaag zelfs voor het eerst op 41 gekomen 's nachts. Nog 2-3 slagen en m'n oude minimum van 38-39 is terug. Ook overdag tikt die soms weer rond de 55.
 
Had het idee een stuk leaner te zijn geworden, zie er weer wat leuker uit in de spiegel. Ben al een tijdje niet meer aan het meten en wegen, alleen m'n armen tussendoor gemeten die nog steeds op 41cm blijven. :p Maar m'n waist is 79,5cm, 2-2,5cm gezakt. Nog steeds wel veel vetter dan aan het begin, maar <80 is wel de range waarin ik mezelf er goed uit vind zien in de spiegel. Verklaart misschien wel waarom ik ineens weer veel meer moet plassen de laatste week. 1x per dag wakker worden om te plassen heb ik regelmatig, maar nu ineens 2x. Rond 2 uur, rond 5-6 uur en vervolgens weer om 7-half 8 als ik wakker word.

Was best leuk om weer een cycle te doen, maar ik kan me niet herinneren dat ik zo merkbaar slechter sliep destijds. Was toen ook wel rond de 21 jaar en toen had ik vrij weinig te doen met m'n leven. :p Was leuk om weer eens on te gaan en vooral mee te doen aan zo'n onderzoek, maar denk dat het er voor mij wel op zit. Als ik dan weer m'n nachtrust zo ervaar nu de test er uit zit, heb ik weinig zin om dit vaker 3 maanden te hebben. En met meer massa zal het alleen maar erger worden met slaap apneu. Even wachten tot ik hersteld ben en dan gewoon weer lekker shredden zoals ik er aan het begin van m'n cycle voor stond. Paar kilo extra massa er bij pakken en gewoon ala Marvin lean door het leven i.p.v. mega.

Pre- en on-cycle RHR en hartslagvariabiliteit:
1669278546464.png


Laatste week hCG in week 14, laatste inject test in week 10:
1669278489215.png
1669278587723.png
 
mooie grafiekjes, beiden schieten dus omhoog met Test en lopen weer langzaam terug naar de basiswaarde. Fijn dat je weer beter slaapt en rust en ook weer geleerd dat hormonen het niet zijn voor jou :)
En je basis shape was puik, als je dat de komende jaren kan vasthouden is toch prachtig? En nu weet je ook hoe breed je trouwpak moet worden :D
 
mooie grafiekjes, beiden schieten dus omhoog met Test en lopen weer langzaam terug naar de basiswaarde. Fijn dat je weer beter slaapt en rust en ook weer geleerd dat hormonen het niet zijn voor jou :)
En je basis shape was puik, als je dat de komende jaren kan vasthouden is toch prachtig? En nu weet je ook hoe breed je trouwpak moet worden :D
Wel handig als we niet meer groeien.. :D Nog wel iets vetter dan gewenst, maar op deze maat een trouwpak is er nog wat groeiruimte over na wat shredden.
 
Erg eerlijke review, alle respect voor. Weinig die er zo naar kunnen kijken. Ook nog steeds erg jaloers op die RHR haha.
 
Paar dagen grieperig geweest en nu van 10x90/6x95 naar 6x90 gezakt op de bench, huilen dit. Echt geen goede timing geweest met ziek worden.

M'n libido is nog wel prima, merk verder niet veel van het off gegaan zijn. Behalve in de gym zelf. Verder niet zoveel bijzonders gebeurd. M'n gyno is overigens ook weer omgekeerd en weg.
 
Nadat je geen koorts meer hebt en 't gevoel hebt dat je weer beter bent kan het toch nog 2 weken duren voordat je helemaal beter bent.
Zou dus ook niet gelijk huilen als je even wat lager pressed. Je lichaam is hard bezig en draait snel genoeg bij.
iig consistent blijven eten en trainen :D
 
Nadat je geen koorts meer hebt en 't gevoel hebt dat je weer beter bent kan het toch nog 2 weken duren voordat je helemaal beter bent.
Zou dus ook niet gelijk huilen als je even wat lager pressed. Je lichaam is hard bezig en draait snel genoeg bij.
iig consistent blijven eten en trainen :D
Heb dat wel vaker idd, maar voelt nu wel extra kut om 5 dagen niet te trainen terwijl ik net helemaal off ben en waarschijnlijk 0 testosteron heb.
 
Klaar met al het sloopwerk in huis, het meest vervelende zit er op. Weinig getraind de laatste tijd, met al het sloopwerk bleef er weinig energie over om te sporten. Heb best last van m'n schouder nu, deze week de laatste muren gesloopt en al m'n spullen verhuisd. Met m'n eerste weekje vakantie een hoop kunnen doen. Paar dagen rusten met fysieke inspanningen, deze week alles in de grondverf zetten en dan verder in m'n homegym! :D
 
Laatst bewerkt:
Klaar met al het sloopwerk in huis, het meest vervelende zit er op. Weinig getraind de laatste tijd, met al het sloopwerk bleef er weinig energie over om te sporten. Heb best last van m'n schouder nu, deze week de laatste muren gesloopt en al m'n spullen verhuisd. Met m'n eerste weekje vakantie een hoop kunnen doen. Paar dagen rusten met fysieke inspanningen, deze week alles in de grondverf zetten en dan verder in m'n homegym! :D
Succes ermee, en dat je maar een fijn huisje mag hebben.
 
succes met verbouwen in me vorige huis koste me verbouwing me 2 tot 3 trainingsdagen in de week.
 
succes met verbouwen in me vorige huis koste me verbouwing me 2 tot 3 trainingsdagen in de week.
Dat snap ik wel.. :o Ik zit regelmatig op 20k+ stappen, terwijl ik er in werkelijkheid misschien maar 3k heb gezet. :roflol: Vandaag de trap voor de eerste laag in grondverf gedaan, 19k stappen. Moet zo de armleuning nog doen.
 
Dat snap ik wel.. :o Ik zit regelmatig op 20k+ stappen, terwijl ik er in werkelijkheid misschien maar 3k heb gezet. :roflol: Vandaag de trap voor de eerste laag in grondverf gedaan, 19k stappen. Moet zo de armleuning nog doen.
Dus 19k verfstreken, dat telt ook :D
 
En de eindstand van vandaag:
Screenshot_20230103-210809_Fitbit_2.png


Nog twee kozijnen bonus gedaan. Morgen nog 1x gronden, dan overmorgen lakken, dan nog de overige 75% van het huis. Ik ben toe aan vakantie om bij te komen van mijn vakantie. :roflol:
 
Het begint nu ook eens ergens op te lijken. :p Maakt het werk een stuk minder vervelend, met het slopen leek het er alleen maar op dat het niet goed komt. :roflol:
 
2 weken niet getraind, wel een hoop werk af gekregen in het huis. Al het houtwerk in het huis geschuurd en ontvet, alles wat nodig was 2x in de grondverf gedaan en al de enorme kozijn in ons slaapkamer 2x gelakt. Volgens m'n fitbit maakte ik 30-35.000 stappen per dag, elke zwaai met m'n arm om te schuren en schilderen werd meegerekend. :o

Vakantie voorbij, dus nu weer wat rustiger aan doen. Lopen goed op schema, we verwachten nu zelfs eerder klaar te zijn dan gewenst. Weer wat tijd en rust om gains te maken op eigen bodem.
PXL_20230109_094417833.jpg

*note to self: nog 4 schijven van 5kg kopen.. Alles is op van <5kg.
 
Back
Naar boven